RECIPE: ŠPENÁTOVÉ PŘEKVAPENÍ S KRŮTÍM MASEM ♥

října 28, 2016

Už nějakou dobu, jsem toužila ukuchtit něco se špenátem a až ted se mi to díky volnejšímu dnu v Praze povedlo. :) Recept jsme zkoušely s tetou a je to opravdu rychlovka a potěší snad všechny chuťové pohárky.  Samotnou mě překvapilo jak takhle kombinace doplněná o krůtí maso chutnala skvěle. ♥ Navíc špenát sám o sobě je plný živin a můžete ho sníst větší množství téměř bez výčitek. Samé plus že? Tak se do toho pustíme. :) 


INGREDIENCE:
1 balíček špenátových listů 
2 stroužky česneku
400 g celozrnných těstovin
500 g krůtího případně kuřecího masa
olivový olej
půlku cibule
koření- sůl, pepř


POSTUP:
Recept si rozdělíme do několika částí, a to do přípravy těstovin, masa a špenátu. Nejdříve si připravíme krůtí maso, to nakrájíme na kostičky, okořeníme (např. pepř, sůl..) a na troše olivového oleje maso smažíme na rozpálené pánvi.
Během toho si dáme vařit těstoviny ve velkém množství osolené vody, která začně vřít. 

Na přípravu špenátu si najemno nakrájíme cibuli, tu dáme smažit na olivový olej a když zhnědne přidáme rozmrazený špenát. Použijeme nejlépe celé listy. Špenát mícháme a během toho přidáme oba stroužky česneku a sůl. 
Na závěr uvařené těstoviny smícháme se špenátem a masem. Můžeme podávat. Dobrou chuť. :)

Doufám, že se Vám dnešní recept líbil a taky ho případně vyzkoušíte. :) 
S láskou Maky ♥


  • Share:

You Might Also Like

20 comments

  1. Vypadá to opravdu úžasně a mňamózně ♥ věřím, že to tak skvěle i chutná. Musím přiznat, že toto jsem ještě nezkoušela, ale určitě to vyzkouším, bude to zase něco jiného :)
    P.S. musím pochválit krásnou halloweenskou grafiku stránky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc ♥ a chutnalo to ještě líp. :) a děkuju ještě jednou, s tou grafikou jsem se mořila fakt dlouho :D :)

      Vymazat
  2. Dobrý a jednoduchý jídlo? Určitě vyzkouším! :D
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Špenátové cestoviny som dlho nemala, skvelý nápad na obed do budúcna ♥ A veľmi pekný dizajn, resp. nové záhlavie ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Inšpirácia na líčenie *
    * G I V E A W A Y *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc :) ♥ je to fakt rychlé a hlavně dobré jídlo za pár minut. :)

      Vymazat
  4. Se špenátem jsem nikdy nevařila, tak by mě zajímalo, jesli je lepší mražený nebo nemražený špenát:-))
    Jinak to vypadá opravdu dobře asi si to ukuchtím k večeři :-))

    www.basicallyEllie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý má něco do sebe. :) Já zkoušela mražený, ale určo můžes zkusit i nemražený. :) Děkuju ti moc :) ♥

      Vymazat
  5. hmmm vypadá to úžasně.. miluju špenát, takže určitě zkusim
    www.bigredevil.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) ♥ určitě vyzkoušej, je to fakt dobrota. :)

      Vymazat
  6. Špenát jsem neměla ani nepamatuju, určitě to vyzkouším. :)

    by Corra

    OdpovědětVymazat
  7. Už takovou dobu mám chuť na něco dobrého se špenátem, tohle si musím udělat! Vypadá to skvěle :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vzkoušej, chutná to fakt výborně. ♥ Děkuju moc :)

      Vymazat
  8. Vypadá to úžasně a já mám hlad. :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc :) ♥ Tak je ozkoušej a pak nebudeš snad ani chtít jiné. :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥