HALLOWEENSKÁ FILMOTÉKA (7) ♥ (halloween movies)

října 02, 2016

 A je to tady.  Stromy se zbarvují různými barvami a za okny je sychravé počasí, zbývá jen, zachumlat se do peřin, třeba zrovna se skvělým filmem. A proto jsem si pro Vás připravila a zároven vybrala top seznam těch nejlepších snímků, které můžete shlédnout. Pár z nich jste mohli vidět již v minulém článku TADY. :) Teď Vám sem dávám rovnou všechny v takovém přehledném balíčku. ♥

HOKUS POKUS
Tenhle pohádko-film je prostě bezkonkurenční. Můj snad nejoblíbenější film na Halloweenský večer. I když jsem ho viděla snad 100x, stále mě neomrzel. :) Pokud by jste chtěli vědět zhruba o čem je, tak Vám to trošku nastíním. Film je o čarodějnicích, z dávných dob, které se vrátí zpátky na zem přesně v den Hallowenského večera a s nimi přichází na scénu spoustu prekérných situací, ale i humorných scén. :)

ADAMSOVA RODINKA
Kdo by jí neznal :D Prostě klasika, co stále vede. :) Mám ráda, pošahanost téhle rodinky a vždy se u tohohle filmu celá rodina hodně nasmějeme. :D :)

UKRADENÉ VÁNOCE
Klasika, kterou jistě zná každý. Film je od Tima Burtona a už to značí, že tenhle film je prostě špička. A na co, že Vás tenhle film naláká? Především na skvělou hudbu, úžasné zpracování hlavních postav ve formě loutek a hlavně ten příběh, který zažijete spolu s nimi. ♥ Určitě stojí za to, vidět. :)






MRTVÁ NEVĚSTA

Ještě chvilku u Tima Burtona zůstaneme a podíváme se na jeho další vydařenou tvorbu. Děj příběhu se odehrává v jedné vesnici v 19. století a sleduje příběh Victora. Ten je obyčejným člověkem, kterému se stane jedna nepříjemná věc. Je stažen do podsvětí, kde je oženěn se strašidelnou tajemnou mrtvou nevěstou. Jeho skutečná nevěsta na něj zatím čeká ve skutečném světě... 

Jak tohle všechno dopadne? Vrátí se Victor na náš svět ke své milé nebo zůstane s nemrtvou navždy? To se dozvíte v tomhle filmu. Určitě stojí za to, tenhle snímek vidět. Takže pokud se tu najde někdo, kdo ho ještě neviděl, rozhodně doporučuji.

BEETLEJUICE
Je mi jasné, že tenhle film, si najde své odpůrce, ale také i přiznivce. Mě se třeba tenhle snímek líbil a ráda se na něj koukám každý rok. :) 




VAN HELSING
Tenhle legendární lovec přízraků (Hugh Jackman) přijíždí na pokyn tajného spolku do Transylvánie, aby přemohl krvežíznivého svůdníka. V boji proti hraběti Draculovi (Richard Roxburgh) se staví po bok neohrožené Anně Valerious (Kate Beckinsale) a zbavuje její rodinu po generace trvající kletby. 

 

HVĚZDNÝ PRACH
Pokud máte rádi fantasy a trochu té romantiky, tenhle film je přesně něco pro Vás. :) Příběh začíná pádem hvězdy, která je více cenná, než si kdokoliv umí představit. Všichni ji chtějí dostat a vyjímkou není ani zlá čarodějnice. Film je krásně zpracovaný, až vás vtáhne do děje. Rozhodně tenhle film stojí za to vidět.




Věřím, že se vám dnešní výběr filmů líbil a každý si tu vybere. co je mu nejblíž. :) Doplnili by jste tenhle seznam ještě o nějaký jiný film? Klidně mi ho napište dolů do komentářů, ráda se inspiruji. :)

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

26 comments

  1. Odpovědi
    1. Souhlasím, je fakt super. :) Děkuji za komentář. ♥

      Vymazat
  2. Tim Burton je láska... ♥ Jeho příběhy jsou dokonalé a také mou okamžitou volbou, když mám chuť zalenošit si při sledování nějakého toho filmu. Adamsova rodinka a Van Helsing jsou také skvělé filmy! :)
    Máš dosti podobný vkus jako já :) Pěkný článek :)

    Ohněm Políbená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej. Jsem na něm uplnej závislák. :D No taky koukám, ale to je jen dobře. :) Děkuju moc :) ♥

      Vymazat
  3. Ty jsi posedlá Halloweenem, viď? :D Ještě ti doporučím film Stan Helsing, je to parodie na Vana Helsinga, ale dobře udělaná, pobavila jsem se :)
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak vidět? :D Prostě mě tenhle svátek něcím pokaždé okouzlí no, nemužu si pomoct. :D Jéé tak super, další film do sbírky, díky za tip. :) ♥

      Vymazat
  4. Halloween nie je nič pre mňa, ale Adams family a Van Hellsing, to je moje ʕ•͡ᴥ•ʔ

    * Le blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že máme podobný vkus na filmy. :) Adamsovi asi nikdy nezklamou a Van Helsing je opravdu dobrý film. Děkuji za komentář. :)♥

      Vymazat
  5. Znám všechny a musím říct, že mám teď vážně pořádnou chuť si dát re-watching! :D Hlavně na Van Helsinga a Ukradené Vánoce :3 Zrovna ty Vánoce mám asi nejradši. Koukám na ně i před Vánoci jako takovými a jedna písnička z toho mě drží celoročně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hezky. :D Klidně dej, co ti brání. :D Oba filmy jsou opravdu super. :) Taky mám takovouhle písničku, co mě drží opravdu dlouho a tou je jedna z filmu Hokus Pokus. :D Děkuju za komentář. :) ♥

      Vymazat
  6. Za mě rozhodně Van Helsing a samozřejmě také filmy od Tima Burtona ♥ A také nesmím zapomenout na kouzelný svět, Harry Potter je prostě láska a na Halloween se určitě také hodí :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi můj človek :) ♥ Harry Potter je samozřejmost přece obzvlášt v tomhle období ♥

      Vymazat
  7. Je tak to je skvělá inspirace! Toto halloweenské období mám velmi ráda.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se líbí. ♥ Taky mám tohle období moc ráda. :) Děkuji za milý komentář. ♥

      Vymazat
  8. Beetlejuice byl jeden z mých nejoblíbenějších filmů jako dítě. Sice jsem se u něj vždycky horzně bála, ale i tak jsme ho sledovala furt dokola:) Hvězdný prach mám moc ráda a už se nějakou dobu chystám na knížku a furt ne a ne se k tomu dostat :)

    Akorát ukradené Vánoce jsem ještě neviděla, tak to musím co nejdřív napravit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je fakt suprovej. :D Určitě zkoukni Ukradené Vánoce, jsou fakt skvělé a hodně pobaví. :) Děkuji moc za komentář. :) ♥

      Vymazat
  9. Halloween milujem! :) A videla som všetky filmy, o ktorých si písala. :) Medzi moje topky patrí samozrejme Adams family, Nightmare before Christmas a Mŕtva nevesta!! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme stejně :) Koukám, že máme i podobný vkus na filmy, to je moc dobře. :) Děkuji moc za komentář. ♥

      Vymazat
  10. Já jsem co se týká halloweenských filmů trochu mimo. Přemýšlím jestli jsem kromě Adamsovi rodiny vůbec něco viděla.. :D Možná se dám inspirovat tvým seznamem.

    by Corra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, aspon že ta Adamsova rodinka tě neminula. :D Určitě vyzkoušej nějaké další, jsou to fakt skvělé filmy. :)♥

      Vymazat
  11. U mě to vždy zvítězí Tim Burton :)! Bohužel když jsem měla jít na jeho nový film, tak jsem onemocněla, snad se ještě v kinech objeví, až mi bude lépe :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je fakt skvělej to máš pravdu. :) Jé tak to je škoda. :/ Tak snad se ještě poštěstí. :) Děkuji za komentář. ♥

      Vymazat
  12. Pěkný výběr. Musím říct, že já viděla jen 2 filmy, ale plánuji to doplnit! :)
    http://blognazabiti.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Určitě zkus i ty další jsou fakt suprové. :) ♥

      Vymazat
  13. Adam´s Family je z těchto můj nejoblíbenější :) A jinak tedy mám fakt ráda Sleepy Hollow :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i moje + film Hokus pokus. :) Děkuji za komentář. ♥ :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥