OPĚT JSEM ZAVÍTALA DO PRAHY ♥

září 30, 2016

Přeji pěkný víkend všem. ♥
Bude to už nějaká doba, co jsem se rozhodla navštívit Prahu. Dostala se mi k tomu příležitost právě včera a to kvůli setkání s kamarádkou Ivčou, kterou jsem opravdu dlouho neviděla. 

Do Prahy jsem jela již časně ráno, abychom měly více času. Když jsem dorazila, měla jsem s ní domluvenou schůzku ve Starbucksu. Jakmile jsem ji uviděla, přislo mi, jako by se vůbec nezměnila, což je dobře. :) Byla jsem tak ráda, že jsem ji po tak dlouhé době mohla vidět. :) Sedly jsme si tedy v kavárně na kávu a tam jsme probraly všechny novinky z jejího i mého života. Mimochodem latte bylo opravdu výtečné. :) ( Přístě bych chtěla vyzkoušet to Dýňové i když bylo celkem drahé, ale nějak mě láká. :D ) 

Poté, co jsme latte dopily, šli jsme se projít po Václavském náměstí, kde jsme pořídily jednu vzpomínkovou fotku, hned napoprvé. :D Tady ji máte. :)
 
A když jsme toho všeho procházení, měly dost a dostaly jsme i trochu hlad, zašly jsme na jídlo, jelikož nastal skoro čas oběda. :) 
Ten den bylo opravdu nádherně. :) Jen škoda, že to zase rychle uteklo a musely jsme se rozloučit. 

Na cestě domů jsem se ještě zastavila na místních trzích, které v Praze zrovna byly. A měly tam opravdu spoustu krásných věcí.  


Nejvíce mě zaujala tahle sovička jako přívěšek na krk. Ano jsem ujetá na sovičky, jak jste měli možnost už zjistit.  :D Ale téhle prostě nešlo odolat. :) A to by bylo asi tak všechno ze včerejšího výletu. :) 

Navštivili jste nedávno nějaké místo, které Vám utkvělo v paměti? Klidně se semnou podělte dolů do komentářů. :) 

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

18 comments

  1. Taky moc děkuju za super den! Štěstí, že se vydařilo i počasí. Musíme to zas někdy zopakovat <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn. :) To si píš, že to určitě zopáknem a co nejdřív. :) ♥

      Vymazat
  2. Určitě to byl super den :). A ta sovička je fakt krásná, dokážu si jí určitě představit v kombinaci se šaty...

    http://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to opravdu moc super. :) A děkuju, taky se mi moc líbí. ♥ :) K šatům bude určitě krásná. :)

      Vymazat
  3. Ta společná fotka je úplně skvělá! :) Máš nádherné vlasy a Ivčiny oči... no, krása! Fotka se povedla napoprvé? Jéje, tak to já když se snažím vyfotit s kamarádkou něco použitelného...
    Jinak sovička je opravdu boží :)

    Ohněm Políbená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju moc. :) A Ivča taky děkuje. ♥ .. Ano, napoprvé. Taky jsme to nechápaly. :D A děkuju, sovička mě uchvátila hned na první pohled, co jsem na těch trzích byla. :)ted tam mají v Praze fakt spoustu krásných věcí, určitě není na škodu se tam podívat. :)

      Vymazat
  4. Skvělý článek :) Jste nejvíc krásné, moc Vám to slušelo kočky ♥ A ta sovička je opravdu rozkošná :3 ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme ti moc kočko :* ♥ a ta sovička mě fakt na těch trzích dostala, ale tu od tebe nosím víc a to hlavně pro štestí. :)

      Vymazat
  5. Krásná sovička!
    Já ještě nikdy v Praze nebyla nemám tu možnost se tam dostat, ale stat se tam někdy dostanu třeba ted někdy na Vánoční trhy♥ krásný článek..
    Budu ráda když se koukneš na můj blog > http://svetpodleklary11.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥ Vánoční trhy jsou tam opravdu kouzelné, takže se máš určitě na co těšit. :) Na tvůj blog jsem koukala a moc se mi líbí. ♥ :)

      Vymazat
  6. Dýňové latté?! To musí být zajímavá chuť :)
    Společná fotka je moc pěkná, má hezké barvy a sluší vám to na ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem si taky řikala. :) Jen ta cena mě trochu odradila. :D Děkujeme moc. ♥

      Vymazat
  7. Dýňové latté? Zajímavý :D Já se vyhýbám i dýňové polévce :D Vím, co tetě doporučit :D A naprosto pěkná fotka. Moc se mi líbí to její líčení :) Sluší vám to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si řikám. :D Jen ta cena no. :D Ta bude mít teda radost :D Děkujeme moc :) ♥

      Vymazat
  8. Jejda Vy jste krásné ♥ Moc krásné to tady máš, sleduji! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥