TIPY NA OBĚDOVÉ MENU ♥ (LUNCH MENU)

října 08, 2016

Jelikož je dneska opravdu sychravo a počasí tudíž nic moc, rozhodla jsem se pro Vás napsat další z mých oblíbených článků a to, o tom, co si dobrého dopřát tentokrát k obědu. Pro mě oběd znamená opravdu dúležitou část dne, snad duležitejší, než je večeře a proto ho rozhodně nevynechávám. Přípravila jsem si pro Vás tedy mých pár osvědčených tipů, které nikdy nezklamou. :) Rozhodně jsou zdravé, takže si je můžete dopřát téměř bez výčitek. :)


1. PEČENÉ BRAMBORY + PŘÍLOHA
Na tuhle klasiku nedám dopustit. Ať už pečené brambory z trouby s lososem či kuřecím steakem pořád u mě vedou a jen tak nepřestanou. :) 

2. VAJÍČKA NA VŠECHNY ZPŮSOBY
Ať už míchaná, vajíčko natvrdo či omeleta z vajec, pro mě je tohle rychlý zdroj doplnění energie a hlavně bílkovin, což se opravdu hodí. Za mě jasná jednička.






3. RYBY
Jak to jen říct, pokud jde o ryby a tím myslím matjestu, makrelu nebo naprosto božského lososa jsem vždy pro. Rozhodně v mém jídelníčku nesmí chybět a vyskytují se v něm opravdu často. Ryby opravdu miluji a hlavně jejich úprava je opravdu rychlá a hlavně jsou vážně zdravé tak na co ještě čekáte? :D 


4. KRUPICOVÁ KAŠE
Vždy jsem milovala tu od mamky, když jsem byla malá. Jen nedávno, jsem měla možnost vyzkoušet její zdravější verzi a veřte nebo ne, nepoznáte rozdil. Což si myslím, je opravdu super. :) A jak se vlastně jmenuje? Je to krupička jemná rýžová, toť její celý název, určitě jí seženete ve zdravé výživě. :)




5. LÍVANCE/PALAČINKY
Na všechny způsoby. Ať už s marmeládou či lesním ovocem za mě vždy ano.
 


6.  PIZZA
Naprosto ji miluji, kdo taky ne? :D V poslední době jsem zkoušela její různe varianty a vyhrály u mě tyhle mini pizzy. Jsou naprosto božské. ♥ Navíc jsem si taky zamilovala tu z cereálního těsta, kterou jsem Vám jsem už dávala.  Ta je taky výborná.

7. MUGCAKE
Rychlovka  na všechny způsoby, co chutná naprosto dokonale. Za mě rozhodně ano.

8. SMAŽENÝ /OPEČENÝ SÝR
Ted není reč o tom ve fastfoodech jak ho jistě všichni znáte s tolika nežádoucími látkami. Je tu řec o jeho zdravější variantě a to takové, kdy je samotný sýr eidam či král sýrů obalen v kukuřičné strouhance a dá se péct do trouby. Mnohem, lepší, než když je osmahnut na oleji. 

  



9. TORTILLA
Plněná kuřecím masem, jogurtovým dipem a hlavne se spoustou zeleniny. No prostě dobrota. Jak vám tu o ní povídám, během toho jsem na ni dostala celkem chut, pujdu si ji asi udělat. :D










Tak teď už víte, co nejraději obědvám já. Zajímalo by mě, jak jste na tom vy? A co je Váš naprostý favorit, co se oběda týče, máte nějakého? :) 

S láskou Maky ♥ 

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. Skvělé nápady! :)
    http://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé tipy :) Hned mám jasno, co budu vařit nebo péct zítra :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě rozhodně pečený brambory + příloha, pizza a nebo smažený sýr ❤ To jsou snad největší mňamky, co existují :) Skvělé tipy a článek, po kterém mám opět hlad :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej. :) Boží jídla ♥ Děkuju ti moc zlato :* ♥ a to jsem nechtěla, aby si zas dostala z mého článku hlad. :D

      Vymazat
  4. Mňam! Dala bych si tortillu. Ať už s kebabem nebo s kuřecím masem. Mňam! <3 Asi si koupím tortillu a třeba za týden si jí udělám. Mňam! Zase mi děláš chutě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní dobře ta tortilla co :D Dneska jsem si ji dala a byla fakt božská. :D ♥ Děkuji za milý komentář. :)

      Vymazat
  5. Sakra. Teď mám zase chuť na pizzu :( A na tortillu... Nemáš náhodou nějaký recept na tortilly? :D Docela bych si dala, jak tak na to teď koukám xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno bude jen se neboj :D už sem ti zase udělala chute, vážně to nedělám schválně ale :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥