RECIPE: ČESNEKOVÉ HRANOLKY ♥

září 04, 2016

Krásnou neděli všem :)

Dnešní den, byl u mě opravdu hodně nabitý. A proto, hned co jsem dnes docvičila, rozhodla jsem si pustit svůj oblíbený seriál k odpočinku. Neměla jsem k němu, ale co zobat. Tak mě v jednu chvíli napadlo, co si takhle dopřát hranolky na způsob brambůrek, ale zdravě? Snad ani chvíle neuběhla a já už byla v kuchyni, kde jsem hned přemýšlela o tom, jak ty hranolky z trouby ozvláštnit. :D No prostě celá já. :D A přišla jsem na jeden moc jednoduchý a zdravý recept, o který se s Vámi ráda podělím. :) A věřte, že si je zamilujete tak jako já. ♥


INGREDIENCE:
3-4 brambory
2 lžíce olivového oleje
česnek (koření)
grilovací koření
sůl

POSTUP:
Brambory nakrájíme na tenké plátky (hranolky) a necháme je odmočit v míse na 2 minuty se studenou vodou. Dále vodu vylijeme a hranolky vysušíme. Poté hranolky dáme do misky s olivovým olejem, solí, česnekem a grilovacím kořením a promícháme. Poté je poklademe na pečící plech a dáme péct do trouby na 200 stupňů cca 20-25 minut. Hranolky si v průběhu pečení radši hlídejte, dokud nebudou opravdu zlatavé. A máme hotovo. Dobrou chuť! :) 


Doufám, že Vám dnešní recept přišel vhod a pochutnáte si na téhle křupavé dobrotě, tak jako já. :) 


S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

27 comments

  1. Tak ty teda vypadají vážně skvěle :O úplně se mi sbíhají chutě :3 ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc :) ♥ fakt je někdy vyzkoušej, jsou vážně skvělé. :)

      Vymazat
  2. Domací hranolky dělám, když mám čas, ale přidávám jen grilovací koření a papriku, ale česnek je dobrý nápad :) :) ;)

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus i s tím česnekem je to něco jiného a hrozně dobré. :) Děkuji za názor a komentář :) ♥

      Vymazat
  3. Sbíhají se mi sliny! :)

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Rychlý recept pro večerní mlsání s přáteli na zahradě i u zajímavého filmu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nebudu kecat. Jak jsem si tenhle článek přečetl, tak jsem si šel ty hranolky udělat. Sice jsem musel zaimprovizovat, protože jsem neměl sušenej česnek ani grilovací koření, ale spravil jsem to čerstvým česnekem a sušenou paprikou. Byly taky výborné. Díky za super tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo, jsem ráda, že chutnalo. :) Děkuji za milý komentář. :)

      Vymazat
  6. Máš tu samé dobré recepty, hranolky určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc, jsem ráda, že se Ti u mě líbí. :) ♥ Určitě je vyzkoušej, jsou fakt skvělé. :)

      Vymazat
  7. cesnek nejim, ale vzhledem k tomu, ze se to da udelat s jakymkoliv korenim, vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bože, teď mám strašnou chuť ... Je skoro 11 večer, to mi děláš naschvál :D
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Úplně se mi sbíhají sliny <3 Vypadá to božsky :D Hned bych si to udělala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se recept líbí :D určitě si je někdy upeč, jsou fakt boží, nebe v puse no :D ♥

      Vymazat
  10. Já hranolky do trouby raději chvilinku předvařuji, myslíš, že to není třeba? Propečou se pěkně do měkka?

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé a také určitě zdravé jsou kedlubnové hranolky. Dělal jsem sice zatím jen jednou, ale výborné.

    OdpovědětVymazat
  12. Cesnak som niekedy nemohla ani citíť! Ale v poslednej dobe ho pridávam skoro všade, pretože jedlu dodá naozaj super chuť a arómu :) ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  13. No tak to už se těším na večer! Je jasný co budu zobat :) a ten bílý dip děláš z čeho? Chci zkusit bílý jogurt s česnekem a nějakou bylinkou na ovonění

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti dodala inspiraci. :) Ten dip je z bílého jogurtu právě taky s česnekem, bylinkami a špetkou soli. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥