RECIPE: HEALTHY OREO HOMEMADE ICECREAM ♥ (ENGLISH and CZECH recipe)

srpna 27, 2016

Krásnou sobotu všem! ♥

Tak mě máte zpátky a dnešním dnem Vám přináším recept na tuhle snad nejvíc oblíbenou zmrzlinu. 
Ani já jsem neodolala a párkrát jsem si jí koupila, jenže byla opravdu dražší a navíc ne moc zdravá. Proto přicházím s její vylepšenou verzí a to s tou zdravější a navíc levnější variantou. :) Původně s ní přišla nejdříve jedna moje dobrá kamarádka a já ji díky ní měla možnost vyzkoušet. Trochu jsem recept na tuhle dobrotu, ještě poupravila podle sebe. :) Musím říct, že chutná fakt skvěle. ♥

Asi mě tu už vážně zabijete, za ty chutě, co Vám dělám, já vím. :D Ale o tuhle dobrotu se s Vámi nepodělit, to by byl hřích. :) A další důvod je,  že prostě miluji pro Vás sepisovat recepty a také mě baví sledovat Vaše reakce. :) 


INGREDIENCE: 
200 g odtučněného tvarohu
170 ml mléka
150 g jogurtu (nejlepší - řecký)
6 oreo sušenek

POSTUP:
Sušenky dáme do igelitu a rozdrtíme je pomocí paličky či válečkem, aby nám vznikly malé kousíčky. :) Poté smícháme mléko, jogurt a tvaroh a když všechno dobře promícháme, přidáme rozdrcené kousíčky z oreo sušenek a dobře smícháme dohromady. Nakonec dáme do formiček na nanuky a necháme zmrazit v mrazáku, alespoň na 6 hodin. A máme hotovo. No mňam. ♥ 

---------------------------------------------------------------------------
INGREDIENTS:
200 g low- fat quark
170 ml milk
6 oreo cookies
150 g yoghurt 

PROCEDURE:
You have to put in to the plastic bag and smash them into small pieces. Then you mix quark, milk and yoghurt. Next step- add smashed oreos and you have to mixed everything together -> put it in forms. In the end, you have to leave it in freezer at least than 6 hour. Enjoy! ♥


Doufám, že se Vám dnešní recept líbil a v tomhle horku Vám přišel vhod. :) Mějte se krásně :)

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

24 comments

  1. Mňam! Úplně se mi sbíhají sliny a v tomhle vedru se zmrzlina hodí <3 Určitě to někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc :) ♥ určitě vyzkoušej, je fakt skvělá. :)

      Vymazat
  2. Fakt mi děláš chutě :D hned bych si ji dala ♥ vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
  3. Ach bože, ty mě chceš zabít, jak mi furt děláš chutě? :D :D vypadá to úžasně mňamózně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak zabít tě nechci, ale nemůžu Tě přeci ochudit o tuhle dobrotu ne? :D a děkuji Ti moc zlato :* ♥

      Vymazat
  4. Zmrzku jsme si doma dělali stejně, akorát bez těch oreo sušenek, přidali jsme kousky čokolády. :D Ale tahle oreo verze? Mňam. :3 Díky za tip! ^^
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za málo :) určitě vyzkoušej, páč je fakt geniální :D ♥

      Vymazat
  5. Teda, ještě, že nemám místo v mrazáku, jinak se neudržím :D

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  6. Zmrzlině se snažím vyhýbat, protože jsem v hubnoucím procesu (:D), ale tohle vypadá fakt skvěle a zdravě. :) Tu určitě vyzkouším. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc ♥ je fakt výborná, a opravdu po ni nepřibereš, to ti garantuju :D :) děkuju za názor a komentář :)

      Vymazat
  7. Mmm vypadá to hodně dobře. Oreo mám rád, tak možná zkusím zaprosit u své druhé polovičky a vyrobí mi to :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc :) a určo vyzkoušej, je fakt skvělá. :)

      Vymazat
  8. Oreo je na mňa síce veeeľmi sladké, ale vyzerá to mňamózne! :) ◠‿◠

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc ♥ :) v té zmrzce, zas tak sladké ani není. :)

      Vymazat
  9. Teda, Oreo miluju ale originál zmrzlinu jsem jsem ještě neměla. A jak to tak čtu... k čertu s ní, udělám si svoji. Vypadá to mňamozně.
    PS: oceňuji dvojjazyčnost blogu, a češtinu na prvním místě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji měla a je sice hrozně dobrá, ale zdravá fakt není :( Z toho důvodu jsem ráda, za tenhle recept, co jsem Vám tu mohla napsat, aby si jí každý měl možnost udělat z prostředí domova. :) A děkuju Ti moc ♥ Moc si vážím tvého názoru a komentáře. :)

      Vymazat
  10. Musí chutnat fakt výborně :)
    Já jsem si teď nejvíce oblíbila takovou, že si dám na chvíli do mrazáku kousky banánu, s borůvkami a malinami poté nechám chvíli povolit, dám do mixéru přidám trochu sojového mléka a banánového proteinu, pomixuju a v misce posypu plátky kokosu... mňamka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) ♥ tak ta musí být také výborná. :) děkuji za tip ♥ :)

      Vymazat
  11. Zrovna dneska jsem si taky udělala zmrzku ze smetany a jahod :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥