RECIPE: DOMÁCÍ RAFINOVANÉ RAFFAELLO ♥ (HOMEMADE RAFFAELLO)

listopadu 02, 2016

Ahoj všichni :)
Podzim už před nějakou chvílí nastal a já si ho uživám, co to jen jde. A jelikož k němu neodmyslitelně patří dobré filmy a zachumlání se do peřin se skvělou knížkou a k tomu bezprostředně i mlsání, připravila jsem si pro Vás recept na tuhle báječnou mňamku. 

Tady si pochutná opravdu každý. Jako malá, jsem vždy tyhle kulaté, dokonalé a hlavně chutné kuličky obalené ve sněhově bílém kokosu milovala, proto jsem se rozhodla, zkusit nějakou levnější a hlavně zdravější variantu, kterou bych mohla mlsat mnohem více a téměř bez výčitek. :) Navíc se dá tento recept určitě použít i jako vánoční cukroví. ♥

Na zhruba 40 kuliček budeme potřebovat: 

INGREDIENCE: 
150 g ovesných vloček
100 g strouhaného kokosu + 50-70 g na konečné obalení
40 g třtinového cukru
100 sojového mléka
1 lžička vanilkového extraktu
70 g másla
mandle - loupané 


POSTUP:
Všechny výše zmíněné ingredience smícháme dohromady v mixéru či ručně, mandle zatím vynecháme. Vznikne nám těsto, které necháme uležet alespon na půl hodiny v lednici. Poté ho vytáhneme a začneme z něj válet kuličky do kterých vevnitř přidáme mandli. Poté kuličky obalíme ve zbylém kokosu. Dáme ztuhnout do lednice a už po hodině a půl můžeme ochutnat. ♥ 


A jak jste na tom vy? Taky jste milovníky Raffaella, nebo ujíždíte na něčem jiném? Podělte se semnou dolů do komentářů. :)







S láskou Maky ♥





  • Share:

You Might Also Like

18 comments

  1. Na tenhle recept jsem čekala :D Zrovna nedávno jsme se doma bavily s mamkou o cukroví, zkusím jí to navrhnout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už ses ho dočkala :D učitě je zkus, jsou fakt vynikající. ♥ :)

      Vymazat
  2. Vypadá to strašně dobře, zkusím to minimálně na Vánoce, fakt super :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc :) ♥ určitě je vyzkoušej, jsou fakt skvělé. :)

      Vymazat
  3. Kokosové cukroví mám nejradši.
    Píšu si do seznamu cukroví na letošní rok. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý tip na před Vánoční mlsání :)Vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc :) ♥ určitě zkus, nebudeš litovat. :)

      Vymazat
  5. Tak tohle si ukladam na vanoce haha. Jinak mas moc krasny podzimni design :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju ti moc :) ♥ Chtěla jsem tam jak prvky halloweenu tak samotného podzimu a myslím, že se povedlo. :)

      Vymazat
  6. Podobné domáce Raffaello zvykne občas robiť aj moja mama, je to fakt výborné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy, můžu jen souhlasit. Samotnou mě překvapilo, jak bylo dobré a jak se po něm u nás zaprášilo. :D

      Vymazat
  7. Z ovsených vločiek by mi ho urobiť asi nenapadlo. Každopádne, recept ukladám. Vyskúšam ho urobiť na sviatky, mńam ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Starostlivosť o pleť s Nobilis Tilia *
    * Kawaiibox giveaway *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě původně taky ne :D bylo to celkem spontánní rozhodnutí. :D Jelikož měly být původně z tvarohu. Jenže jsem zjistila ten den, že tvaroh jaksi nemám doma a do krámu nešlo jít. jelikož byl svátek, tak jsem si poradila takhle. :) Rozhodně, ale mile překvapily. :) A děkuju, určitě ozkoušej, jsou fakt skvělé. ♥

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥