VÁŠEŇ- KRESLENÍ ♥ (Passion- Drawing)

srpna 21, 2016

Krásný den všem :)

Tenhle článek pro Vás píši z jednoho důvodu a to toho, jelikož jsem se už dříve zajímala o jednu tvůrčí činnost, a tou je malování, nebo-li kreslení a chtěla bych Vám ji tedy přiblížit o trochu více. :)

Když o tom tak přemýšlím, dříve mě kreslení opravdu bavilo. A když mluvím o dříve.. bude to tak pár let zpátky. Tuhle činnost jsem milovala a opravdu miluji dodnes ♥ Je to něco při čem, si dokážu vážně odpočinout a zapomenout na věci kolem sebe. Je to něco co mě naplňuje, dělá mi radost a přináší mi novou inspiraci. 


Sama nevím, proč jsem s tím na nějakou dobu přestala. 
Teď je ale hlavní, že jsem se k této skvělé 
činnosti vrátila a ve velké parádě. Miluji ten pocit, když si usednu ke stolu, vezmu si papír a tužku, a začnu s ní kreslit, prostě něco, co ještě nevím, co z mého momentálního rozpoložení vznikne. Je to fakt osvobozující pocit. Navíc v průběhu celého malování, se dostanu do takového menšího nevnímání světa, což je opravdu dobrá věc, jelikož si u toho vážně hodně odpočinu a pročistím hlavu. To ani nemluvím o tom, když kresbu dokončím a můžu si ji založit do své sbírky kreseb, na které mám jeden takový velký sešit a těch kreseb je tam už fakt hodně. Pokaždé, když vznikne nový obrázek mám z něj ohromnou radost.

A ptáte se, co vlastně maluji nejvíce? Jsou to převážně obličeje lidí, čili portréty nebo nadpřirozené postavy jako jsou víly, mořské panny, upíři či vlkodlaci.. zrovna tuhle jsem si pořídila skvělou knížku s těmihle motivy postav a podle ní občas nakreslím pár dalších obrázků a musím říct, že ta knížka s názvem Upíři, je opravdu úžasná. Pokud se o malování zajímáte jako já, můžu Vám ji jedině doporučit. :) Naučíte se díky ní, kreslit postavy z různých úhlů pohledů a to je opravdu užitečná věc. 

A aby tenhle článek nebyl jen o povídání, přináším Vám pár kreseb ,které jsem nakreslila, ať se můžete také podívat. :) 


Lesní víla ♥
                                                    Přemýšlející víla  ♥                                           

Dark in forest ♥ Příběh o ztracené dívce v temném lese, kde na ní číhá zlý vlkodlak..tenhle obrázek mě opravdu uchvátil už v předloze. :)
Upíří nevěsta ♥ Tahle kresba mi trvala snad nejdále. Přesněji něco přes 3 hodiny. Myslím, že se povedla, já jsem s ní tedy opravdu spokojená. A i když většinou své černobílé obrázky nevybarvuji, u tohohle jsem udělala výjimku. Vybarvila jsem pár detailu, které přece jen tomuto obrázku dodalo tu správnou atmosféru. :)









Doufám, že se Vám mé výtvory alespoň trochu líbily a klidně se i Vy také pochlubte dolů do komentářů, zda během volného času kreslíte, případně co nejvíce a nejraději. :) Budu jedině ráda, když se tu najdou stejní nadšenci jako já. :) 

                                                         S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

21 comments

  1. Ahoj. :)
    Nejradši mám kreslení v podzimním počasí, kdy sedím na okně nebo v posteli, občas i u stolu, pěkně zamuchlaná v příjemné dece. Moc mě nebaví kreslit z hlavy, ale podle předlohy to úplně miluji♥
    Myslím si, že by to i obstálo a sklidilo nějakej menší applaus. :)

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle předlohy mi přijde, že je to snad i lepší, můžes si to třeba ke konci porovnat jak moc si se tomu přiblížila a tak :) A děkuju ♥

      Vymazat
  2. Wau, kresby jsou opravdu povedené ♥ Je vidět, že máš talent a budeš se jen a jen zlepšovat :) Já taky miluju malování, ale spíš ve formě omalovánek. Poslední dobou miluju ty Antistresový ♥ Ty jsou nejvíc, u nich si člověk taky skvěle odpočine :) Jinak obdivuju, kdo takhle umí malovat, páč já se u toho spíš rozčiluju než abych se uklidnila :D proto volím tu jednodušší variantu a to vybarvování :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc ♥ Jé ty taky znám, a jsou fakt parádní na cesty či jen když nemáš zrovna náladu něco velkého kreslit :) Mě to právě naopak uklidnuje nevím čim to je, ae je to fakt fajn pocit, když zrovna kreslím :) ♥

      Vymazat
  3. Moc pěkně maluješ :) Já jsem ráda, že sotva namaluju slunce a tento rok mě ve škole čeká stínování, takže už se zároveň těším i na propadnutí z výtvarky :D :D Moc krásnej článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc :) ♥ jsi moc hodná :) ale to snad nebude tak hrozný ne :D

      Vymazat
  4. Kreslení miluji, poslední dobou si na něj ale bohužel najdu čas, jen když jsem nemocná :/ Můžeš se podívat sem na nějaké mé kresby http://kracmarovat.rajce.idnes.cz/Kresby/
    Terez z blogu Kracmarovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že je na něj zapotřebí více volného času no, ae pak to za to stojí si myslim. :) A kresby jsem viděla a moc se ti povedly. :)

      Vymazat
  5. Já kreslit neumím, rozhodně ne realisticky, takže tě obdivuji, že tohle dokážeš!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky moc ráda kreslím, nejradši svý oblíbený zpěváky/zpěvačky, herce/herečky a tak :D Spousta fanartů :D
    Moc se mi líbí první a druhý obrázek :)
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty jsem kreslila dříve taky :D Děkuji Ti moc za milý komentář :) ♥

      Vymazat
  7. Kreslení také miluji, i když na to nemám už tolik času. Nejvíc kreslím upírky (moje srdcovka už od dětství - no jo, jsem divná :D), temné paní a víly - hrozně mě inspirovala malířka V. Frances. Malířka, která má se mnou hodně společného - má ráda hřbitovi, tajemná zákoutí a opuštěné hrady azámky, Benátky a jejich slavnosti a samozřejmě upírky, čarodějky apod.

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nejvíc miluju kreslení upírů, nevím čim to je, ale nějak mě fascinují :D No páni, to je moc pěkné, že máš takovou inspiraci. :) Moc děkuji za názor a komentář ♥ :)

      Vymazat
  8. Kreslení a malování mám také moc ráda, po delší odmlce jsem se k němu zase vrátila, ale spojila jsem to malováním na textil a případně i šitím. Psala jsem o tom i článek: http://fitblogies.blogspot.cz/2016/07/originalni-kousky-do-satniku.html. Přeji hodně inspirace pro další kresby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je velmi zajimává kombinace. :) Už jsem se mrkla, a musím říct, že si na to fakt talent, je to moc povedené :) děkuji Ti moc, tobě též :) ♥

      Vymazat
  9. Ten treti obrazek se mi libi nejvic :) doufam,ze pridas nekdy i dalsi kresby :) a chtela jsem se zeptat,jestli by ti nevadilo kdybych dala na svuj blog podobny clanek, jak to mam s kreslenim ja,s odkazem na tvuj blog jako inspiraci k napsani takoveho clanku ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :) to víš že ano, až bude více času, tak určitě. :) Rozhodně mi to nevadí, právě naopak. :) jen mi prosím pak pošli pak ten odkaz na tvůj článek třeba do emailu, či na fb stránku, at si to můžu prohlédnout. :)

      Vymazat
  10. Navedla jsi me k napsani dalsich asi peti clanku :) dekuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, už se těším, až si je budu moct přečíst. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥