VÁNOČNÍ WISHLIST 2016 ♥

listopadu 12, 2016

Krásný den všem :)

Do Vánoc zbývá již jen málo času, proto bych se s vámi při této příležitosti chtěla podělit o můj vánoční wishlist, aneb co si přeji k letošním Vánocům já a dát Vám pár tipů na dárky pro Vaše blízké, které jim dozajista vykouzlí úsměv na tváři. :)


Nejdříve jsem si pro Vás sepsala seznam věcí, které by jsem si přála dostat pod stromeček já. Třeba někomu dodám též inspiraci. Tak pojďme na to. :)

SNÍH
Jelikož jsem se narodila v zimě a mám ji ráda, proto na sníh a vánoční pohodu obzvlášt na Vánoce nedám dopustit. Hlavně si tedy přeji, aby letos nasněžilo aspoň tolik jako loni a aby to vydrželo nějakou chvílku. ♥

OLYMPUS PEN E- PL7
Po tomhle krasavci, toužím už nějakou dobu. Hrozně moc bych si ho přála dostat pod stromeček. Vím, že není nejlevnější, ale za to fotí dokonale. ♥ Je mým velkým snem, a doufám, že se mi v blízké době splní.

TV
No asi takhle. Já nikdy televizi ve svém pokoji neměla možnost mít. Měli jsme jí vždy jen v obýváku a chodili jsme se na ní dívat celá rodina. Jen teď se budeme s našima stěhovat a naskytla se mi tam opravdu skvělá možnost, kam bych televizi mohla dát oproti svému minulému pokojíku. A tak bych jí opravdu moc chtěla mít, jelikož u nás to bylo vždycky tak, že jsme se nikdy pořádně neshodli, na co se dívat obzvlášt o Vánocích. :D Třeba já naprosto miluji Grinche a naši ho v lásce moc nemají. :D

OBLEČENÍ
To si většinou vybírám sama a pak si ho naděluji sama pod stromeček. :D Hlavně tedy ujíždím na různých pletených světříkách a šatech. :)






Tak to by bylo asi všechno z výše zmíněného. :) Teď mám pro Vás tipy, čím naopak vy můžete udělat radost svým blízkým. :)

RUČNĚ VYRÁBĚNÝ DÁREK
Ať už je to nějaký dle internetu, či kupovaný na trzích. Já třeba své mamce koupila jednu takovou ozdobnou vařečku s obličejíčkem a vážně voňavou meruňkovou marmeládu, kterou když otevřela, provoněla celý byt.

KNÍŽKA
Pokud víte, jaké žánry má vaše rodina nejraději tak máte vyhráno. Knížka prostě nikdy nezklame a na chladné večery je ideální volbou. :)

DÁRKOVÝ KOŠÍK
Kosmetický, či jen s pár dobrotami. Tohle spíše záleží na vkusu vaší rodiny, pro mamku třeba ten kosmetický košíček a pro taťku nějaké ty dobroty na mlsání. Ani jeden se určitě zlobit nebudou. :) Menší tip: Napečte vánoční cukroví, ozdobte ho a zabalte do dárkové krabičky. :)  Můžete k němu připojit i nějaký milý vzkaz, který vaši rodinu dozajista potěší. ♥





PŘEKVÁPKA PRO KAMARÁDY
Tenhle typ dárků mám snad nejraději. :) Je opravdu jednoduché na něco přijít. Záleží jen, co mají vaši kamarádi rádi. Když si vzpomenu na minulé Vánoce, já ty své obdarovala naušnicemi, eos balzámem a nějakou tou čokoládou, tzv. na nervy. :D Nebo pak můžete upéct nějaké sušenky, které jim dozajista udělají radost. :) Recept sem taky v blízké době přidám. ♥


FOTKY NEBO FOTO KNÍŽKA
Kdy je ta správna doba vyvolat fotky vašich blízkých, když ne právě na Vánoce? Ať už ve formě fotek ve fotoalbu, které jim můžete vyrobit sami, nebo fotky vytištěné třeba na hrnečku, aby vás vaše rodina měla pořád na očích. Určitě tím nic nezkazíte. Fantazii se meze nekladou. :)




A co si přejete pod stromeček vy? :) Nebo co máte v plánu koupit svým blízkým? :) Podělte se dolů se mnou do komentářů, těším se na Vaše odpovědi.

S láskou Maky ♥


  • Share:

You Might Also Like

22 comments

  1. Ten Olympus je boží :3. A konečně někdo, kdo taky ujíždí na svetřících ♥ - považujou mě za divnou :D. Já prostě mikiny považuju za ne moc pěkné - samozřejmě se najdou výjimky :).
    A TV v pokoji? Měla jsem jí, nakonec jsem jí ani nezapla - protože od čeho mám notebook, že :D

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo dokonalej ♥ :) světříky ty já můžu furt snad :D jsou tak přijemné a hlavně se hodí snad ke všemu. :) Vážne jo :D já koukám přes notas na filmy a seriály taky, ale furt mi přijde že na telku to jaksi nemá. :D děkuji moc za komentář a názor. :) ♥

      Vymazat
  2. Sníh si taky moc přeju, dokonce začínám mít i naději, když normálně sněží třeba až v únoru, ale tentokrát se to odstartovala už v listopadu :D A Olympus je taky pecka, pokud už nemáš nějakou zrcadlovku, pro Bloggerky jako stvořený :)
    Tentokrát si přeju dárků celkem dost, ale to hlavní je, abychom ty svátky prožili v klidu a všechno špatný nechali za sebou, protože tenhle rok je šílený. A díky za tipy, fotoalbum je fakt dobrý nápad! :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máme stejně. :D Taky doufám, že napadne co nejdříve a vydrží nějakou dobu. :) .. Zrcadlovku nemám, fotím většinou telefonem, proto o tomhle fotáku tak dlouho sním a přeju si ho. :)to je skvělé, rozhodně si myslím, že je hlavní ta vánoční pohoda a klid o svátkách. :) a jsem moc ráda, že jsem ti tímto článkem dodala inspiraci na dárek. ♥

      Vymazat
  3. Olympus je krásny! Ten ti teda prajem! A vlastne všetko, po čom tvoje srdce túži. Dúfam, že tento rok budeme mať biele Vianoce! :) ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Happiness Boutique Statement Earrings *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju moc, snad se mi to splní, je fakt přenádherný. ♥ :)Taky ti přeju, aby si dostala pod stromeček, co si nejvíce přejes. :) A v to doufám taky, bylo by to vážně skvělé. :) ♥

      Vymazat
  4. Olympus pen jsem si dlouho přála, a o prázdninách jsem si udělala radost a je konečně můj :-) Já vlastně ani moc nepřemýšlela nad tím co bych si přála, protože se mi zdá, že mám vše :-) ale uvidíme, nějaké to světýlko na focení by se určitě hodilo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No páni :O a jak si s ním spokojená? :) Musí fotit naprosto skvěle. ♥ Tak to je super, světýlko je dobrá volba. :) Tak at se tvé přání splní. :)

      Vymazat
  5. Taky bych si přála ten sníh. Pak bych si mohla postavit sněhuláka, na kterého se furt těším :D My jsme teď s mamkou kupovaly společně jeden dárek - knížky pro babičku. Dost se mi líbí ten nápad s fotkami, možná se inspiruju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo sněhulák, u toho se zažije spousta srandy. :D To je parádní, knížky nikdy nzeklamou. :) A jsem ráda, že jsem tě s fotkami inspirovala. ♥

      Vymazat
  6. Já jsem narozena taktéž v prosinci, ale sníh absolutně nenávidím :D :D Já radši to jaro, léto :) Moc krásné články, hlavně ty fotky mi přijdou skvělý nápad a já je opravdu tento rok docela využila/využiju. Mamce a tátovi jsem koupila k Vánocům velký koláž na fotky, takže jsem zvědavá... No a sestřence jsem vyrobila sněhovou kouli s naší fotkou... :)
    Pěkný článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase v lednu, a sníh miluju no, oproti tomu léto a hrozný vedro není nci pro mě zase. :D Děkuji ti moc, jsem ráda, že se ti líbí. ♥ Pokaždé mi to udělá velkou radost, když je někdo dokáže ocenit. :) Tak to jsou super tipy na dárky, určitě jim udělají radost. :) A sněhová koule s vaší fotkou? Boží nápad. ♥ :)

      Vymazat
  7. Ja nejaké darčeky nečakám, väčšinou dostanem peniaze a za ne si kúpim, čo chcem alebo potrebujem :). Som asi moc náročná a každý to radšej vzdá :D. Iba kamarátka mi dáva darčeky :) a to sú vždy prekvapenia. Inak bratovi plánujem kúpiť vak na tenis a nejakú výbavu, mame obal na mobil a parfém a kamarátke nejakú kozmetiku a vyrobím jej taký spomienkový album na naše zážitky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to taky nemusí být špatné ne :D aspon se vždy trefíš sama sobě do vkusu. :D Koukám, taky skvělé tipy na dárky, takové jim určitě udělají radost. :) Děkuji moc za milý komentář ♥ :)

      Vymazat
  8. Tak foťák bych taky ráda, já mám vybraný Lumix, ale koupím si ho nakonec sama :) (pravděpodobně i z peněz, které mi snad Ježíšek nadělí :D). Jinak si přeju hafo knížek, letos to vypadá fakt na rekord (možná jich dostanu 20?) a knížky i já ráda dávám. Myslím, že je to jeden z nejlepších dárků, co může bejt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super. :) Já si foták taky koupím sama, ale nadělím si ho jakože pod stromeček. :D Knížky a rovnou 20 jo? :D tak na těch taky ujíždím. :) Rozhodně, není nad to si sednout nebo zachumlat se pod deku s dobrou knížkou, znám ten pocit a je k nezaplacení. :) Děkuju za moc milý komentář. ♥

      Vymazat
  9. Tak já si ze všeho nejvíc přeju ten SNÍH, protože bez něj to nejsou ty pravé Vánoce :) a taky si přeju hodně jídla :D Ale hlavní je, když je rodina spolu a šťastná :) ♥ jinak přeju aby ti Ježíšek nadělil po čem toužíš, hlavně ten foťák :D :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídlo a sníh = nejlepší kombinace :D ♥ Přesně tak, to je k nezaplacení. :) A děkuju ti moc, snad Ježíšek bude letos štědrý. :D :*

      Vymazat
  10. Olympus E-PL7 ti přeju :) Sama ji mám a neměnila bych :) INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) To ráda slyším, taky se na něj fakt těším :)

      Vymazat
  11. Mamke kupujem klasicky knihu a priateľka mi stále nepovedala, čo chce, takže neviem :) inak, ja si na vianoce neprajem nič, chcem stráviť len pár pekných pokojných dní s rodinou a potom neskôr s priateľkou :)

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížka je skvělý dárek, určitě bude mít tvoje mamka radost. :) I to je důležité, hlavně, aby byl ten klid a vánoční pohoda obzvlášt na Vánoce. :) Děkuji za milý komentář. ♥ :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥