NEWS FROM MY LIFE ♥

září 07, 2016

Ahoj všichni! :)

Dneska mám opravdu skvělou náladu, jelikož mi dorazil dlouho očekávaný balíček. Zatím neprozradím co to je, jen Vám napovím, že se máte rozhodně na co těšit. :) Věnuji tomu samostatný článek. :) Nějaké nápady, co by to mohlo být? :D


Navíc tedy jsem si poslední dobou úplně zamilovala tyhle dva báječné a osvěžující nápoje. Studené lesní smoothie z rybízu a ten další je z holandského kakaa. :) Chtěli by jste na tyhle dobroty přesný recept? :)


Dnešní článek je takhle krátký, jelikož jsem se s Vámi především chtěla podělit o tyhle parádní novinky :) Doufám, že i Vy se máte fajn. :)

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

22 comments

  1. Hmmm... ten druhý zní fakt dobře. Už podle té fotky jsem (opět! asi na mě máš dobrý vliv xD) měla chutě :D Asi půjdu škemrat, vypadá to fakt dobře xD

    OdpovědětVymazat
  2. Áno,áno, áno chceme recept na ten kakaový nápoj :D nenapadá ma nič čo by to mohlo byť :/ :)
    BoraSparkle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, brzy ho sepíšu. :D :) nevadí, brzo uvidíš, je to fakt moc pěkné. :)

      Vymazat
  3. Já se mám skvěle, recepty klidně přidej, vždy se hodí další smoothie do zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  4. O recept bych zájem měla :) Určitě se s námi o něj poděl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně se tu brzo objeví. :) Děkuji za komentář. :) ♥

      Vymazat
  5. My se máme fajn a samozřejmě ano chceme recept. Recept na minulé hranolky mě hodně inspiroval a taky jsme si udělal :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, neboj, brzo se tu objeví. :) Děkuji za názor a komentář. :)

      Vymazat
  6. Mám takovou otázku - Kde jsi koupila to brčko? :O

    OdpovědětVymazat
  7. Jasně! Tvoje recepty naprosto zbožňuju :D I když... sama si je asi nikdy neudělám :D Nechceš být moje kuchařka? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo... zvážím to :D a jsem ráda, že se ti recepty líbí. :)

      Vymazat
  8. Smoothie miluji - hlavně v kombinaci banánu, jahod a kokosu :)))

    Giveaway na září 

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já vím, co bude ten očekávaný balíček a už se nemůžu dočkat na článek právě o tom překvapení :) Jinak děláš mi strašně velký chutě na to kakao ❤ pane bože miluju kakao!! Hned bych si dala :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj recept bude taky brzy jako ten slibovaný článek :D a děkuji moc zlato :* ♥

      Vymazat
  10. Kdyz vidim ten rybiz, dala bych si rybizovou buchtu od babicky :D ale smothie je taky fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn no :D Smoothie je super, hlavne v tomhle vedru. :) Děkuji za komentář. :)

      Vymazat
  11. Smoothie naprosto zbožňuji, recept na tyhle dvě by se mi hodil, vypadají báječně ☺

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥