PRIMARK - NÁKUPY ♥

září 02, 2016

Krásný pátek všem :)

Tenhle článek, bude trochu jiný. Z důvodu toho, jelikož poslední dobou mám podstatně méně času, bych se s Vámi chtěla aspoň prostřednictvím blogu podělit o dojmy a skvělé věci, co jsem nedávno obdržela poštou. :) Nebudu lhát, nemůžu se přímo dočkat, až se o to s Vámi podělím! :) 

Jelikož jsem sama v Rakousku a hlavně Primarku momentálně teď nebyla, naštěstí mám vážně skvělou kamarádku- dvojče, a ta tam před ani týdnem vyrazila, protože to má blíž. Přivezla mi odtamtud dvě přímo božské věci ♥ A také s sebou přivezla spoustu zážitků mimo jiné mi vyprávěla, jak tam narazila na tyhle Mončičáky, které v dětství snad každý měl. Nevím jak Vám, ale mě i teď přijdou stále kouzelní. :) 

Tak zpátky k balíčku, co mi od ní přišel. :) Protože i já jsem milovník Harryho Pottera tak jako ona, dostala jsem od ní dvě věci s ním spojené. Nebydlíme zrovna blízko sebe, tak se mi ho rozhodla poslat poštou ve větší obálce a za pár dní byl balíček u mě. :) Udělal mi velikou radost, protože teď toho mám opravdu hodně a každá maličkost potěší, navíc když jsou to věci z HP. :) Nezapomněla k tomu přiložit i krásné psaníčko, které zahřeje u srdíčka a zvedna náladu. :)

A jaké to byly věci?

Řetízek s přívěskem roztomilé sovičky taky z HP. :) Z toho jsem opravdu unešená, je totiž vážně nádherný. :) Navíc kamarádka si tam koupila ten samý, takže máme konečně něco společného, co můžeme nosit. :) Jupí! :D 

A jeden úsměvný dárek a to, ponožky s logem Harryho Pottera, takové ještě nemám :D, proto mi opravdu udělaly radost.

A tímto bych ještě jednou chtěla poděkovat svému dvojčeti Aje, že si na mě vzpomněla a udělala mi takovou radost. ♥





To jsou asi zatím všechny novinky, co se mého života týče, doufám že se Vám článek líbil. :) A pokud budete mít někdy cestu do Rakouska, určitě se tam po těchto věcech porozhlédněte, rozhodně  stojí za to. :) 

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

32 comments

  1. Jů, mončičáciii.. A já myslela, že jsou už definitivně vymýcení z planety Země. Očividně ne :3. A ta sovička je nádherná, nosit jí může snad i každý nonHP fanoušek, protože okouzlí každýho - aspoň tedy mě.

    http://gingerjannie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě :D když mi to kamarádka sdělila, litovala jsem, žě jsem tam nebyla :( :D děkuji moc, taky se mi strašně líbí. :) ♥

      Vymazat
  2. Já chci taky takové dvojče :O ty se máš :O ta sovička je vážně nádhernáá.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jéé děkuji Ti moc ♥ taky jí totálně zbožnuju :D ♥

      Vymazat
  4. Byla jsem v Primarku v Drážďanech o prázdninách a s HP tam měli snad úplně všechno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pěkný, asi se tam brzo taky vypravím. :D Děkuji ti za komentář. :) ♥

      Vymazat
  5. Harry Potter, my si budeme rozumět haha:) děkuji za milý článek na blogu a též dávám odběr, protože Harry Potter fandové drží pospolu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím :D :) to já děkuju za milý komentář a odběr. :) ♥ a přesně tak! :)

      Vymazat
  6. Opravdu krásný článek, děkuji Ti zlato za zveřejnění! ♥ Jsem strašně ráda, že se Ti dárečky líbí a až tam pojedeme znovu, určitě Ti zase něco pořídím :) Nebo kdoví, třeba tam někdy zajedeme i spolu :P Mají tam opravdu krásný a úžasný věci, jako třeba ty Mončičáky, z kterých jsem vážně nemohla spustit oči, příště si určitě jednoho koupím domů :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač ♥ :) Líbí? to je slabé slovo, úplně je zbožnuju :D :) Určitě tam vyrazíme spolu! :P :) ...tak to jsme dvě páč mě taky uchvátili :O :) ♥

      Vymazat
  7. Jéé, já Harryho Pottera zbožňuju! Ty ponožky jsou vážně bomba :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsi sama :D a ano ty ponožky, jsou prostě woow :D ♥

      Vymazat
  8. Miluju Primark a všechny rozkošnosti, které se tam dají pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já ještě nikdy v Primarku nebyla, ale strašně moc bych se tam chtěla podívat :3 A nakoupit si :D A jinak Mončičáky ještě máme na půdě a teta má dokonce i sbírku z dětství :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam byla párkrát a mají tam vážně skvělý věci. :) určitě stojí za to, tam zajet. :) Já bych ho měla mít ještě někde u dědy na půdě, ale to bych musela hodně hledat. :D Děkuji za komentář :) ♥

      Vymazat
  10. Harry Potter je vášní mojí dcery. Její ročníková práce je na téma Fenomén harry Potter, takže sovička by se jí líbila moc. Mně se líbí taky:-)
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je moc pěkné. :) Děkuji ti moc za milý komentář. ♥

      Vymazat
  11. Jéé na Mončičáky si pamatuji :) Do Primarku se chystám letos na podzim..

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to tam stojí za vidění. :) Děkuji za komentář. ♥

      Vymazat
  12. To je hrozně milé, když si na tebe někdo někdy vzpomene, musela jsi mít radost <3 Ty ponožky jsou božíííí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, udělalo mi to fakt obrovskou radost. :) A ano, ty ponožky úplně miluju :D Děkuji za komentář. :) ♥

      Vymazat
  13. Já Primark miluju...jezdíme s kamarádkou pravidelně 1x ročně (ideálně před Vánoci). Nakupuji tam spodní prádlo, protože mají i větší velikosti a padnoucí podprsenky, tílka, trička a pyžama (loni jsem si přivezla fešné pyžamo Batman!). A taky dárky k Vánocům pro rodinu a pro známé :)))

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělé. :) Dárky tam mají parádní, jak pro členy rodiny tak kamarády, to rozhodně. Jen to mám celkem z ruky, takže se tam moc často nepodívám no. Jinak děkuji za názor a komentář. :) ♥

      Vymazat
  14. Primark... Neznámé to jméno, nikdy jsem tam nebyla :D (Jsem zkrátka vesnický balík, což) Ale musím říct, že ten řetízek je vážně pěkný :) A ty ponožky nemají chybu! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ty ponožky jsou naprosto boží *.*
    Do Primarku budu mít cestu v listopadu a už se moc těším. S kamarádkou si budeme dělat výlet a jak v poslední době vidím všude samé věci z HP (trička mikiny), které si odtud lidé dováží, tak se tam těším snad ještě víc *.*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju Ti moc ♥ :) taky se mi moc líbí :D :) tak to si užijte. :) je tam fakt spousta krásných věcí a z HP je jich tam snad nejvíc no :D :) děkuji za komentář a odběr. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥