AUGUST- FAVORITES (7) ♥

září 10, 2016

Krásný víkend všem :)

Dneska při chvilce klidu, jsem se rozhodla ohlédnout za posledním měsícem. Bylo toho tolik, co se událo během tohoto období. Měsíc byl u mě převážně pracovní, ale ničeho nelituji. Vše co jsem chtěla, jsem stihla. Teď bych Vám chtěla představit několik mých oblíbenců za předešlý měsíc, které mi dokázaly opravdu zlepšit dny. :)

Místo
Praha. Rozhodně. Bylo tam strašně krásně, navíc jsem se tam sešla se svým dvojčetem, prostě lepší den za poslední měsíc snad ani tolik perfektní nebyl. Hned bych se tam vrátila ♥ 


Seriál
Tak to vím naprosto přesně. Je to New girl. Sitcom, na který jsem narazila náhodou na youtube u jedné youtuberky. Hodně ho tam vychvalovala, tak jsem si řekla, že se tedy podívám, o co vlastně jde a jestli je to opravdu tak dobré. A opak byl pravdou. Je to naprosto geniální. Jak hlavní hrdinka Jess či její tři pošahaní spolubydlící. :D Zažijete s nimi spoustu zábavy. A nudit se rozhodně nebudete. :) Já jsem na tomhle seriálu naprosto závislá. :D





Film
Nejlepším pro mě za minulý měsíc byl rozhodně film s názvem - Než jsem Tě poznala. Tak dobře propracovaný a skvělý snímek, jsem dlouho neviděla. Kolikrát se mi u něho chtělo i brečet, jak to chvilkami bylo smutné, zároveň mě to tolik vtáhlo do děje, až jsem ztratila skoro pojem o čase. Úžasní herci, propracovaný děj a hlavně ani chvilku se u tohohle filmu nebudete nudit. :) Všem určitě tenhle snímek můžu jedině doporučit. 


Knížka
V poslední době jsem čtení nějak nestíhala, ale když jsem si konečně čas našla, začetla jsem se do knížky z názvem Kapky deště od autorky Virginia Cleo Andrews. Můžete jí znát i díky knížkám Květy z půdy. A tahle knížka jako všechny od ní je vážně naprosto geniální, rozhodně Vás nezklame. Navíc má taky několik pokračování. 

Jídlo
Když se nad tím tak zamyslím, tak to jsou rozhodně hranolky z trouby obohacené o skvělou ingredienci a tou je česnek. Naprosto je miluji. ♥

Aktivita
Rozhodně malování. Vrátila jsem se k němu po dlouhé době a nelituji toho. Je to pro mě snad ta nejlepší forma relaxace.

Písnička
Clean Bandit - Tears ft. Louisa Johnson
Tu si musím pouštět stále dokola. Moje srdcovka ♥



A jací jsou vaši oblíbenci za předešlý měsíc? :)

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

17 comments

  1. Úžasnej článek jako každej tvůj článek :) ❤ Perfektní shrnutí celého měsíce, doufám že se můžeme těšit na takovéto články i dále :) ❤ Jinak souhlasím ta Praha byla epic a zase mi děláš chutě s těma hranolkama :D Už si je budu muset fakt udělat :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji ti moc dvojče :* ♥ určitě je zkus, jsou fakt boží. :D ♥ a ano takový typ článku plánuji na každý měsíc. :)

      Vymazat
  2. S tím filmem i seriálem naprosto souhlasím, obojí je vážně super :D Překvapila jsi mě s tou volbou knihy - autorku znám, ale zrovna tuhle knihu ne :D Ačkoliv tu sérii mám doma, jsem někde u třetího dílu xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :D tak ji vyzkoušej, je fakt super. :) Děkuji za názor a milý komentář. :) ♥

      Vymazat
  3. S filmem taky určitě souhlasím! A Tears je pěkná písnička :)
    Pěkný článek :)

    http://dencaurbankova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Super clanek, doufam, ze bude kazdy mesic :) VCA je moje oblibena autorka, cetla jsem od ni dve serie a bozi. V kine jsem nebyla, ale tohle bych taky rada videla. New girl jsem docela dlouho sledovala a taky se mi to libilo. A malovat bych taky rada, ale nejde mi to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně ho plánuji na každý měsíc. :) To mi povídej, dlouho jsem nečetla takhle skvělou knížku, co by mě vtáhla do děje a já u ní ztratila dočista pojem o světě. :D New girl je fakt super seroš na odreagování. :) Děkuji za názor a milý komentář. ♥

      Vymazat
  5. Tears naprosto miluju <3 Je to boží písnička a neposlouchám nic jiného <3 Dokonce jí mám i jako budík a vyzvánění :D
    No a asi jsem i jediná, kdo ten film stále neviděl a přesto ho toužím vidět :D A i New Girl mě láká zkouknout :) Tak až budu mít čas, tak to zkusím :D
    Souhlasím s Rachel Roo -> že by bylo super, kdyby tyto články byly každý měsíc :) Mám tvůj blog moc ráda a i ho ráda navštěvuju :) Boží článek <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě ♥ :) Hezky, tak to je super :D :) Určitě se na něj podívej, rozhodně stojí za to. :) Neboj, určitě tenhle typ článku plánuji psát každý měsíc i nadále. :) Děkuji ti moc za názor a milý komentář. ♥ Jsem ráda, že se ti u mě líbí. :)

      Vymazat
  6. Skvělý článek! S většinou jsem na tom stejně! :D Film tedy neznám, ale velmi mě zaujal, v nejbližší době ho určitě zkouknu :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc :) ♥ Určitě zkoukni, je fakt boží. :) Děkuji za milý komentář. :) ♥

      Vymazat
  7. Me before you je nejlepší romantický film, který jsem viděla. :)

    Giveaway na září 

    OdpovědětVymazat
  8. Ten film je prostě božííí :3.. Jestli chceš další pobrečeníčko, doporučuju Marley a já.

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej :D..Ten jsem viděla a fakt mě dostal. :) Jinak děkuji za připomenutí, možná ho při chvilce volna zkouknu znova, jelikož je to opravdu krásný film. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥