VÁNOČNÍ FILMOTÉKA ♥

listopadu 26, 2016

Jak to již každý rok většinou bývá, s přicházejícími Vánoci nastavá období klidu, ale i stresu  z vánočních nákupů. Proč se tedy trochu neodreagovat v podobě vánočních filmů, nebo taky vánočních pohádek, na které tedy alespon já o Vánocích nedám dopustit. I když jsem je viděla snad nespočetkrát, nikdy mě neomrzí a stále mě baví. 

Řekla jsem si tedy, proč si pro vás nepřipravit takový menší seznam mých oblíbených filmů a pohádek, které se na Vánoce hodí. Již nějaký čas mám ve svém počítači složku s názvem Vánoční filmy, tak Vám sem napíši ty nejlepší z ní. Věřím, že si v nich každý najde svého oblíbence, či Vám případně dodám inspiraci, na co se podívat, pokud chvilkama tápete. :) Tak pojďme na to. 

GRINCH
Co dodat? Klasika, co baví, hlavně opravdu trhlý Grinch, co nesnáší Vánoce, leckomu zvedne náladu. Já na něj na Vánoce nedám dopustit, je to moje taková už tradice. ♥

SANTA CLAUS 1,2,3
Hodně povedená komedie, určitě se u ní nudit nebudete. Navíc Vám naladí opravdovou Vánoční náladu se vším všudy.

MRAZÍK
No k tomu není třeba nic dodávat. Snad každý zná pohádku o Naštence a Ivanovi  a o tom, co jim život přichystá. 
Navíc jsou tu naprosto boží postavy jako je ježibaba a Mrazík, co si často zapomíná berlu Mrazilku. :D



Z PEKLA ŠTĚSTÍ 1,2
Já tuhle pohádku opravdu zbožňuji. Přijde mi vážně skvěle zpracovaná, navíc postavy v ní mám ráda. Trošku naivní Markýtka a její milý Honza, co utíká pred vojáky, to je prostě příběh sám o sobě. A fakt vtipné zpracování v podobě čertů a vládce pekel ve ztvárnění Karla Gotta v druhém díle nemá chybu. ♥

PRINCEZNA ZE MLEJNA
Pokud máte rádi ty pravé nefalšované české pohádky, určitě si nezapomeňte přihodit do vašeho seznamu tuhle z pohádek. Objeví se tu jak mlynář, čert tak i vodník a spolu s nimi spousta vtipných situací. :)
První díl mi přišel lepší, v druhém se mi moc nelíbila tématika vojny, a jak se Jindřich musel bít s turky. Přišlo mi to spíš takové smutné. Takže za mě vyhrává první díl. A jaký máte radši vy? :)

  


S ČERTY NEJSOU ŽERTY
Česká pohádka na motivy Boženy Němcové. Opět pohádka s čerty. Ty mám nejraději. :D

Tuhle asi taky znáte každý, jen kdyby někdo přece ne, určitě Vám ji doporučuji, stojí za to vidět. Jedna z nejkrásnějších českých pohádek, ve které najdete vytříbené herecké obsazení.



  



LOTRANDO A ZUBEJDA
Kdo nezná, určitě zkoukněte. Nejednou Vás tahle pohádka pobaví. :) Navíc skvělé herecké obsazení a spoustu vtipných situací slibuje tenhle snímek a taky to dodrží. ♥




TŘÍ OŘÍŠKY PRO POPELKU
Kdo by ji neznal? Klasika na štedrovečerní večer, kterou si prostě nesmíte nechat ujít. ♥ Opravdu pohádkový příběh, terý Vás naladí na tu správnou vánoční náladu. :)



PRINCEZNA SE ZLATOU HVĚZDOU NA ČELE
Jedna z klasických českých filmových pohádek v hlavní roli najdeme princeznu Ladu, jejíž čelo zdobí zlatá hvězda, zlého krále Kazisvěta, který vtrhne na hrad a chce princeznu za ženu. Princezna si ho nechce vzít, proto uteče z hradu díky myšímu kožíšku. Aby toho nebylo málo, na své cestě potká princezna prince... Jak tohle všechno dopadne? Pokud neznáte, určitě se podívejte, stojí za to vidět. ♥

SÁM DOMA
Komedie pro celou rodinu. Opravdu vtipné situace, kdy malého Kevina nechají rodiče omylem doma a letí si na dovolenou k moři. :D A s tím přichází plno zábavných situací, obzvlášť tehdy, když místní zloději, co vykrádají domy v ulici, narazí i na dům, kde je zrovna Kevin.







SHREK
Prostě klasika. Animák, co si získá  nejenom děti, ale i dospělé. Hlavními hrdiny jsou zelený a opravdu vtipný zlobr a jeho otravný kamarád oslík. :D Navíc má tahle animovaná pohádka půlhodinový bonusový vánoční díl, tak ten rozhodně též nepropástněte.


To by bylo asi z mého seznamu všechno, ale pokud máte i vy své oblíbence, kteří tu nebyli zmíněni, budu ráda, když se o ně se mnou podělíte dolů do komentářů. :) Mějte se krásně.

S láskou Maky ♥







  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. Klasika, co potěší a neurazí! ♥

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No Grinch a S čerty nejsou žerty jsou klasika, kterou nesmím na Vánoce vynechat♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám i já. :) Ty snad nikdy neomrzí. ♥ Děkuji za názor a komentář. :)

      Vymazat
  3. Wauuu krásné shrnutí skvělých filmů a pohádek! ♥ Všechny miluju a ráda se na ně podívám, obzvlášť na Vánoce kdy ta nálada na filmy opravdu je :) U mě nesmí klasicky chybět Grinch, Tři oříšky pro Popelku a Sám doma ♥ Bez nich by to nebyly ty pravé Vánoce :) :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem ráda, že se líbí. ♥ :) Jak jinak, to je tak i u mě. :) Prostě tvoří tu správnou vánoční atmosféru. :)♥

      Vymazat
  4. On je Santa Claus i 2 a 3? JAktože to nevím? :O Ještě, že si to napsala. Alespoň budu mít letos na co koukat :)

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je. :D Taky jsem se divila, že má pokračování, ale je to tak. :) Viděla jsem všechny díly loni a fakt mě tyhle snímky bavily. :)

      Vymazat
  5. Bez Grinche by to nešlo. Koukám na něj snad každé Vánoce, a to samé platí i s komedií Sám doma, u které se směju každý rok a věřím, že jen tak nepřestanu. Mám ráda i druhý díl, kdy tam Kevin hází na padouchy cihly :D :D
    Tři oříšky pro Popelku a Princezna ze mlejna jsou mé oblibené pohádky a bez nich bych si Vánoce ani neuměla představit. :)
    Pak mám ráda ještě dva vánoční romantické filmy - Vánoce v Bostonu a Láska nebeská. :) Pokud jsi neviděla, tak určitě doporučuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně :D Tyhle dvě pohádko/komedie snad nikdy neomrzí. :D Takže taky klasika, na tu nedám též dopustit. :) Lásku nebeskou jsem viděla a líbila se mi. :) Na Vánoce v Bostonu se podívám, jelikož jsem zatím o tomto filmu ani nevěděla. Děkuji za tip. :) ♥

      Vymazat
  6. Na blog mám taky v plánu zveřejnit Vánoční filmy :D Tedy já už to mám napsané, teď už mi chybí to jenom zveřejnit... ale jsem ráda, že se skoro ve tři čtvrtině shodujeme :3 Grinche a Sám doma -> Moje největší klasika <3
    Boží článek :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥