KORÁLKY BRANELLI ♥

listopadu 15, 2016


Už jste slyšeli o korálcích Branelli?


Vlastní je jedna milá slečna Denisa a na svých stránkách je představuje takto: ,,Jsou to opravdu nádherné šperky, které Vám dovolí ukázat Vaši výjimečnost. Každý šperk, který s jejich pomocí stvoříte, je originál a vypovídá o Vás. Ať už Vás čeká životní událost jako je svatba, miminko, nebo třeba jen milujete zvířata, čtení, cestování, každá událost, či záliba může být vyobrazena na Vašem náramku. Skleněné varianty všech barev pak vybízí k dokonalému sladění s Vaším každodenním outfitem. "


Nejen že jsou korálky vkusné a krásné, jsou i za opravdu dobrou cenu. Já, když jsem korálky prvně uviděla, hned jsem si je zamilovala. Vypadají opravdu roztomile a krásně. Nejvíce mě nadchnuly detaily s jakou přesností jsou korálky vyobrazeny. Hodí se taky jako dárek pro někoho blízkého. Teď s přícházejícími Vánocemi jsou ideální volbou,  je darovat třeba kamarádce, mamce či babičce. Navíc jsou korálky kompatibilní se šperky značky Pandora. ♥

 
Samotný eshop, je  velice přehledný. Najdeme v něm několik druhů korálků, ty se člení na skleněné, kovové, poté i samotné vyrobené hotové šperky a náramky. Opravdu je z čeho si vybírat. 

A teď k balíčku, co mi přišel. Bylo opravdu těžké si vybrat na eshopu z takového nepřeberného množství, ale nakonec si myslím, se povedlo. Nejvíce mě dostala Eifellovka, která je k nerozeznání od té pravé, dále sloníček pro štěstí, pak opravdu roztomilý sněhuláček, který se za chvíli opravdu bude hodit do zimní atmosféry a nakonec i sovička, čtyřlístek pro štestí, který od té doby co ho mám, mi opravdu to štěstí několikrát přinesl, a minnie mouse, které jsem opravdu nemohla odolat. :) V balíčku dále bylo i pár korálků, který celé přívěšky měly doplnit a náramek, na které jsem si přívěšky spolu s korálky mohla navléknout. Opravdu mě tenhle balíček potěšil. 

Jsem velmi ráda, že jsem tenhle obchod díky kamarádce měla možnost objevit. Slečna je opravdu moc příjemná, rychlé dodání je samozřejmostí a šperky pořídíte za opravdu krásnou cenu. :) Takže pokud hledáte dárek pro své blízké, nebo si chcete udělat jen tak radost, není nic jednodušího, než navštivit: www.koralkybranelli.cz

Mimo jiné tato slečna provozuje i stránky jako je www.branelli.cz Zde najdete navíc naušnice, náhrdelníky, prstýnky a krásné ozdobičky na zkrášlení vašeho telefonu :)  Dále stránka www.mimimodel.cz aneb fotodoplňky pro nejmenší. :) Ty určitě stojí za to též vidět. :)

A aby toho nebylo málo, stránka má další skvělou novinku. Doprava je ve dnech 15 -16. listopadu zcela zdarma, tak neváhejte. :)

 
A co vy máte s nimi zkušenost? Případně jak se vám líbí? :) Podělte se se mnou dolů do komentářů. 

S láskou Maky ♥


  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Jé, vypadá to hezky:) něco jako pandora bez těch šílených cen a zbytečného poprasku haha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) děkuji, moje šperky jsou s Pandorou kompatibilní, ale když jsem začínala, Pandora u nás ještě nebyla :) Asi jsem měla dělat větší poprask :))

      Vymazat
  2. Jůů, ty jsou tak kouzelné! ♥
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Vám :) ❤ těším se Vás v eshopu ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je fakt pokušení :D Vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi povídej :D taky jsem je snad hned musela mít :D :)

      Vymazat
  5. tie náramky vyzerajú naozaj krásne ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, a jsou tak příjemné a vypadají skvěle jako ozdoba na ruce. :) ♥

      Vymazat
  6. Taky me prvne napadla Pandora, ale jak tu slecna pise o par komentaru vys, zacinala driv nez Pandora? Pane jo! Obvinit je z kopirovani! :D Koralky jsou moc krasny, hned se na eshop podivam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou k dostání i stříbrné náramky či korálky? :)

    by Corra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥