RECIPE: V HLAVNÍ ROLI DÝNĚ ♥

září 13, 2023

Krásný den všem,

Za chvilku je tu podzim a s ním se blíží moje nejoblíbenější období v roce, kdy všude vidíme spadané listí a mírně se ochladí. Tohle období mám neskutečně ráda, miluji ten pocit, kdy se člověk může schoulit pod deku a jen tak si přečíst dobrou knížku s horkým nápojem v ruce. Ještě snad více miluji oslavy Halloweenu, hlavně už od dob, co jsem byla v Anglii a neskutečně jsem si je užila. Ty u mě nesmí každý rok chybět. 

Tento rok se s Vámi rozhodně nezapomenu podělit o Hallowenské recepty a tipy na filmy, které u mě nemůžete každopádně postrádat. ♥

Abych se vrátila k úvodu článku, dneska se s vámi chci především podělit o skvělé recepty na podzimní menu.

 A jako první tu máme.....

1. DÝŇOVO-BATÁTOVOU POLÉVKU

 

To je prostě must have co musíte zkusit. Navodí neskutečnou podzimní atmosféru. ♥

 

INGREDIENCE:

Dýně Hokaido 

1 batát

brambory

 cibule

tymián

sůl

pepř

smetana na vaření


RECIPE: 

Nakrájíme si dýni, brambory a batát na kostičky a zalijeme vodou, nebo vývarem. Přidáme orestovanou cibulku, tymián sůl pepř a necháme povařit. Když bylo vše měkké, tak jsem to rozmixovala a přidala smetanu na vaření a nechala ještě chvíli povařit.

Nakonec si orestujeme dýňová semínka, která můžete dát navrh na ozdobu. A je hotovo. 


2. DÝŇOVÉ CUPCAKY 

slunečnicový olej

třtinový cukr

3 ks vajec

200 g dýně

skořice 2 ČL

rozinky  

kypřící prášek do pečiva 1,5 ČL 

jedlá soda

špladová mouka hladká 200 g


RECIPE:

Troubu předehřejeme na 180 °C a vyložíme papírovými košíčky formičky na muffiny.

Olej vlijeme do mísy, přidáme cukr, vejce a vanilku a vše prošleháme. Ke vzniklé směsy přídáme nastrouhanou dýni  a přisypeme skořici, mouku prosátou s kypřicím práškem a sodou a vše zlehka promícháme

Těsto rozdělte lžící do 3/4 výšky formiček a pečte zhruba 25 minut, až na zapíchnuté špejli ulpí maximálně jeden dva vlhké drobečky.


3. DÝŇOVÉ LATTE

 

 2 lžíce dýňového pyré nebo sirup

30 ml espressa

250 ml mléka

špetka skořice 

 

RECIPE:

Vše rozmixujeme a podle chuti přidáme i led a máme hotovo, latté jako z kavárny

 

Věřím, že se Vám dnešní recepty libíly a budete se těšit na další. A mě by zajímalo, jaké recepty z dýně máte rádi vy? :)


Krásný den,

Fitfoodhealthy ♥

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Děkuji za každý komentář. ♥