PODZIM A JEHO TAJEMSTVÍ ♥

září 15, 2016

A za chvilku tu máme podzim. Ten, kromě zimy, patří mezi mé oblíbence. Drží si u mě čestné místo z několika důvodů, které Vám mile ráda představím v tomto článku za několik chvil. :) Tenhle článek berte spíše jako moje zamyšlení, proč miluji podzim a čím si mě vlastně získal. :) 


Podzim je pro někoho chladnější období, kdy lidé mají špatnou náladu a do ničeho se jim nechce, či naopak může být pro někoho kouzelným obdobím, jako je pro mě, na které po celý rok ráda vzpomínám, než se tu opět objeví. 

Co se tohohle období týče, mám s ním už zakořeněno pár tradic, které s radostí dodržuji. Ráda Vám je představím, a třeba si tu získají také své příznivce. :)

Mezi mé první patří rozhodně pečení jablečného štrůdlu. A proč zrovna ten? Miluji tu jeho vůni, když provoní celý byt a jak je křupavý. Je to prostě něco, na co na podzim rozhodně nedám dopustit. Miluje ho celá rodina, a vždy si ho u filmů či odpolední pohody rádi dopřejeme ke kávě či čaji. Není nad ten pocit, když vám provoní celý byt. :)

Jako další, naprosto miluji procházky, v přírodě či parku, kde jsou zbarvené stromy různými barvami. At už je to červená, oranžová či žlutá, která zdobí krásu listů, vše to dodává procházce zcela jinou atmosféru. Řekla bych až přímo pohádkovou. ♥

V tomto období navíc naprosto miluji sledování strašidelných komedií či hororů. Během roku je opravdu moc nesleduji, ale v tomhle období si je dopřávám, jak je jen libo. :D
Nevím, jak to máte vy,  ale mě se třeba oslava Halloweenu líbí a vždy si jí užívám. I když je to spíše Americký svátek. :)

Pro tuhle příležitost, mám sestavený dokonce seznam top filmů speciálně pro Halloweenský večer. :D Nejradši mám ty veselé s prvky hororu. Rozhodla jsem se tedy, dát Vám sem pár mých oblíbenců, kdo ví, třeba Vás taky zaujmou. :)

  HOKUS POKUS
Tenhle pohádko-film je prostě bezkonkurenční. Můj snad nejoblíbenější film na Halloweenský večer. I když jsem ho viděla snad 100x stále mě neomrzel. :) Pokud by jste chtěli vědět zhruba o čem je, tak Vám to trošku nastíním. Film je o čarodějnicích, z dávných dob, které se vrátí zpátky na zem přesně v den Hallowenského večera a s nimi přichází na scénu spoustu prekérních situací, ale i humorných scén. :)

ADAMSOVA RODINKA
Kdo by jí neznal :D Prostě klasika, co stále vede. :) Mám ráda, pošahanost téhle rodinky a vždy se u tohohle filmu celá rodina hodně nasmějeme. :D :)

BEETLEJUICE
Je mi jasné, že tenhle film, si najde své odpůrce, ale také i přiznivce. Mě se třeba tenhle snímek líbíl a ráda se na něj koukám každý rok. :) 




STRAŠIDELNÉ DÍLY- SIMPSONOVI

Ano, tak ty mě vždycky spolehlivě pobaví. :) Hlavně Homer to je prostě borec s jeho nezapomenutelnými hláškami. :D

Tak to byl seznam mých filmů, rozhodně jich ve výběru mám více, ale o tom třeba příště. :) 

Další věc, co naprosto v tomhle období miluji, je kupovat různé dekorace do bytu v podzimním až přímo hallowenském stylu. Jak jste asi už zjistili, jsem Halloweenem tak trochu posedlá. :D Tenhle svátek mě opravdu fascinuje a přála bych si ho jednou zažít. Asi přesně v tu dobu, kdy chodí kolednící převlečení v různých kostýmech koledovat po domech a říkají pokaždé Trick or Treat, což volně v překladu znamená, koledu nebo vám něco provedu. :D Musí to být opravdu něco skvělého, mít možnost zažít tu skvělou atmosféru toho celého večera. To ani nemluvě o těch strašidelných výzdobách na domech. Prostě fakt nádhera. :)

A téměř posledním na seznamu, je pečení či vaření strašidelných kombinací jídel. :D No ostatně uvidíte sami, co si pro Vás přichystám na blog, až se bude blížit speciálně Halloween. Zatím se nechte ale překvapit. :D :) A když jsem tedy u toho jídla, prozradím na sebe, že naprosto zbožňuji dýňovou polévku. 


A nesmím zapomenout zmínit, i dlabání dýně u mě není rozhodně vyjímkou. Nejenže se u toho vždy s celou rodinou nasmějeme, navíc je to fakt super aktivita hlavně při sychravém počasí. A když máte hotovo, můžete si jí někam v bytě postavit, třeba do vašeho pokoje a dát do ní svíčku a ona Vám krásně rozzáří místnost. :) 

To je asi tak všechno. :) Doufám, že se Vám dnešní článek libíl a třeba jsem někomu dodala inspiraci. :) A jak jste na tom vy? Slavíte Halloween nebo tenhle svátek jde mimo vás? :)
 Věřím, se máte fajn, užívejte dny s úsměvem. Co je přeci lepší, než to, se na svět usmívat. :) 

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

22 comments

  1. Za sebe musím říct, že je podzim moje naprosto nejoblíbenější období. Mám ráda to barevné listí, atmosféru - je to prostě krásná doba :) A hlavně po horkém létě je takové to chladné a vlezlé počasí k duhu :D
    Co se té nálady týče, na mě podzim působí asi opačně, než na většinu lidí - na podzim jsem naopak extrémně aktivní a nabuzená, nejvíc takhle píšu, protože mám takhle hodně nápadů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi můj člověk :D To si přesně taky myslím. Nemám mco ráda to vedro a dusno, kdy se skoro moc nedá dýchat. :D Děkuji za komentář a názor. :)

      Vymazat
  2. Souhlasím s tím, že podzim může být krásným obdobím. Jak jsi zmínila, tak také mám ráda barevné listy a ty procházky pak někde v parku a nejlépe s někým jsou pak krásné. Hlavně je to i parádní počasí na focení. Halloween já osobně ani rodina neslavíme, ale vždycky jsem si přála, aby se u nás tento americký svátek taky začal slavit. Určitě by mě bavilo se každý rok oblékat do nějakého creepy kostýmu a zdobit byt! :D To by bylo taky něco pro mě. Adamsovu rodinku už jsem dlouho neviděla, mohla bych zase mrknout. Taková klasika prostě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já třeba Halloween naprosto miluju. :) Přesně tak, ty kostýmy mi na tom přijdou to nejlepší. :D Určitě se podívej, je to pořád ta stará dobrá klasika, co nikdy neomrzí. :) Děkuji za milý komentář a názor. :) ♥

      Vymazat
  3. Naprosto úžasnej článek :3
    Já osobně patřím k té první skupině lidí, co podzim nemusí :D Už je zima, musím se tepleji oblékat a je brzo tma, což nemám vůbec ráda :D Takže teď, když mi škola bude končit v půl 4, bude se už skoro stmívat :D

    úžasný článek :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju ti moc, jsem ráda, že se ti líbí. :) Ta tma brzo se mi taky nelíbí no, jinak tohle období mám ráda. :) Děkuji za milý komentář :) ♥

      Vymazat
  4. Jar a jeseň sú mojimi najobľúbenejšími ročnými obdobiami. Jar predovšetkým preto, že sa blíži teplo, všetko sa prebúdza zo zimného spánku, všetko navôkol vonia a kvitne. A jeseň zasa preto, lebo milujem tú hru farieb, pocit šuchotajúceho sa lístia pod nohami, tú chladnú vôňu typicky jesenného vzduchu ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. To mám na podzimu taky moc ráda. :) Děkuji ti za názor a komentář. :) ♥

      Vymazat
  5. Já se na podzim těším hlavně z toho důvodu, že přijde takový ten čas většího klidu, kdy si zapálím svíčku a sednu si s krásnou knížkou a s oblíbeným hrnkem čaje :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad to snad nic není, na tu pohodu s knížkou. Taky takové chvíle mám ráda. ♥ Děkuji za komentář. :)

      Vymazat
  6. Podzim mám hodně ráda - sice je to hladnější období, ale zároveň nejbarevnější za celý rok :)

    Miluji ho, protože je krjina nejvíce fotogenická - podzimní listí, ranní mlha, která nezmizí v 7 ráno a navíc můžu fotit západ i východ slunce (v létě ten východ moc nestíhám :D)))

    Miluji podzim, když je takové to babí léto - všechno je barevné a svítí sluníčko. Ale zároveň mám ráda deštivý podzim, kdy zalezu dom pod deku, zapnu nějaký film a nebo jen koukám ven, jak prší a přemýšlím...

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!

    Giveaway na září 

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou moc pěkné důvody, proč máš ráda zrovna tohle období. :) V některých se najdeme společně. :) Třeba taky mám ráda, když si zalezu doma pod deku a u filmu či knížky si užívám ten klid a pohodu. :) Děkuji ti moc za milý komentář a názor. :) ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám vlastně ráda všechna roční období kromě léta, protože fakt špatně snáším horka a prázdniny spíš protrpím, než abych si užívala. :D Podzim je ale fakt nádhernej. Taky miluju barevný listy všude kolem a večery s filmy. Addamsovu rodinu prostě zbožňuju. :)
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně. :D Taky nesnáším vedro. :D Jsem ráda, že to máme stejně. :) ♥ Addamsova rodinka je klasika. :) Děkuji za milý komentář a názor. :)

      Vymazat
  9. Miluju podzim a fakt doufám, že mi jej nepokazí brzké vstávání do školy v mínusových teplotách! :D S podzimem si vždycky spojím jablečný štrůdl, skořicové svíčky a samozřejmě taky Addamsovu rodinku - ta je pořád stejně boží :) Děkuju, za komentář na mém blogu, díky němu zase můžu sledovat další super blog! :) Mimochodem, krásný design :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi můj člověk. :D Podzim je opravdu kouzelný. :) Addamsova rodinka asi nikdy nezklame. :D Rádo se stalo, máš taky moc super blog. :) a děkuju Ti, jsem ráda, že se líbí. :) ♥

      Vymazat
  10. Miluju podzim ♥. Je to nejkouzelnější období. Miluju ranní mlhy v parku, když jdu do školy. Moc mi to připomíná Anglii ♥.
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jeseň mám, aj nemám rada... mám lebo milujem farebné lístie, kabátiky, dlhé noci a nemám, lebo zas nastávajú zmeny, začína škola a tak...

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
  12. Na Halloween si nepotrpím, ale Adam´s Family miluju :)
    http://blog.rachelbicova.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Podzim moc nemusím, velmi často mi sebere veškerý elán, musím chodit nabaléná a nikdo se mnou nechce jít ven. Což mě štve a kazí mou inspiraci.

    Ovšem Helloween mám v celku v oblibě, ovšem mé okolí ho moc nemusím tak si to nechávám pro sebe. Upřímně loni jsem touhle dobou pracoval v obchodě s kostýmy a dalšími takovými hloupostmi ta helloweenská atmosféra zástupy lidí co to slaví a chtěli radu to celé bylo úžasné a snad to ještě někdy zažiji. Vážně to stálo za to!

    V neposlední řadě, miluji dýňovou polévku, sedění u ohně s čajem a svíčky! :3 Nejraději bych vůbec nepoužívala elektrické světla ale jen zapaloval lucerny a svíčky. Je to o tolik příjemnější. :) Ale přítel by asi nadšený nebyl. Hihi

    Ps: vždy jsem chtěla mít takovou rodinu. Aby chápali mou divnou povahu, která má k Wednesday docela blízko.

    OdpovědětVymazat
  14. Horory nesnasim. Vtipny mozna. Podzim miluju. Prochaaaazky awww :) peceni neni nic pro me ale sstrudl taky muzu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Halloween sama neslavím, ale ráda se koukám na různá zahraniční videa a fotky z tohoto období.
    Podzim ale zbožňuji, rozhodně je to mí nejoblíbenější období. Ty barevné listy a celkově ta atmosféra... ♥

    Ohněm Políbená

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥