RECIPE: 3 KOUZELNICKÉ MŇAMKY Z HARRYHO POTTERA ♥

září 25, 2016

Krásnou neděli všem :)
  
A máme tu podzim. Nejvyšší čas, zkouknout nějaký ten fantasy či kouzelnický film, co říkáte? A co jiného, než klasiku HP? Já prostě filmy s HP miluju. A teď je přesně ten správný čas, začít na něj zase koukat. Tedy, alespoň já to tak mám. Dostalo mě to do takové, až přímo kouzelné podzimní nálady.


 No a jelikož jsem si při jeho sledování vzpomněla, že mi jednoho dne kamarádka poslala pár tipů na halloweenské menu, které se mi opravdu zamlouvalo, rozhodla jsem se tedy, o ně s Vámi podělit.
Jednu mňamku jsem už vyzkoušela a musím říct, že mi opravdu zachutnala. Byla to dýňová štáva a v těchto podzimních dnech přišla opravdu vhod. ♥ Pokud jste fanoušci HP jako já, tak si všechny doborty tady opravdu zamilujete. 


1) ČOKOLÁDOVÉ ŽABKY:

formičky ve tvaru žabek
8 polévkových lžic želatiny
2 polévkové lžíce vanilkové esence
430 ml mléka
trocha soli
200 g čokolády
145 g cukru

POSTUP:
V míse smícháme 75 ml mléka a želatinu a necháme stát. Zbytek mléka, čokoládu, cukr a sůl zahřejeme na pánvi, pak necháme trochu zchladnout, přidáme vanilku a želatinovou směs a mícháme dokud se ingredience nespojí, necháme zchladnout a přelijeme do žabích forem žabky dáme na 20-30 min. do lednice ztuhnout, poté vyklepneme z forem a podáváme. :)

2) DÝŇOVÁ ŠŤÁVA:


 1 dýně, citron, cukr
 3 hrnky jablečného džusu
 půl hrnku meruňkového džusu
 půl čajové lžičky vanilkové esence
 2 čajové lžičky koření na dýňový koláč
 půl hrnku cukru



POSTUP: 
Dýni, citron a cukr svaříme a rozmixujeme, dostaneme hrnek a třetinu dýňového džusu, poté vše povaříme a dusíme 20 – 30 min, servírujeme studené.


3) MÁSLOVÝ LEŽÁK (6 – 8 porcí):

jablečný cider
6 až 8 polévkových lžic karamelu
1 hrneček burbonu
2 hrnky zázvorového piva
šlehačka

POSTUP:
V hrnci rozehřejeme 3 šálky jablečného cideru, 6 – 8 lžic karamelu a 1 hrneček burbonu. Když je karamel ve směsi rozpuštěný nalijeme směs do 2 hrnků zázvorového piva,  zamícháme a přelejeme do hrnků, podáváme s velkým množstvím šlehačky ještě za tepla.

Doufám, že jsem Vám těmito dobrotami udělala radost. :) Zajímalo by mě, jestli jste už nějakou z výše zmíněných dobrot vyzkoušeli? Případně máte i jiné recepty? :) Budu ráda, když se o ně semnou dolů do komentářů podělíte. ♥

Ps: Brzy se můžete těšit u mě na blogu na pravidelný článek a to na oblíbence za září. :) 

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

28 comments

  1. No sakra vypadají všechny moc chutně. Skvělé nápady. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc. :) Určitě je vyzkoušej jsou fakt dobré. ♥ :)

      Vymazat
  2. To je super! Určitě něco z toho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je boží! Moc děkuji za recepty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nezkoušela jsem, ale vždycky jsem si říkala, jak asi chutná ten máslový ležák :D Teď mám možnost to doopravdy vyzkoušet, tak uvidíme - třeba se k tomu i dostanu :D Ani ta dýňová šťáva nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně :D taky jsem na něj celkem zvědavá. :) Ta dýňová šťáva chutnala fakt božsky, takže tu ti určitě doporučuju zkusit. :) ♥

      Vymazat
  5. Super recepty :) Něco z toho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné recepty :) Obojí musím rozhodně vyzkoušet :) Děkuju za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc za milý komentář. :) Určitě vyzkoušej, je to dobrota. :) ♥

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuju moc. :) tak na těch ujíždím dodnes. :D děkuji za komentář. :)♥

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Přesně na párty v tématu Halloween se určitě hodí. :) Děkuji za komentář. :) ♥

      Vymazat
  9. Nápadité:) jen tedy... cider a burbom? Mluvíme o tom samém? Protože jestli jo, tak to musí být po máslovém ležáku dost veselo haha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si že ano. :) To určitě, mám v plánu to vyzkoušet někdy no tak uvidíme :D

      Vymazat
  10. Moc děkuju za pochvalu :) Máslovej ležák chci vyzkoušet už hrozně dlouho, jen pořád nemůžu najít ten ,správnej' recept :D A čokoládový žabky určitě udělám! Bude to skvělej vánoční dárek pro bráchy!

    Karolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo :) Určitě vyzkoušej ty žabky mám v plánu taky brzo zkusit. :) a jako dárek si myslím, že je potěší. :) ♥

      Vymazat
  11. Vždycky jsem chtěla vyzkoušet všechny tyhle mňaminy, ale nebyl čas ani odvaha. Snad se k tomu po přečtení tohodle článku konečně dokopu. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, jsou to fakt dobroty. :) Děkuji za komentář. :) ♥

      Vymazat
  12. Kdybych nějaký takový článek s recepty HP objevila, když mi bylo 12, tak zešílím blahem asi :D Teď mám ale taky radost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem ti i ted udělala tímhle radost. :D Věci s HP miluju a jsem ráda, když se o ně můžu podělit i s vámi. :) Děkuji za milý komentář. :) ♥

      Vymazat
  13. Já HP také zbožňuju, je to prostě moje dětství. Viděla jsem všechny díly už několikrát, ale nikdy mě prostě neomrzí se podívat znovu. Je to taková hezká pohádka, která se postupně rozvíjí do více temné atmosféry, ale stále je přitom zachované to kouzlo lásky, dobra a přátelství. :)
    Co se týče receptů, jsem nedávno také jeden někde na netu viděla, tuším že zrovna na ten máslový ležák. Myslím, že tento ležák bych mohla vyzkoušet, vypadá parádně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, mě taky ne. Je to taková klasika. Mám taky ráda všechny díly. :) To teda, taky se na něj brzo chystám. :) Jsem ráda, že se recepty líbí. Děkuji za milý komentář a názor. ♥

      Vymazat
  14. Čokoládové žabky jsem už zkoušela a musím říct, že mě celkem zklamaly :O Teda myslím si, že bez té vanilkové esence by jistě chutnaly skvěle, protože mi ta esence přijde až moc parfémovaná :) Toť můj názor, ale je to na každém :) Jinak se chystám vyzkoušet Máslový ležák, na ten se opravdu těším :) :3 A díky Tobě, teď ty recepty aspoň nemusím složitě hledat ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže za tebe ne jo :O Tak ty tedy radši ted zkoušet nebudu. :D To jsem moc ráda, že jsem ti usnadnila práci. :D Já si na to právě vzpomněla nedávno, jak si mi to posílala a to prostě nešlo se o to nepodělit. :D Ještě jednou moc děkuju ♥

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥