Že by splněný sen?

října 12, 2016

Krásný den všem. :) 
Já pro Vás psát prostě miluji. Vždy si u toho skvěle odpočinu. Jen poslední dobou zjištuji, že nějak nestihám psát. Je to hlavně z důvodu, jelikož si plním svůj dlouhodobý sen, který jsem si už dávno vysnila. Jsem ted momentálně v Praze na několik týdnů a je to tu opravdu kouzelné. Myslím, že Praha dokáže okouzlit, téměř každého a snad za každého počasí. Miluju ty procházky jak v podzimním děšti, tak když se začně stmívat a celou Prahu to neskutečně krásně rozsvítí. Je to tu opravdu krásné. ♥

O mém snu Vám zatím více neprozradím i když bych moc ráda. Je to proto, jelikož bych si sen nejdříve chtěla splnit a teprve pak, bych Vám o něm chtěla dát vědět. :) Chci si být prostě jistá, a to do té doby, než se mi vyplní, jen tak nebude. :) Tak to jen ve zkratce. 

Předem se omlouvám, za mojí menší neaktivitu, nebojte je to jen dočasné. :) Brzo se Vám vrátím a mám pro vás nachystáno spoustu článků, které Vás určitě budou bavit a dozajista Vás zaujmou či nadchnou. :)




 Mějte se krásně, 
s láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

16 comments

  1. Tak ať se ti všechno podaří a vyjde, tak jak si přeješ! :) z vlastní zkušenosti vím, že když se ti něco splní, nebo dosáhneš toho co si chtěla, je to pocit k nezaplacení! :)) a o to větší, když si to člověk sám "vydřel", než když mu to třeba spadne do klína.
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :) ♥ A přesně tak, pak je to skvělý pocit. :)

      Vymazat
  2. Držím ti pěsti! Ať vše ti vše vyjde jak si přeješ. Hihi

    OdpovědětVymazat
  3. Už teď se těším na dalším články :) Užívej si to a jsem zvědavá, na ten tvůj velký sen :) Přeji hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš tedy proč. :D Určitě se ti zalíbí. :) Děkuju moc. :) ♥

      Vymazat
  4. Už se těším :3. Taky se potýkám teď s menší krizovkou :D. Snad to rychle zaženeme :) !
    Nah, Praha mě teda nedokázala okouzlit :D.. Asi jsem nějaká imunní..
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš na co :D jeje, tak snad bude brzo taky líp. :) To se tedy divím. :D

      Vymazat
  5. Teším sa na ďalšie články a užívaj si! Praha je naozaj krásne mesto SheIn giveaway! : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně je na co se těšit. :) To si též myslím, Praha je opravdu kouzelná. :) Děkuji za komentář. ♥ :)

      Vymazat
  6. Přeji hodně štěstí, ať se ti Tvůj sen splní! Protože neni nic hezčího než si své sny plnit ♥ Držím palečky, kočko!! :* ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc zlato :) :* ♥ Přesně tak, to si myslím i já. :) Taky držím palce, at ti vše klapne. :)

      Vymazat
  7. Úplně se mi zastesklo po domově, Praha je fakt nádherná a můj první domov! Ach jo, už jsem tam nebyla tři roky a to je opravdu děsně dlouho! Užívej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praha je opravdu krásná. :) Muselo to být fajn, tu tak dlouho žít. :) Děkuju, uživám co to jde. :) ♥

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥