RECIPE: BATÁTOVÉ HRANOLKY ♥

května 14, 2017

Krásnou neděli všem :)

Už dlouho jsem chtěla zkusit hranolky z batátů, a když jsem byla včera v Albertu, zrovna tam batáty měli. Řekla jsem si tedy, proč je nevyzkoušet ted o víkendu. :) Když se upekly, vypadaly podobně jako běžné brambory z trouby. Napadlo mě tedy, že budou chutnat poměrně stejně, ale vůbec tomu tak nebylo. Jakmile jsem je poprvé ochutnala, hned jsem si je dokázala zamilovat. Ta jejich chut, je nepopsatelná. ♥ 
Kdo ještě nezkusil, určitě si je upečte, jsou opravdu rychlé a hrozně moc dobré. :) 

INGREDIENCE:
1 větší batátová brambora
olivový olej
koření
sůl

POSTUP:
Bramboru si nejdříve oloupeme, opláchneme a nakrájíme na stejně velké kousky, tak, aby jsme měli přibližně tvarově hranolky. Ty si dáme do misky s olejem a promícháme je s kořením a solí. 

Poté je dáme do rozehřáté trouby péct na plechu cca 25 min, zhruba na 200 stupnů. Po dobu pečení je hlídáme, do té doby, než nebudou krásně křupavé a zlatavé.
Dobrou chuť.


Věřím, že se Vám dnešní recept líbil, a taky ho vyzkoušíte. :) A co vy a batátové hranolky, taky jste si je oblíbili, nebo jste jim ještě nepřišli na chut? :) Podělte se se mnou dolů do komentářů ♥

S láskou,
Maky ♥

Chcete více inspirace? Naleznete jí na srovname.cz

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Já si je dělám také pořád, batáty jsou nejlepší ! ♥ Dost často si jí peču taky v celku, že jí jenom rozkrojím a propíchám vidličkou. Potom na ní přidám bylinkové máslo a je to něco neskutečného !!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Batáty jsou fakt parádní volba. ♥ Tak to taky zkusím, děkuji za tip a komentář. :)

      Vymazat
  2. Že bych konečně batáty koupila? Vypadá to úžasně. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je zkus, jsou vážně moc dobré takhle upravené. ♥

      Vymazat
  3. Já si batátové hranolky ještě obaluji v namletém parmazánu :) taky chutná moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím teda taky zkusit :O Děkuju moc za tip. :) ♥

      Vymazat
  4. Batáty mě lákají už dlouho, protože dost lidí už mi je doporučovalo :) možná zkusím!

    OdpovědětVymazat
  5. Batáty miluju!!! Ale bohužel je málokdy seženu. :/ Vím, že je mívají často v Albertu, ale mám na ně smůlu, protože na ně narazím strašně málokdy. :/

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ten stejný problém. Naopak, když je seženu, tak je to pak něco :D Určitě je zkus, až je seženeš, stojí za to. ♥

      Vymazat
  6. Taky miluju batatove hranolky! Muzu se zeptat, jake koreni na ne pouzivas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi můj človek, já se po nich můžu utlouct :D ♥ Použivám jen bylinkové koření- bazalku, či medvědí česnek. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥