RECIPE: RAJČATOVÉ SMOOTHIE K SNÍDANI ♥

srpna 24, 2016

Krásný den všem! :)

Vybrala jsem právě tenhle druh, jelikož má jak hodně příznivců tak i mnoho odpůrců. A já bych Vám chtěla ukázat, že i zelenina může být jako nápoj vážně výborná. :) 



Rajčata jak je známo mají nízkou kalorickou hodnotu, obsahují mnoho antioxidantů. Jsou tedy ideální při hubnutí a redukci váhy. Já tento nápoj měla možnost vyzkoušet již párkrát, a opravdu mi zachutnal. Je celkem kyselý, ale to ani tak nevadí, když si ho dáte třeba po ránu, probere Vás na celý den. :) 


A jak si to tedy připravit? 
Zcela jednoduše, následujte tyto kroky a budete si na něm brzy pochutnávat tak jako já.  :)

INGREDIENCE:
3 rajčata
menší množství vody + 1 kostka ledu
1/2 lžičky soli


POSTUP:
Všechny ingredience dáme do mixéru a rozmixujeme i s dužinou rajčete. :) A je hotovo.  Dobrou chuť. :) 

A co Vy jaké smoothie máte nejraději, a dáte šanci i tomuhle z rajčat? :) Zajímají mě vaše názory a postřehy. :) Podělte se semnou dolů do komentářů ♥

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

18 comments

  1. Ty mi musíš číst myšlenky, jinak to není možný! Zrovna nedávno jsem si říkala, jak by asi chutnalo rajčatový smoothie. A voilá, tady mám recept :D ! Co nejdřív vyzkouším.
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ano :D to jsem ráda, že jsem se ti zrovna trefila do vkusu :D určitě zkus, je fakt osvěžující a moc dobré. :) ♥ děkuji za milý komentář :)

      Vymazat
  2. Páni :O Věřím, že to chutná stejně tak báječně jak to vypadá na fotce ♥ A to brčko je k tomu strašně roztomilý :D ♥ Určitě vyzkouším, jelikož rajčatový smoothie jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som si obľúbila cviklové smoothie kombinované s jablkom a mrkvou Dlho mi trvalo kým som si na neho zvykla ale teraz je to fajn. :)

    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky nemusí být vůbec špatné, děkuji za tip a komentář. :) ♥

      Vymazat
  4. Vypadá to hezky, ale zavání to rajčatovým džusem, fujky :D Radši z rajčat caprese, klidně k snídani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každému chutná něco jiného. :) džus to není díky bohu, ten taky moc nemusím. :D děkuji za komentář :)

      Vymazat
  5. Zajímavý nápad, z rajčat by mě to asi nenapadlo, někdy to vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Upřímně si nedokážu představit pít toto smoothie hned po ránu :D Já jsem po ráno ten sladký typ člověka, takže když už smoothie tak spíše z ovoce. Rajčatové jsem ještě nikdy neměla. Třeba někdy vyzkouším :)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já taky, ale čas od času udělat změnu, si myslím, neuškodí. :D :) Určitě ti ho můžu doporučit na vyzkoušení, je fakt osvěžující. ♥

      Vymazat
  7. Já mám raději smoothie z ovoce, ale neříkám že tohle musí být špatné :-)

    The Word of makeup

    OdpovědětVymazat
  8. Neviem prečo, ale mňa zeleninové smoothie nikdy nebralo :x ◠‿◠

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každému chutná něco jiného :) taky jsem ho v minulosti 2x nemusela, ale ted si mě nějak získalo :D :) děkuji za názor a komentář :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥