ŽIJ A NECHEJ ŽÍT ♥

srpna 02, 2016

Na úvod bych chtěla říct, že tento článek bude zcela odlišný, než u mě běžně čtete, ale myslím si, že je opravdu potřebný. Psaní takovýchto článků mám ze všech nejradši, jelikož si u nich dokážu pořádně pročistit hlavu a urovnat myšlenky ve své hlavě.  Někdy je to opravdu potřeba. ♥ 


Píši ho z jednoho prostého důvodu a to z toho, jelikož jsem se už mnohokrát setkala s nepochopením svého životního stylu. A myslím si, že v tom nejsem sama. Připodobním Vám, teď pár situací, toho, když někdo nechápe, to co je pro Vás důležité a hlavně zásadní. 


Jako první je třeba velmi obvyklé, že Vám někdo nabídne něco co zrovna není pro Vaše tělo to pravé ořechové, at už se to týká třeba brambůrek, čokoládového dortu či hranolek. První Vaše reakce na to je asi bezprostředně, že to odmítnete, jelikož Vaše přesvědčení je v tom, nabízené jídlo nahradit zdravější variantou či ho s díky vynechat. Očekáváte tedy, že Vás okolí pochopí, ať už je to mamka, babička či někdo blízký. A řeknou si, dobře je to její věc.
Jenže co se nestane, pokud ten člověk nesmýšlí na stejné vlně pochopení jako vy? Pravděpodobně Vás začnou přesvědčovat, jak ty Vaše zdravé věci můžete jíst, že to není nic proti tomu, když si dáte například pořádnou svíčkovou. Také Vám nezapomenou říci, že o hodně přicházíte a  si aspoň kousek dáte.


A vy jim pracně musíte vysvětlovat, proc si tu věc prostě dát nechcete. Jenže takhle se to opakuje pokaždé, když taková situace nastane. Prostě to nedokáží pochopit.
 Další situace, někdo Vám pochválí řekneme třeba fotku na sociální síti. Máte z toho samozřejmě  radost a říkáte si, že Vám to tedy sluší, ale co nastane v opačném případě a to tehdy, pokud Vám k té fotce třeba někdo napíše, že je hrozná? Teď se sama sebe  ptám,  kdo vlastně určuje, kde je nastavená krása lidí? Opravdu se necháme takhle snadno ovlivnit? A tím pádem si i zkazit náladu?

Odpověď by měla být jednoznačně NE.
Hlavně v první řadě, by si každý měl uvědomit, ten fakt, že je tu na světě každý člověk jen sám za sebe. Jaké má nastavené hodnoty, myšlení a cíle, které chce a přeje si dosáhnout, je zcela na něm a neměl by se nechat stahovat většinou, jen proto že je to tak správně či společnost to tak vyžaduje. Již mnohokrát jsem se setkala s tím, že někdo začal hubnout či žít zdravě jen kvůli tomu, že mu to většina tzv. vnutila. Tenhle přístup, ale není správný, jelikož toho člověka to dřív či později přestane bavit, z důvodu, že to nedělá ze své vlastní vůle, přesvědčení a hlavně pro svojí vlastní radost.

 Já za sebe bych řekla, že by se člověk měl zaměřit v první řadě na své pocity a potřeby, co jeho tělo vyžaduje a co jemu samotnému dělá radost. Jinak výsledek celého jeho snažení přijde vniveč. Blog co píši, je zaměřen převážně na zdravý životní styl a jídlo, které je tělu prospěšnější a zdravější, ale tento článek se netýká jen tohoto témata. 
Jde převážně o ten fakt, přijmout sám sebe, takové jací jsme a pochopit se. A mít se hlavně rádi. To je klíčový bod úspěchu at už v životě či při hubnutí. Je potřeba na to pamatovat, když máme den pod psa a nic se nám nechce, nebo naopak, když jsme smutní či bez nálady.  Přece jsme na světe jen jednou a je zbytečné se trápit. Život by si člověk měl pořádně užit a ne se trápit nad tím, co si o něm většina myslí či jestli splňuje jejich nesmyslná ,,kriteria,,. Na to je dobré pamatovat. :) Jelikož jedno je jasné, člověk se prostě nemůže zavděčit všem, bud se to líbí jednomu a druhému ne nebo naopak. Z toho by se pak člověk musel zbláznit. Takže žijte okamžikem a zbytečně se nestresujte věcmi, které stejně nemůžeme změnit ani nijak ovlivnit.  
A jak jste na tom vy? Necháte se snadno někým ovlivnit nebo máte svojí hlavu? Moc mě zajímají Vaše názory, podělte se o ně semnou dolů do komentářů ♥
Doufám, že se Vám můj článek líbil, jelikož mi zabral opravdu nějaký čas, ale nelituji toho. :) Jsem ráda, že jsem ho pro Vás mohla sepsat. :)  Byl vážně delší, než ty co běžně píši, a moc děkuji všem těm, kteří semnou vydrželi až do konce a přečetli si ho celý. ♥


S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

18 comments

  1. To samé mám s hovězím, nejím ho. Okolí mi neustále říká, ať si dám ten stejk, že je vynikající, ať si dám to maso v omáčce, a tak dále. Už mě to občas unavuje, říkat ne, i když ti lidé dobře vědí, že to nejím a jíst nebudu.
    http://kracmarovat.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takový pocit znám, akorát u mě je to takhle s vepřovým. Nemůžu ho ani cítit a i tak, my ho stále podsouvají. :(

      Vymazat
  2. Myslím, že tento článek by si měl přečíst každý :) je opravdu krásně sepsaný a pravdivý :) Nechat se ovlivňovat okolím je opravdu nesmysl, každý ať si žije podle svého :) Musíme se naučit milovat sami sebe ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti zlato :* ♥ moc si toho vážím ♥ a máš též pravdu :)

      Vymazat
  3. Moje teta teď nedovedla pochopit, že jím jenom kuřecí maso. A i nad tím kuřecím občas ohrnu nos. Ale vepřové, mleté, hovězí maso... fujky! A babička měla prostě kecy v tipu, že bych to měla jíst a bla, bla... Ale já jsem vybíravá. Já budu hlady, ne ona, tak nechápu, co na tom řeší.

    Občas se nechám jednoduše ovlivnit a někdy si to beru až moc osobně, když mi například někdo řekne, že mi to triko nesluší, ale na druhou stranu chci mít svou hlavu a i se snažím se rozhodovat občas sama. Sice to občas nejde (:D), ale chci být sama sebou :)

    Moc pěkný článek. Dala sis na tom opravdu práci a ve všem s tebou souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle znám též, akorát jen s vepřovým masem. To nemůžu ani cítit a i tak my ho furt někdo věčně cpe s tím, jak je dobré :D Přesně, nevím proč to řeší, když to není jejich starost jestli oni budou hladový. :) ..A to je jenom dobře, držím palce at Ti to jde čim dál tím víc lip :).. Děkuji Ti moc ♥ moc si vážím, že to někdo dokáže ocenit takhle :)

      Vymazat
  4. Zrovna u rodiny bych to tolik neprožívala, oni to myslí vážně dobře :) Ale jinak si myslím, že je důležité obklopovat se lidmi, kteří nás podporují a tolerují, jinak vlastně není důvod s nimi trávit čas/udržovat kontakt. Je to každého věc, jaký je, co dělá a co jí, samozřejmě :) Ale stejně tak jako ty máš právo na svůj jídelníček, tak i ten člověk, co okomentuje fotku má právo na názor a na to, aby se mu nelíbila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom s tebou naprosto souhlasím. :) Tenhle článek je spíš převážně o tom, ukázat lidem at se nebojí být sami sebou i když se to třeba někomu nelíbí. A je jasné, že má každý člověk právo na svůj názor, ale je jen na každém z nás jestli se jím necháme ovlivnit či ne. :)

      Vymazat
  5. Tak tenhle článek mě potěšil :) Dělá mi radost vídat lidi, kteří si jsou sami sebou jistí a kteří si jdou za svým, ať si okolí říká cokoliv. Myslím si, že tak by měl žít každý z nás. Jen podle sebe. Ohromně by se nám všem ulevilo...:) Děkuju za krásný článek!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu Ti moc za krásný komentář, udělal mi velkou radost, že je tu někdo kdo to dokáže ocenit ♥ Moc si toho vážím :) a ano měl by takhle žit každý, je jen na každém z nás jak si život zařidí. :)

      Vymazat
  6. Ano, i já zastávám názor, že by si každý měl najít to, co jemu dává smysl a hlavně pocit sebeuspokojení. Je to jednoduché ale kolikrát nám to okolí velmi komplikuje. Ale pořád je to názor někoho jiného, než náš. A o tom to celé je. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesne. :) A v tom s tebou naprosto souhlasím, někdy je to opravdu trnitá cesta, ale když to nakonec zvládneme, tak se to vyplatí. :)

      Vymazat
  7. Ja zastavam nazor, at se kazdej stara o sebe :) ja treba nesnasim meloun a je mi z nej na zvraceni. Nevim proc ale jen ho cejtim vadi mi to. A vsichni ho ji cely leto a porad mi to nuti. Ale ja po tom zvracim chapete?! Kamoska zas neji jahody. Jahody! Nejlepsi ovoce ever! Ale chapu to, proste ji nebudu davat jahody, konec slozitosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :) Kdyby si to uvědomilo více lidí, na světě je hned líp :)

      Vymazat
  8. Dalo by se říct, že dřív jsem si dost nechával poroučet od ostatních a skákal tak, abych se nejlépe všem zalíbil. Samozřejmě to ve finále bylo akorát na pytel. Můžu říct, že od tý doby, co jsem se naučil víc si prosazovat svoje názory, mám mnohem spokojenější život.

    Když jsem jako stokilový čuně na sobě začal makat, všichni se na mě koukali co jsem se zbláznil a bylo to samý „Nech toho, něco si ještě uděláš." No prostě jak ty sama píšeš. ;) Dneska mám 75 kilo, je ze mě docela fešnej klučina, moje hlava je jen moje a jsem šťastnej! :D

    Tom z TH Svět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti za názor, moc si ho vážím. :) Jsem ráda, že se tu najde několik lidí, co na tohle téma mají podobný pohled a je jen super, že jsi se sebou ted štastnější. :)

      Vymazat
  9. Krásný článek, krásný blog! Romča Veselá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥