RECENZE: DÍTĚ BRIDGET JONESOVÉ ♥ (Bridget Jones's Baby)

září 16, 2016

Krásný pátek všem :)


Včerejším dnem jsem toho měla opravdu hodně na práci. Když mi kamarádka nabídla během odpoledne, jestli s ní nezajdu do kina na tenhle nový film, s radostí jsem její nabídku tedy přijala. Jelikož vypadal podle upoutávky opravdu skvěle a měl zrovna u nás ve městě premiéru. Obě jsme na něj byly vážně zvědavé. 



Vyrazily jsme tedy skoro na čas, a když jsme se konečně usadily ve 13. řadě, pustily jsme se do slaného popcornu a během upoutávek na jiné filmy, jsme začaly tak nějak zjišťovat, že na tenhle film přišla téměř jen dámská část publika. Byl to spíš takový babinec, ale to nám vůbec nevadilo. :)

Když film začal, hned při první scéně, kdy Bridget sfoukávala svíčky na svém narozeninovém dortíku, jsme se nasmály a po 10 minutách sledování filmu, jsme věděly, že tenhle film náš rozhodně nezklame a bude nás bavit.  A měly jsme pravdu, opravdu jsme se pobavily snad nad každou chvilkou snímku. Samotný film, jsme si maximálně užily. Ani jsme se nenadály, byl konec a vůbec jsme nezaregistrovali, že utekly dvě hodiny filmu. 


Celkový film se mi opravdu moc líbil. Skoro bych řekla, byl tak nastejno dobrý jako první díl a ten já prostě miluji. Nejvíce se mi líbilo, že děj nebyl jen romantický, bylo tam opravdu spousta humorných scén. Dokonce takových, až se celé kino prohýbalo tolikrát smíchy  a to jsem mockrát v kině možnost vidět neměla. :) 

Bridget v tomto díle řeší otázku, kdo je otcem jejího dítěte. Bude to její osudová láska Mark Darcy nebo fešný sexy neznámý Jason? :) A s tímto zjištěním přichází na scénu spousta opravdu vtipných scén. Nechci Vám prozradit to nejduležitější z filmu, bude lepší, když si na něj do kina zajdete sami, protože rozhodně stojí za to, ho vidět. :) 

Za sebe musím říct, film mě opravdu nadchnul, každou jeho minutu jsem si užila a Bridget je i v tomto díle stále ta stejná, praštěná nerozhodná holka jako v předchozích filmech. Navíc hrají tam opravdu báječní herci. Jako hlavní hrdinka Renee Zellweger, Colin Firth a spousta dalších. :)

Ptáte se stále, zde tenhle film stojí za to vidět? Má odpověď je rozhodně ano. Je to jeden z těch lepší filmů, co se poslední dobou v kině mihne. 

Přikládám Vám sem trailer, ten by Vám měl říct víc. :) 


Byl to vážně skvěle užitý večer díky kamarádce a tomuto úžasnému filmu. Pokud jste tenhle snímek ještě neviděli, určitě to napravte, je na co se dívat. 

Už jste ho měli možnost vidět? :) Pokud ano, jak se Vám film líbil? Podělte se semnou dolů do komentářů. :)

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

18 comments

  1. Na tenhle film jsem pokukovala, ale do kina bych nešla - tam totiž chodím jen na zářivé výjimky :D Záměrně jsem v kině byla jen dvakrát v životě, jinak jen vždycky se základkou na konci školního roku. Na Bridget se ale fakt těším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to jasné. :D Tak tenhle film, byl spíše jako odreagovačka a svůj účel splnil. :) Bridget byla fakt super, určitě jako film můžu doporučit. :)

      Vymazat
  2. Viděla jsem včera a super! I přes trochu nejistý začátek (kromě uplně první scény s dortem) jsem se fakt nasmála!! Taky jsem byla s kamarádkou, holky, na tohle kluky prostě netahejte! :D
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti film líbil :) Přesně no, je to spís pro holky pro kluky fakt néé :D Děkuji za názor a komentář :)

      Vymazat
  3. Po přečtení poslední knihy o Bridget jsem o tomto filmu ani neuvažovala, ale tvoje recenze mě trochu zviklala :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně dobrá komedie, rozhodně ti jí můžu doporučit. :)

      Vymazat
  4. tiež sa na neho chystám, tak asi sa mám na čo tešiť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes práve na tento film idem s maminou a veľmi sa tešíme :D trochu ma aj potešilo že film nie je točený podľa tretej knihy, pretože smrť Marka Darcyho by som asi nepredýchala :D. Düfam že to ešte stále bude tá stará dobrá Bridget :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se ti film líbíl. :) Byla to rozhodně ta stará známá Bridget, tak jak jí máme rády. :)

      Vymazat
  6. Milujem tento film, je môj najobľúbenejší spolu s Jednotkou samovrahov! <33

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se na něj chystám.. První dva díly mám opravdu ráda, tak jsem tady na tento zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám tedy, že tě film zaujal. :) Děkuji za názor a komentář. :)

      Vymazat
  8. Ďakujem za recenziu, ja som váhala, či si to nakoniec pozrieť alebo nie. Ale darmo, mne sa všetky filmy z tejto "série" páčia. Darmo, toľkokrát som sa v nich videla, že až, haha. ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  9. Viděla jsem všechny díly a na tento jsem také zvědavá. Možná se konečně po několika letech dostanu do kina :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom stejně. :) Určitě na to zajdi, je to fakt super komedie. :) Děkuji za milý komentář. :) ♥

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥