RECIPE: LETNÍ FITNESS KOLÁČ ZE ŠVESTEK ♥

září 12, 2016

Krásné pondělí všem :)

Včera bylo opravdu krásně a tak jsme vyrazili na návštěvu za dědou, který bydlí v domku s krásnou zahradou. Rádi k němu celá rodina jezdíme, jelikož u něho si pokaždé pořádně odpočineme. Na jeho zahradě jako obvykle jsme si skvěle popovídali, řekli si novinky ze života a pak jsem šla odpočívat na lehátko, co tam děda má. Řeknu Vám, je to to nejpohodlnější lehátko, které jsem měla možnost vyzkoušet. :D Skoro vždy se mi tam podaří usnout nebo si čtu časopis a je tam takový klid. :)


Po nějaké chvilce mě a bráchu děda zaúkoloval, ať mu pomůžeme sesbírat švestky, že jich letos je. Bez menšího zaváhání jsme mu šli pomoct, a měl pravdu, bylo jich opravdu hodně. Některé si děda nechal a fakt hodně nám jich dal domů, ať si z nich něco upečeme. Vrhla jsem se na to tedy hned dneska při chvilce volna. :)

A z mého dnešního snažení vznikl tenhle vážně lehký a hlavně moc dobrý koláč. Zvládne ho opravdu každý, není nijak náročný a navíc chutná opravdu báječně. ♥

Celé rodině opravdu zachutnal a ani jsem se nenadála, a koláč byl pryč. :D Řekla jsem si tedy, že Vás o tenhle recept na tohohle krasavce nesmím ochudit. A tady je. :) 

INGREDIENCE:
2 hrnky pohankové polohrubé mouky
1 vejce
1 hrnek mléka
1 prášek do pečiva
1 hrnek třtinového cukru
50 ml olivového oleje

POSTUP: 
Všechny ingredience dohromady promícháme, uděláme řídké těsto. Těsto nalijeme na vymazaný plech. Navrch koláče poklademe omyté a hlavně vypeckované švestky. Koláč dáme péct do trouby na cca 20 minut při teplotě 180 stupnů. V průběhu pečení si ho hlídejte. :) A máme hotovo.


Doufám, že jsem Vám tímto receptem udělala radost. :)

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

22 comments

  1. Krásný článek a recept. :) Těším se, až se do toho pustím někdy. :) vypadá to skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc :) ♥ Určitě vyzkoušej, je to dobrota. :)

      Vymazat
  2. Vyměnila bych ty švestky, :D ale jinak to vypadá moc dobře. :)

    BY CORRA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě vůbec, miluju je :D děkuji moc :) ♥

      Vymazat
  3. Krásný článek, úžasný recept a ten koláč vypadá naprosto famózně :O Hned bych si také kousek dala :) ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc :) ♥ tak co ti brání, určo ho vyzkoušej, je fakt skvělej. :) ♥

      Vymazat
  4. Příjemné počtení, mám pocit, že jedeme na stejné vlně. A přišla si mi nádherně do cesty - zdravé vaření, pozitivní nálada z článků a k tomu cvičení? Ideální kombinace! Přidávám se!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to mě moc těší, že jsme na tom stejně. :) Jinak děkuji za názor a milý komentář. :) ♥ Moc mě potěšil. :)

      Vymazat
  5. Mňam! Zrovna máme velkou úrodu švestek, tak bych se mohla pokusit upéct tento koláč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, je fakt moc dobrý. :) Děkuji za názor a komentář. :)

      Vymazat
  6. Bože, není dobrý tohle číst v 11 večer!!! vypadá super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeje já za to nemůžu, že to na tebe vyskočí takhle pozdě večer :D děkuji Ti moc :) ♥

      Vymazat
  7. Hm... to vypadá fakt dobře, jenom já nerada švestky. Takže pro mě by to bylo koláč ze švestek bez švestek :D Zvažuju vyzkoušení, ale až nebudou vedra, tak už mám naplánovanou margotkovou buchtu, tak asi potom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc :) ♥ tak aspon něco nového ne :D nebo si tam místo toho dej třeba borůvky, či rybíz, prostě to co ti chutná, fantazii se meze nekladou. :) Děkuji za komentář. :)

      Vymazat
  8. Miluji pečení, zvlášť to zdravé, vypadá to úžasně! :) Stejně tak jako tobě můj, tak mi se zase šíleně moc líbí tvůj blog, takže rozhodně dávám odběr, Makytko :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší. :) ♥ Děkuju moc za milý komentář a odběr. :)

      Vymazat
  9. U nás vedou spíše Meruňky, ale věřím, že i s nimi to bude chutné a výborné :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥