SEPTEMBER - FAVORITES (5) ♥

září 26, 2016

A máme tu další měsíční rekapitulaci, Vámi oblíbeného článku tzv. mojich oblíbenců. :) Tenhle typ článku mě pro vás opravdu baví psát, jelikož si při jeho psaní vždy krásně uspořádám myšlenky a připomenu si vše, co se za poslední měsíc událo. V řijnu toho bylo také dost, máte se tedy na co těšit. :)  

SERIÁL

 902 10 -  Nová generace
Aneb volné pokračování na tehdejší velmi oblíbený seriál. :) Narazila jsem na něj nedávno a hodně mě baví. Seriál je převážně o skupince teenegeru, kteří zažívají každodenní dramata, ale i radosti všedních dnů na střední. Mě vždy takové seriály bavily a ani tenhle mě nezklamal. :) Pokud by tenhle seriál zaujal právě někoho a nevěděli jste, kde ho najít přikladám stránku, kde ho sleduju já. :) TADY


FILM

Za poslední měsíc jsem měla možnost vidět spoustu filmů. O kterém mohu ale říci, že mě opravdu zaujal, tak je jen jeden. A to Dítě Bridget Johnosové, o kterém jsem Vám psala recenzi nedávno TADY. :)


KNÍŽKA

Rozhodně Sedmilhářky. Po téhle knížce jsem už dlouho pokukovala v knihkupectví a furt ne a ne se odhodlat k její koupi. :D Až jednou, jsem si tedy udělala radost a před tak týdnem jsem si ji koupila. A musím říct, že rozhodně nelituju. Knížka je opravdu vtipná, humorná a hrozně moc čtivá. Nudit se u ní opravdu nebudete. Ps: Pokud by jste chtěli, můžu o ní též napsat nějakou menší recenzi. :)   




JÍDLO
Tak tady boužel či bohudík? Nezůstanu jen u jedné věci. :D Zkusila jsem pečené musli od společnosti Janova pec. A je naprosto bezkonkurenční.

Pak určitě sem musím zařadit i jahodový popcorn od myfoodmarket. :) Ten mě opravdu překvapil a byl vynikající.  
 
A do třetice brambůrky od stejné firmy, které nesou název Lentil Chips s příchutí rajčat. Tak to bylo opravdu něco, škoda jen, že mají tak malé balení. 





SONG 

Na tenhle song nemám slov. Neskutečně krásná písnička z mého oblíbeného film. ♥



To je pro dnešek všechno. Doufám, že se Vám i tentokrát tito mý měsíční oblíbenci líbily, někoho zaujaly, či případně inspirovaly. :) A jaký byl váš měsíc? Podělte se se semnou dolů do komentářů. :)
 

S láskou Maky ♥


  • Share:

You Might Also Like

13 comments

  1. Já asi budu chtít vyzkoušet ty Sedmilhářky, ačkoliv se mi teď pěkně pletou s jinými Sedmilhářkami, anebo to nejsou dvě rozdílné knihy? Jsem zmatená :D Na tu Bridget určitě budu chtít pak kouknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou dvě odlišné knížky :D Taky jsem v tom měla bordel nejdřív. :) Ale tyhle jsou od českých autorek a psany spís humorně kdežto ty druhé Sedmilhářky jsou od Anglické autorky. :) Na tu určitě koukni, je prostě boží. :D ♥

      Vymazat
  2. Lentil Chips vypadají zajímavě! Kdes je koupila?
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě zaujaly. :) Sehnala jsem je na internetovém eshopu http://www.myfoodmarket.cz Určitě se tam mrkni, mají tam spoustu dobrot a novinek. :)♥

      Vymazat
  3. Na Sedmilhářky se chystám, mám od nich poměrně vysoká očekávání, protože jsem na ně zatím nečetla žádnou negativní recenzi. Tak snad se mi bude líbit stejně jako tobě :)

    Ohněm políbená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě Tě nadchnou přinejmenším tak jako mě. :) Jsou fakt vtipné a kolikrát se u nich smíchy ani neudržím. :D Děkuji za komentář. :) ♥

      Vymazat
  4. Musím říct, že seriál 90210 Nová generace mě moc tedy neoslovil, neni nad originální seriál :) Ale to je na každém, co se mu líbí :) Nejvíce mě zaujal ten jahodový popcorn ♥ Na popcornu teď celkem ulítávám, ale ještě jsem nikde neviděla tento jahodový, tak doufám že na něj brzy někde narazím a také vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak né každý má stejný na seriály, ale TVD nikdy nezklame vid dvojče. :D :* Je fakt upně bombovej, takovou dobrotu jsem dlouho něměla. :) Děkuju za moc milý komentář. ♥

      Vymazat
  5. Bridget si určite pozriem online, skvelé má ohlasy! :) ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně, Bridget je opravdu skvělá a tenhle její další dil opravdu nezklame. :) ♥

      Vymazat
  6. 90210 Nová generaci znám, ale moc se mi ten seriál nelíbí :) Sice jsem ho vždycky po škole sledovala, ale asi tak, že jedním uchem to šlo dovnitř, druhým ven :D A na Bridget jsem chtěla jít, ale od někoho jsem slyšela, že nic moc a ani ty první díly mě moc neoslovily, tak nevím, jestli to risknout nebo ne, pokud to vůbec ještě dávají v kině :D
    Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě ten serial ze začátku taky moc neoslovil, ale když jsem se dostala přes tak 5 dílů a byly tam všemožné záplatky tak už mě to chytlo. :D V kině myslím že už to nedávájí ale třeba zas začnou. :) Jinak za mě ten film, byl fakt skvělej hrozně jsme se u toho s kamarádkou nasmály. Tak je to jen na tobě zda to riskneš. :D A děkuji, jsem ráda, že se líbí. :) ♥

      Vymazat
  7. Nový film o Bridget jsem ještě neviděla, ale slyším na něj ze všech stran chválu. Musím se na něj také vypravit :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥