RECIPE: HRNÍČKOVÝ LOTUS PERNÍK ♥

září 03, 2021

Krásný podzimní den všem :)   
 
 
 
Dneska Vám přináším nový recept, který vás určitě potěší. Tentokrát jsem pro Vás zkusila upéct perník, který není ochuzený ani o Lotus sušenky. Ta chut mě naprosto odzbrojila, ostatně zkuste a posuďte sami. ♥

INGREDIENCE:

2 hrnky hladké mouky

1/4 hrnku mléka

1 hrnek cukru

polovina hrnku oleje

1 vejce

1 vanilkový cukr

1 kypřící prášek do pečiva

10 lotus sušenek- ty jsou na něm nejlepší ♥


POSTUP:
 
Nejprve si Lotus sušenky rozdrtíme na prášek a všechny výše zmíněné ingredience dáme k sobě a mícháme do těsta, dokud nebude zcela hladké.
 
Dáme na plech vyložený pečícím papírem, péct do předehřáté trouby na 170 stupnů. Pečeme cca 20-30 min. 
 
Vychladlý perník z trouby polijeme polevou, nebo tekutým karamelem a dozdobíme dle vlastní fantazie. Já použila zbylé kousky lotus sušenek. 
 
Dobrou chut! ♥

Na krém: 
  • 250g tvarohu (tučného nebo polotučného)
  • 100g lučiny, pomazánkového másla nebo philadelphie
  • 30-50g agávového sirupu nebo medu (dle vaší chuti a potřeby sladkého :))


Více zde: http://www.co-bude-dnes-k-snidani.cz/zdrave-kolace-a-dezerty/muffiny-a-cupcakes/zdrave-ovesne-cupcakes/
 
 
 

S láskou, Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Mňam, ten musí být opravdu výborný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten musí být dokonalý, lotusky jsou nej :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  3. Lotusky si občas dám, ale spíše vyjímečně, jsou na mě hodně sladké. Recept ale vypadá moc hezky a určitě by si na něm pochutnala moje mamka, která lotusky miluje a já jí je vždy z UK posílám, protože jsou tu za hubičku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥ Taky jsem jeden čas žila v UK a sladkosti tam měli dost levné, takže vím o čem mluvíš. :)

      Vymazat
  4. Ježiš, mňaaaaam. :))) Lotusky jsou sice děsně sladké, ale i tak mi chutnají. A perník taky miluju, takže... pochutnala bych si. :D Jen ty šílené kalorie.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutná naprosto dokonale, určitě doporučuju zkusit ♥ Ty kalorie jednou za čas snad nevadí :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥