RECIPE: AVOKÁDOVÁ OMÁČKA ♥ (AVOCADO SAUCE)

října 16, 2016

Už delší dobu, jsem si říkala čím si ozvláštnit těstoviny, které mám tolik ráda. Až mě to jednou napadlo. Jelikož avokádo používám většinou jen na zdravější verzi nutelly, zkusila jsem ho zkombinovat i s těstovinami a výsledek stál za to. ♥

 
INGREDIENCE:
2 zralá avokáda- musí být oloupaná a nakrájená na kousky
2 stroužky česneku
2 lžíce vymačkané štávy z citronu
80 ml olivového oleje
pepř a sůl
8 rajčátek nejlépe rozpůlených

POSTUP:
Avokádo, česnek a citronovou šťávu rozmixujeme dohladka. Poté osolíme a opepříme. Při mixování, přídáváme postupně olivový olej. Poté výslednou směs smícháme s již uvařenými těstovinami a do ní vmícháme rajčátka a můžeme podávat. :)   


Již jste ji měli možnost vyzkoušet? Případně jak Vám chutnala? Podělte se semnou dolů do komentáře. :)  
S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

15 comments

  1. Wau tak ta zelená vypadá vážně brutálně :O a určitě to musí i skvěle chutnat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. To jsme dvě, co jsem ji objevila, nedávám si snad nic jiného. :D

      Vymazat
  3. raz som sa snažila pripraviť avokádovú pomazánku, ale neviem, mňa to nejak nenadchlo, a nie je to niečo čo by som vyhľadávala :) aj keď to vyzerá tak úžasne
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Tak asi jako vše, najde si své příznivce ale i odpůrce, mě tedy chutnala. :) Třeba šlo o její přípravu. :)

      Vymazat
  4. Ahoj, tak avokádo s těstovinami jsem ještě nezkoušel, jen jako pomazánku :) a to mi hodně chutnalo tehdy no. Tohle taky vyzkouším, ale spíš mi to přijde jako letní recept.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. :) No avokádo se může snad v každém ročním období jíst. :D Nepřijde mi jako přesně letní recept, ale je to možné, že někomu to tak přijde. :) Já ho mám ráda i na podzim. Děkuju za komentář. :)

      Vymazat
  5. Dobrý nápad, poslední dobou jsem si avokádo dost oblíbila, takže určitě tenhle recept taky vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :) Avokádo je super. Hlavně ta jeho barva. :D Určitě zkus, tahle chutná fakt skvěle. ♥

      Vymazat
  6. Vyzera to chutne, z avokada som zatial skusala robit len pomazanku, ale mozno najblizsie vyskusam aj toto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Určitě vyzkoušej, tou chutí opravdu překvapí. ♥ Je opravdu dobrá. :)

      Vymazat
  7. Díky za super tip! To si udělám na intr!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo. :) ♥ Jsem ráda, že tě nadchnula. :) Určitě je to super jako rychlovka třeba na intr. :)

      Vymazat
  8. To zní fajn a navrch jednoduše, díky za tip!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥