PHOTOSHOOT IN PRAGUE ♥

srpna 14, 2016

Krásný den všem ♥

Jelikož jsem Vám nedávno psala, že jsem navštívila naše krásné historické město a to Prahu, chtěla bych Vám ukázat fotky, co jsme tady s kamarádkou pořídily. :) Počasí nám ten den opravdu přálo a sluničko jen svitilo. :) Tak pojďme na to. :)



Tady se kamarádka zaměřila především na vlasy, jelikož na ně zrovna svítilo hodně sluníčka a jí prostě ta barva uchvátila :D 

A konečně jedna černobílá u stromu :)
Já jsem z fotek opravdu nadšená. :) Doufám, že se i Vám líbily a užili jste si víkend. :) 

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

32 comments

  1. Fotky jsou pěkné, jen bych zvolila lepší kompozici a více si s něma pohrála v pc :)) taky fotím http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc. :) ♥ Koukala jsem na tvůj blog, a máš taky moc krásné fotky. :)

      Vymazat
  2. Páni! Fakt pěkné fotky :O ta červená barva je naprosto skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný vlasy. Krásný úsměv. Prostě všechno. Učiněná modelka. Nedělám si srandu.
    Jak to vlastně děláš s tím focením? Vždycky, když se o to chystám někoho požádat (kamaráda/kamarádku, náhodnýho kolemjdoucího), tak mám dojem, že je šíleně obtěžuju :D.

    ♥ http://gingerjannie.blogspot.cz/ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju Ti moc ♥ jsi moc milá. :) S focením to dělám jednoduše řekla bych :D Tak kamarádky či blízké to neotravuje páč na to mají podobný pohled jako já, baví je focení at už sebe nebo někoho jiného. :)

      Vymazat
  4. když jste takhle krásně upozornily na ty vlasy, ty máš takhle zvlněné vlasy přirozeně? :)

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já je takhle mám už od přírody, husté a vlnité, máme to v rodině, prababička měla takové taky :D :) Stačí mi, když si je přes noc umyté dám do drdolu a ráno je mám takhle vlnité. :)

      Vymazat
  5. Jsi prostě nádherná a dokonalé fotky ♥ fotografka je celkem šikovná no :D :D :D tebe přihlásit na Miss :* ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pochval se vid ,proč ne :D a děkujuu Ti dvojče :* ♥ a na Miss néé :D

      Vymazat
  6. Máš krásné vlasy, ta barva :3 :)
    Terez z blogu Kracmarovat

    OdpovědětVymazat
  7. Tedy, moc ti to sluší. Máš moc pěkné husté vlasy, ale hlavně máš krásný úsměv a ten dělá člověka člověkem.. :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  8. Černobílá fotka je super a jak nádherné máš vlasy není žádná novinka :D Ale třeba fotce mezi tím sluníčko jen škodí, dělá ostré stíny a ty přivřené oči tomu taky nepomáhají ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A děkuju za upozornění, myslím ale, že ta fotka je i tak pěkná, je to něco jiného nemusí být přece každá stejná. :)

      Vymazat
  9. Moc pěkné fotečky! :) Tvůj blog se mi opravdu líbí, dávám odběr. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Strasne se mi libi tvoje vlasyyyyy <3

    OdpovědětVymazat
  11. Černo-bílá fotografie je skvělá, pak první ( až na to vyčuhující bílé ramínko ;) Jinak barva vlásků Ti vážně sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Fotografie jsou nádherné! Ten úsměv ti sluší a ty vlasy jsou naprosto úžasné. Ty by se mi také líbily. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já se nemůžu nabažit tvých vlasů! Opravdu krásné a ty fotky také! :)
    http://podmrakem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥