3 DŮVODY PROČ PÍŠU BLOG ♥

září 03, 2016

Krásný víkend všem :)

Číslo shlédnutí blogu se opravdu rychle přibližuje ke 20 000. Mám z toho ohromnou radost. Ve chvíli kdy jsem blog zakládala, bych snad nikdy nevěřila, že si získá tolik báječných čtenářů, které je bude bavit ho číst. Jsem za to opravdu moc ráda a tímto Vám chci moc poděkovat. ♥


Blog jsem začala psát z několika důvodů. Ten nejhlavnější důvod pro mě asi byl instagramový účet, se kterým to vše začalo. Bavilo mě na něj hodně fotit jídla a hlavně je různě připravovat a aranžovat k focení. :) Postupem času si mě získalo i pečení, z kterého jsem měla delší dobu strach, jelikož jsem v tu dobu skoro nic nepekla. Nakonec se mi první recept a to na jednoduchý tvarohový cheesecake povedl a mě to dodalo odvahu více experimentovat v kuchyni. Postupem času recepty přibývaly a začaly se mi hromadit a neměla jsem je kam dávat. Měla jsem je jen uložené ve wordu v počítači. V ten moment jsem si řekla, proč je nezačít psát někam, kde by k ním měl přístup každý a byly by pěkně pohromadě. :)

Další podstatný důvod, nebo řekneme motiv k založení, byl ten, že jsem si dříve psávala deníček. Ano, pamatuji si na to, jako by to bylo včera. :D Bylo mi něco kolem 15 let a vždy mi to pomohlo urovnat si myšlenky v hlavě. Doteď nevím, proč sem s tím psaním přestala. Rozhodla jsem si tedy založit něco jako takový internetový deníček s mými myšlenkami, nápady a recepty pro všechny . :) S tvorbou webu jsem začala během měsíce dubna a samotný blog jsem spustila 28.4 tohoto roku. :) 

A poslední důvod je ten nejlepší a zároveň bych řekla i nejkratší. Psát pro Vás, mi dělá obrovskou radost, navíc si u toho opravdu odpočinu, a ten pocit, když mi od Vás přijde milý komentář, je opravdu k nezaplacení. Moc si toho vážím. ♥ 

A co vy? Máte i jiné důvody, proč jste začali blogovat?
 Podělte se semnou dolů do komentářů. :)

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

38 comments

  1. Vůbec se nedivím, že po tak krátký době má už tolik shlédnutí :) Máš perfektní blog, krásně napsaný, přehledný a spousta úžasných receptů, z kterých se dá najíst i z fotky :D Přeji jen úspěchy a spoustu spokojených čtenářů, jen tak dál! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju Ti moc kočko :* ♥ jsi zlato největší :* ♥ ♥ ♥

      Vymazat
  2. Tvůj blog je krásný. Přeji mnoho úspěchů a věrných čtenářů.
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Máš super design, články a tenhle není vyjímkou :) Super!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji :) jinak s důvodem založení blogu to mám nějak podobně, akorát bych pozměnila vaření za módu a kosmetiku :D

    www.terripeterk.com

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji na tvůj blog jsem narazila náhodně a už se těším na tvůj další článek :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že Tě zaujal. :) Děkuji Ti moc ♥

      Vymazat
  6. Krásné důvody a mám je podobné. Můj blog, můj cvokař. Gratuluji k brzké dvacítce :))) a přejí krásný den. Deník Třicítky :)

    OdpovědětVymazat
  7. gratuluji k milníku návštěvnosti a přeji spousty spokojených návštěvníku.

    Ijacek.007

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k tak krásnému číslu :). Tvé články mě opravdu baví. Do budoucna ti přeji spousta dalších úžasných návštěvníků :).

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji Ti moc :) ♥ Jsem moc ráda, že Tě mé články baví. :)

      Vymazat
  9. S tím deníčkem bychom se shodli, také jsem si ho dřív psala a pomáhalo mi to. Vlastně doteď si ráda věci a úspěchy zapisuju, ať už do diáře nebo tak. Myslím si, že je fajn takhle věci a názory sdílet s ostatními, proto jsem i já začala s blogováním. Vždycky jsem ráda psala. Vystřídala jsem několik blogů než jsem došla k tomu pravému, můj aktuální, který jsem nedávno založila bych si už chtěla udržet. Utřídila jsem si hlavně myšlenky o čem chci psát :) Tobě gratuluji k čtenářům, ke kterým se ráda připojím a přeji ještě mnoho úspěchů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím deníčkem jsem podobného názoru. :) Tak držím palce, at už to tentokrát vyjde. :) Děkuji Ti moc za komentář a odběr. :)♥ Tobě přeji taky plno úspěchů a čtenářů! :)

      Vymazat
  10. Ako som už písala na svojom blogu pred niekoľkými dňami - bez blogovania si svoj život predstaviť neviem. Píšem ho pre ľudí, ale aj pre seba. Rada pomáham ľuďom s výberom produktov, milujem fotografovanie a plno ďalších vecí (ง︡'-'︠)ง

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to mám taky. :) Je super, že Tě psaní baví a naplňuje. :)

      Vymazat
  11. Pěkné důvody k psaní :)

    Taky jich pár mám - a taky hlavně kvůli fotografiím (donutí tě to fotit), kvůli zlepšování sama sebe a kvůli tomu, že nemám čas myslet na věci, které se nedaří :D :D

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) To jsou taky moc pěkné a zajímavé důvody. :)

      Vymazat
  12. Moc gratuluju! ♥ Upřímně bych chtěla mít tvoje nadšení a kuráž, co se toho vaření a tak týče :D Já mám vaření ráda, ale vždycky mě od toho něco prostě odradí. Takže zůstávám u primitivních věcí a experimentuju minimálně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) ♥ To jsem neměla vždycky, ale postupem času jsem se do té kuchyně odhodlala a nakonec to dopadlo dobře. :D I z toho někdy může vzniknout zajímavé a chutné jídlo přeci. :)

      Vymazat
  13. Mě založení blogu trvalo věčnost. Musela jsem k tomu dojít a hlavně dospět. První náznak toho, že si někdy založím blog, bylo profi focení před objektivem. Tehdy jsem v sobě našla to kouzlo pózování a blesků, které mě natolik očarovalo, že jsem se vydala právě touto cestou. Je pravda, že blog nestále pozměňuji, jak obsahově, tak i designově. Uvidím, kam mě moje sny a představy dostanou :) Držím ti palečky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Je skvělé, když do toho někdo jde naplno a baví ho to. Vím o tom své. Jinak focení před objektivem ti vážne sedne, články s outfity jsou fakt parádní. ♥

      Vymazat
  14. je pravda, ze fotis fakt hezky, me se takovy fotky nikdy nepovedou, natoz u jidla, natoz abych ho vubec takhle pripravila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc :) ♥ ale určitě to tak hrozné není ne :D :)

      Vymazat
  15. Absolutně CUTE a KRÁSNEJ článek :3 Já si píšu deníky doteď :D Tedy sice ne každý den, ale když se mi něco stane nebo tak, tak píšu :D

    No a blogovat jsem začala ze dvou důvodů:
    Za A) Hrozně moc mi chybělo blogování, protože bloguju už od 9ti let
    A za B) Potřebovala jsem něčím zabít prázdniny a hlavně po mém nepříjemném období jsem se potřebovala odreagovat a myslet na něco jiného, takže blog byl vlastně můj lék :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc :) ♥ to jsou taky moc fajn důvody, tak držím palce, at ti to co nejdéle vydrží. :) děkuji za názor a komentář. :)

      Vymazat
  16. Krásný článek, to jak jsi napsala, že sis deníčkem urovnala myšlenky v hlavě je naprosto výstižná věta! Máš úžasný blog a jsi taková milá, sympatická, takže se ráda vrátím :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) A ano, to je pravda, blog mi v tomhle opravdu pomáhá a pomohl. :) Děkuju Ti moc za moc milý komentář ♥

      Vymazat
  17. Moc hezky článek. ... No jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  18. Blog je pro mne něco jako archiff.
    Krásně chronologicky uspořádaný archiff mé poklesslé fotopoesie.

    OdpovědětVymazat
  19. Blog máš přehledný, čistý, pěkný. To číslo je fajn, hlavně to aktuální. Tohle je i pro mě přesně ten důvod, proč mě blogování baví. Po roce a něco málo jsme za říjen měli 26000 návštěv, což motivuje dál ke psaní. Ať se daří. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. U mňa bol dôvod podobný ako u teba, v zásuvke sa mi už hromadilo neskutočne veľa receptov a ďalšie na mňa číhali v záložkách a vo worde v počítači :D a taktiež to bolo tak trochu odhodlanie, že variť a piecť sa dá jednoducho, rýchlo a chutne a rodičia tak nemusia svoje deti brať na víkendový obed do McDonaldu :( takže sa snažím stále niečo vymýšľať a ukázať, že sladké neznamená 200 a viac gramov cukru a že sa dá kombinovať všeličo s všeličím iným a vznikne z toho neskutočne chutná dobrota :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥