RECIPE: ZDRAVÁ PIZZA Z CEREÁLNÍHO TĚSTA ♥

září 08, 2016

Krásný den všem :)

Dnešní den u mě vypadal asi takhle. Sotva jsem přilítla domů z práce, dostala jsem fakt šílenou chuť na pizzu. :D Řekla jsem si tedy, proč nevyzkoušet její zdravější variantu, než si rovnou nechat přivézt tu běžnou.


Pustila sem se tedy do toho. Samotná pizza nebyla nijak časově náročná. Měla jsem jí do 20 minut hotovou. Což jsem vážně ocenila.
Chtěla bych se o ní s vámi také podělit, protože je vážně báječná. Chutná božsky a navíc v téhle variantě je to spíše lehké jídlo, takže si jí můžete dopřát i k večeři. :) Vypadá to, že má samé výhody, viďte? Tak pojďme na to. :)
1 plátek cereálního listového těsta
sýr Eidam 20%
vajíčko
šunku či salám
koření
kečup ( já použila ten se stévii) 
rajčata
sůl

Nejdříve si vezmeme plátek listového těsta a rozválíme ho na válu. Plech si předem vymažte trochou másla, ať se vám pizza nepřipeče. :) Na plech vložíme vyválené těsto. Nezapomeňte zatočit jeho hrany dovnitř, aby Vám směs při pečení nevytekla. Poté nalijeme na těsto na plechu kečup a rovnoměrně ho rozetřeme,  Dále poklademe na těsto salám/ šunku, rajčata a navrch přidáme nastrouhaný sýr. Na závěr rozmícháme vejce a nalijeme ho na střed pizzy a rovnoměrně rozetřeme, posypeme bazalkou či jiným kořením a posolíme.

Pizzu dáme péct do trouby na cca 200 stupňů, max. na 13 min. Listové těsto se peče rychleji, tak pozor, aby se Vám nepřipálilo, je třeba ho během pečení hlídat. :) Po uplynutí doby pečení, pizzu vyndáme a můžeme podávat. :) Dobrou chuť! :)

Doufám, že se Vám dnešní recept líbil a byl pro Vás přínosem. :) Taky jste takový milovníci pizzy jako já? Podělte se se mnou dolů do komentářů. :)

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

17 comments

  1. Jo, tuhle mňamku už doma známe :D A vážně je to i rychle hotový, což je obrovská výhoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že už to znáš, mě napadla teprve nedávno. :) ale je fakt výtečná. :) ♥

      Vymazat
  2. Asi mi budeš dělat kuchařku <3 Vypadá to opět úžasně <3

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, hned se mi sbíhají sliny. Super recept :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak tuhle pizzu určitě vyzkouším. Vypadá moc dobře :). U tebe se vždy inspiruju.

    OdpovědětVymazat
  5. to by som mohla vyskusat hned zajtra, dakujem za tip :)

    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o kulmu ROWENTA a velky balicek kozmetiky DOVE, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo, určitě vyzkoušej, chutná to skvělé. :) ♥

      Vymazat
  6. Teeeeda tak o pizze z listovýho těsta slyším prvně, ale musím uznat že vypadá vážně božsky a mňamózně :O Hned bych se do ní zakousla, jen bych si ještě navrch dala nivu, aby to bylo dokonalý ❤ Děláš mi jen samé chutě :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla opravdu boží. :) ♥ Děkuji Ti moc :) jsi zlato :* ♥

      Vymazat
  7. Nojoo, pizza. To je něco pro mě :D Občas mamča dělá pizzu k večeři, tak jí příště podstrčím tenhle recept♥ Vypadá moc dobře! Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jedna z najlepších pizz na svete je určite domáca ʕ•͡ᴥ•ʔ Mňam, ale my dnes robíš chute! :D

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥