ROZBALOVÁNÍ BALÍČKU Z MY FOOD MARKET ♥

září 20, 2016

Ahoj všichni! :)

Je tomu už dlouho, co jsem narazila na tuhle stránku. Pamatuji si, jak jsem si od nich objednala jednou balíček do 500 Kč. Když mi přišel měla jsem z něj opravdu velkou radost. A jelikož jsem si před nedávnem na tohle vzpomněla, rozhodla jsem si z téhle stránky zase něco objednat jen tak pro radost. :) Těm, kteří ji ještě neznáte, je to stránka s jídlem, kde seženete téměř všechno, na co si vzpomenete, navíc za přijatelnou cenu.

Ve čtvrtek to tedy dopadlo následovně. :D Najela jsem na jejich stránky s tím, že si nakoupím pár věcí. No co myslíte, u pár věcí rozhodně nezůstalo. :D Prohlédla jsem si snad celý jejich nabízený sortiment a vybrala si k vyzkoušení několik opravdu lákavých dobrot. Přikládám Vám sem seznam mého nákupu, aby jste se mohli také podívat, či se případně inspirovat, co se tam všechno dobrého dá sehnat. :)



Balíček mi dorazil již v pondělí. A bylo tam tolik dobrot. Ty nejlepší z nich a ty, co mě nejvíce nadchly, Vám teď představím. :) Tady jsou 3 favoriti z balíčku. :)

LENTIL CHIPS
Bezkonkurenční brambůrky. Ta jejich chut, je nepopsatelná. Jsou strašně lehké a hlavně opravdu moc dobré.  Jen jednu vadu na kráse mají a tou je jejich menší balení. 








JELLY BEAN
Něco na mlsání. Na mě trošku více sladké, ale jinak chutnaly moc dobře. :)

TEN ACRE
Nakonec tu máme něco fakt bombového. Popcorn ze série TEN ACRE. Abych pravdu řekla, nečekala jsem od tohoto popcornu něco převratného a to, že by mě něcím mohl překvapit. Ale opak byl pravdou. Chutnal báječně. Ta kombinace jahod a krému, prostě lahoda. ♥ Určitě doporučuji.





Zaujalo Váš tu něco z výše zmíněného? Není nic jednoduššího než kliknout na www.myfood.cz a něco si od nich nechat přivést až domů :)

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Některé ty věci by nemusely být vůbec špatné, ale já bohužel nejsem zrovna ten typ člověka, co rád zkouší nové :D Jím jen to, na co jsem zvyklá a nerada zkouším něco nového, proto jsem pak kolikrát nešťastná, když se to „moje“ přestane vyrábět anebo není v obchodě xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé ty věci, chutnají fakt dobře. :D Tak každý to má jinak. :) Děkuji za názor a komentář. :) ♥

      Vymazat
  2. I když mám ráda jenom normální slaný popcorn, ten jahodový zní dost lákavě :D Pecka článek, strašně hezky se četl :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mam ráda jak slaný tak sladký a tady ten mě opravdu překvapil. :D Děkuju ti moc :) ♥ Jsem ráda, že se líbil. :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Až takhle jo :D Určitě nebudeš zklamaná, je výborný. :) Děkuji za názor a komentář. :) ♥

      Vymazat
  4. Ten popcorn vypadá zajímavě, ale osobně dávám přednost slanému :) Jinak ta stránka vypadá moc dobře, ty ceny jsou opravdu nízké. Díky za tip :)

    Ohněm políbená

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. To teda. Určitě vyzkoušej, je fakt skvělej. :) ♥ Děkuji za komentář. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥