ZAFUL ♥

září 11, 2016


A je to tady, dlouho očekávaný článek, který zajisté spoustu žen či slečen potěší. :)

Znáte už tuhle stránku? Pokud je Vaše odpověď ne, hned Vám ji představím. Je to stránka, která se zabývá modou, a je určena převážně pro ženy. Byla jsem opravdu překvapená, když jsem ji našla. Protože na téhle stránce, najdete snad vždy, to co hledáte. Ale pokud jste právě milovník mody, jste na správném místě. 

Tahle stránka byla tak milá a nabídla mi k vyzkoušení jejich novou kolekci. Byla jsem z toho vážně celá pryč. Vybrala jsem si tu spoustu krásných věci, které Vám ukážu později.

Na svou zásilku jsem čekala týden a tenhle pátek mi konečně dorazila. Než jsem balíček otevřela, byla jsem opravdu zvědavá. Když jsem ho konečně otevřela, mohla jsem v něm vidět dva páry krásných naušnic, balíček náramků a spoustu nádherných prstýnků.


Celý balíček šperků, který mi přišel ♥ Jak můžete vidět je tam toho spousta. Hodně se mi líbí ty naušnice a náramek ve stylu lístku. ♥

Ukážu vám tedy všechny věci postupně. :) 

 
Jako první tu mám vážně krásný náramek s kamínky ♥  Je fakt příjemný a nikde netlačí. :) Poté můžete vidět neobvyklý, ale krásný prstýnek se slonem. Pokud se ti náramek či prstýnek líbí, můžeš ho objednat na www.zaful.com. :)
 
Další věc, je tenhle prstýnek ve stylu trianglu, který jsem si opravdu zamilovala ♥ Stejně tak jako náramek s motivem lístku. ♥
A jako poslední tenhle krasavec. ♥ Nadchlo mě to jeho provedení a modrá barva. :) Jelikož modrou zbožňuji, byla to jasná volba. :)

Zamilovala jsem si tuhle stránku z mnoha důvodů. Nenajdete tu jen šperky, ale i krásné oblečení, klobouky, boty, šaty, prostě cokoliv, co Vás napadne. :) Pokud se Vám z výše zmíněného něco zalíbilo není nic snadnějšího než jít na jejich stránky -> ZAFUL :)

Moc děkuji stránce Zaful za to, že mi umožnili s nimi spolupracovat. Moc si toho vážím. ♥

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

24 comments

  1. Tak na tenhle článek jsem se opravdu těšila :) Sama jsem na tu stránku koukala a mají tam opravdu nádherný a hlavně i trendový věci ❤ Náramky vypadají opravdu krásně, ostatně jako všechno a mě se nejvíc líbí ten prstýnek ve tvaru trinaglu, ten je prostě EPIC!! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda. :) Taky se mi od nich spoustu věcí líbí. ♥ a ten prstýnek, ani mi nemluv je boží :D ♥

      Vymazat
  2. Musím říct, že mě naprosto očarovaly ty prstýnky. Asi se na tu stránku hned mrknu, jestli toho tam mají víc, asi si udělám menší radost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsi sama :) určitě koukni, je tam spousta věcí. :) Děkuji za komentář. :)

      Vymazat
  3. Velmi pěkné kousky, nádherné originálné a každý má co říct :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to vážně nádherně. :) O téhle stránce jsem zatím neslyšela, ale mrknu na ní. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) určitě na ni mrkni, je tam spousta věcí, určo ti něco padne do oka. :) Děkuji Ti za názor a milý komentář. :)

      Vymazat
  5. Nikdy jsem o nich neslyšela, ale ten slon je opravdu nádherný! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne šperky, najviac ma zaujali náušnice. Sú veľké, nápadité a výrazné :).

    Vladies

    OdpovědětVymazat
  7. Panečku, to je ale boží! Nápaditost a krása. Prostě WOW!

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju moc :) Jsou fakt krásné, hned jsem si je zamilovala, co jsem je dostala. :) ♥ Děkuji za milý komentář. :)

      Vymazat
  8. Parádní! Teď mám absťáka si zase pořídit nějakou novou bižu jako :D

    Giveaway na září 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co ti brání :D Jinak určo ti je můžu doporučit, rychlá dodávka a hlavně skvělé věci tam mají. :) Děkuji za názor a komentář. :) ♥

      Vymazat
  9. Moc se mi líbí ty náramečky!!! <3 Jdu se na stránku juknout, jestli mě něco zaujme :)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že Tě tu něco zaujalo. :) Ty náramky nosím snad pořád, jak jsou super :D Určitě jukni, je tam toho spousta. :) ♥

      Vymazat
  10. Mi se líbí ty náušnice úplně vlevo a potom ten prstýnek s větším trojúhelníčkem a ten slon ♥♥ Topka!!! :)
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  11. Wau, tie náramky a prvé náušnice vyzerajú luxusne ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju Ti moc. :) Taky se mi hrozně líbí. ♥

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥