FOOD INSPIRATION - AUGUST ♥

srpna 01, 2016

Krásný první den v měsíci všem :)

Máme tu nový měsíc a s ním i další nakupování, které prostě u mě nesmí chybět. Včera jsme vyrazila do několika krámů, a nakoupila jsem tam fakt nepřeberné množství zdravých a hlavně zlevněných dobrot. Těším se, až se o několik z nich s Vámi podělím. A vy je pak budete mít možnost též vyzkoušet. :) Tak pojďme na to. :) 


1. BABIČINNO CEREÁLNÍ LISTOVÉ TĚSTO

Na něj jsem četla opravdu spoustu pozitivních recenzí. Toto těsto se právě hodí jako náhražka listového.  Už se těším, až ho během tohoto týdne vyzkouším. 

2. KEČUP HELLMANN'S SE STEVII

Proč zrovna ten? Jelikož obsahuje o 50 % méně cukru než ostatní varianty kečupů značky Hellmann's. Navíc na chuti to vůbec neubírá právě naopak, nepoznali by jste rozdíl. Za mě ho určitě doporučuji vyzkoušet.  Zrovna teď ho mají v akci v Kauflandu za 28 Kč. :) 
3. SALÁT S RUKOLOU

Skvělé jen tak k večeři či jako odpolední svačinka. Můžete si do něj přidat jak rajčata, okurky, bylinkovou sůl tak i kuřecí maso nakrájené na malé kousky. Tohle je má nejoblíbenější kombinace s tímto salátem, ale jak říkám fantazii se meze nekladou, můžete si tam dát, to co Vám chutná. :) 







4. KRUPIČKA JEMNÁ RÝŽOVÁ
 Výborné na osvěžení jídelníčku a taky jako lehká svačinka či večeře. Já jako milovník krupicové kaše, jsem dlouho hledala její zdravější variantu, která by tělo tolik nezatěžovala a našla jsem tuhle. Musím říct, že mě mile překvapila. Dala jsem si ji ke včerejší večeři s holandským kakaem a chutnala fakt moc dobře. :) 




Tak to je pro dnešek všechno, doufám, že se Vám moje tipy líbily. :) 
A co vy měli jste již možnost vyzkoušet nějakou z těchto dobrot? Podělte se semnou do komentářů. :) Mějte se krásně. 

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

13 comments

  1. Muzu se zeptat,kde jsi koupila tu krupicku? :)

    OdpovědětVymazat
  2. No salát s rukolou si místo v mým košíku určitě nenajde, jelikož rukolu fakt nemusím :D ale určitě ten kečup ozkouším :) opět skvělý článek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si ho dám vždy jen příležitostně :D a chutná mi celkem :) ... ten kečup určitě zkus, je výtečnej. ♥ a děkuju Ti moc :) ♥

      Vymazat
  3. Listové těsto cereální?? :) bobma.. Kde jsi ho koupila?
    Miluju slaný štrůdl z listového těsta a neodolala bych mu ani kdybych držela sebevětší dietu :D v tomhle případě bych z toho neměla tak blbej pocit, říkala bych si, že mám cereální těsto namísto klasického listového :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Kauflandu ho měli za 20 Kč. :) Já právě taky miluju listové těsto na všechny způsoby a když jsem slyšela o téhle zdravější variantě prostě sem neodolala :D ... a přesně tak ted už z toho nemusíme mít vůbec blbý pocit :D

      Vymazat
  4. To těsto by mohlo být dobré, kečup vynechám, nevím proč, ale hrozně mi nechutná stévie, když je v jídle, ještě hodinu mám její pachuť v puse
    Terez z blogu Kracmarovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těsto rozhodně stojí za vyzkoušení, zítra z něj budu péct asi štrudl, má dobrou konzistenci a chutná moc dobře, rozdíl jsem tedy nepoznala. :)

      Vymazat
  5. Veľmi dobré tipy! Ďakujem za ten Helmmann´s, po tom sa určite pozriem, vyzerá fajn ♥ A šalát s rukolou? Božský ♥ (・ω・)

    ♡ * Freeman Face Masks * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc :) ♥ jsme ráda, že jsem ti dodala inspiraci, co si ještě pořídit. :)

      Vymazat
  6. Nejvic me zaujala obycejna rukola :) na peceni nejsem, takze testa apod. jdou mimo me a krupice je na me moc ehm ehm slozita na pripravu :D tolikrat kolikrat mi utekla krupicova kase se nebudu ani zminoovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tahle krupicová je ale opravdu jednoduchá na přípravu za 3 minuty jsem jí dneska měla hotovou k obědu a rozdíl bych oproti té normální fakt nepoznala :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥