TIPY NA SNÍDANOVÉ MENU ♥ (Breakfast menu)

září 01, 2016

Krásný slunečný den všem! :)


Jsem zpět a přináším Vám nový článek. Tenhle bude tentokrát zaměřený převážně na snídaně.

Jak všichni jistě víme, snídaně jakožto základ dne, je nezbytnou součástí téměr každého z nás. Nevím, jak to máte vy, ale já když se nenasnídám, tak semnou není rozumná řeč. :D Proto si snídaně opravdu užívám, a kolikrát si i maličko přivstanu, abych si mohla dopřát přímo královskou snídani. :D 

Dobře, aby jsme se někam taky dostali. :D Asi nejdříve řeknu, co nejraději snídám já. Kdo ví třeba někomu dodám inspiraci, co si dobrého  dopřát ráno. :)
Já mam na snídani hodně favoritů. Mezi mé nejoblíbenější patří třeba vafle, musli do mléka, jogurt s ovocem, či sem tam neodolám i ovesné kaši. :) A můj favorit mezi favority? :O Co jiného než palačinky/lívance s ovocem, polité javorovým sirupem, no jo na tom fakt ujíždím :D
Představím Vám teď tady, ty nejlepší varianty těchto všech dobrot a ukážu Vám, jak si je připravuji já nejraději. Třeba tu někoho také inspiruji, kdo ví. :) Tak se do toho dáme. :)


1. VAFLE
Ano, jak sladké či slané absolutně dokonalá chuť ihned po ránu. Nejradši si vafle připravuji ve vaflovači, který jsem dostala od mamky k narozeninám minulý rok. Je to jak rychlé, tak až přímo ďábelsky dobré. :)
2. MUSLI DO MLÉKA
Snad ani nepotřebuje komentář. To je naprosto boží snídaně. ♥ Nejradši si dávám musli- Janova pec. Pokud ještě neznáte, rozhodně zkuste, jelikož tohle musli s kousky oříšků a čokolády, rozhodně stojí za to vyzkoušet. A věřte pokud ho vyzkoušíte, stanete se závislými tak jako já, proto Vás upozorňuji dopředu. :D 
Nebo si také dopřávám musli od firmy Mixit, ale tu asi každý zná. A z nich mám nejraději, ovocné kombinace. :)



3. JOGURT S OVOCEM
O tom jsem se zmiňovala v minulém článku, který nese název Jogurtovky. Ovoce v jogurtu je fakt ideální lehká snídaně na začátek horkého dne, jako je třeba dnes. :)







4. OVESNÁ KAŠE
Nejraději mám asi borůvkovou, ale jím ji převážně jen v zimě, jelikož v létě, ji jíst nemůžu z důvodu toho, že mi po ní bývá těžko.








5. PALAČINKY/LÍVANCE
- Kdo je nemiluje. :D Radši si je připravuji den předem, abych si ráno jen sedla ke stolu a pokladla na ně ovoce a zalila javorovým sirupem, a neměla tak téměř žádnou práci. :) Nebo také miluji kakaové ze sojového mléka viz 2. obrázek. :)

 


Tak teď už víte, co nejraději snídám já. Zajímalo by mě, jak jste na tom vy? A co je Váš naprostý favorit, co se snídaní týče? :)

Jinak bych se Vám chtěla omluvit za menší aktivitu poslední dobou, ale mám toho teď hodně. :)

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

24 comments

  1. U mě je to většinou nějaké ovocné smoothie, chia puding a nebo ovocná mísa :)

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já nesnídám :D a když už tak jenom nějaký kus ovoce do ruky :/ vždycky si o víkendu, většinou v sobotu, vysnívám tu snídani, ale chodim pozdě z práce, takže vstát v pul11 neni upně na snídani :D
    a moc hezké fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já snídám pravidelně a to jogurty a ovoce. Z tvých snídaní bych si dal právě jogurty, ovoce, palačinky, lívance a vafle, jinak ee :D. Ale moc hezký článek :).

    OdpovědětVymazat
  4. Snídaně považuju za nejlepší jídlo dne :-) - občas si uděláme radost a vyrážíme na ně do Café Jen.
    Wafle mám taky moc ráda - já jsem celkem experimentátor a zkouším různé i zdravé těsta. Doporučuju kuchařku Snídaně u Florentýny je to super studnice a blog www.kitchenette.cz.
    Ovesné kaše se dají dělat i letní za studena - dělají se přes noc a jsou super! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Takové snídaně miluju, mám to stejně jako ty :)
    Někdy mám i takové dny, že mám chut na nějaký semínkový chléb se sýrem nebo šunkou, ale převážně vyhrávají sladké snídaně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. :) U mě vedou jen sladké snídaně vetšinou. :) Děkuji za komentář. :)

      Vymazat
  6. Já moc snídaně nestíhám. Pracuji pozdě do noci a vstávám kolem oběda. Vím, že se o dost ochuzuji, ale jinak to momentálně nejde. Ale když už se vzbudím dřív, tak snídám jogurt s ovocem nebo musli s mlékem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek!
    Já když se nenasnídám, tak se se mnou taky nedá bavit :D
    Z tvého seznamu mám ráda vše, až na ovesnou kaši. Ale ještě když jsou oprav du horké dny a nemám moc chuť na jídlo, stačí mi jen ovoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc :) ♥ To jsem ráda, že v tom nejsem sama :D I jen ovoce je kolikrát super si dopřát po ránu. :)

      Vymazat
  8. Nádherný :) http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda přes prázdniny vůbec nesnídám, protože většinou vstávám až na oběd :D Přitom si vždycky říkám jak by to bylo fajn, udělat si nějakou takovou dobrůtku :) ❤ Určitě vyzkouším ale u mě to bude spíše jako večeře :)

    OdpovědětVymazat
  10. Musli a cereálie s mliekom spolu s ovsenými kašami sú môj must-have! :) (ง︡'-'︠)ง

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  11. Popravdě si snídani užívám pouze o víkendu. Přes týden kvůli škole to vidím bledě. Strávila jsem ve škole zatím jen dva dny, ale kvůli brzkému vstávání do sebe nic nenacpu. Takže má snídaně začíná v 7.30 ranním cappuccinem a potom až kolem 10:00 mám svačinu :/

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pochopitelné. škola je náročná už i kvůli tomu brzkému vstávání. Děkuji za názor a komentář :)

      Vymazat
  12. Mňam! To je geniálne menu, vybrať si len jedno sa nedá ;) ❤.

    Vladies
    http://vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥