SHLEDÁNÍ SE SVÝM DVOJČETEM V PRAZE ♥

srpna 12, 2016

Tento článek pro Vás píši, z jednoho prostého důvodu. A to toho, že si myslím, že pro každého na světe existuje jeden člověk, který je mu opravdu podobný skoro ve všech vlastnostech a co se vzhledu týče. Já takového člověka našla, přes internet. Skoro každý si říká, že to není asi to pravé ořechové a že nevíme, kdo se za tím monitorem vůbec skrývá. To je sice pravda, ale pokud neriskujeme, nic taky nemůžeme získat. Když tedy existuje cesta, že se nám, podaří najít někoho, kdo je našim zrcadlem, myslím, že to za ten risk stojí. :) 


Já takového člověka našla, a jsem za to neskutečně vděčná. I když od sebe nebydlíme zrovna blízko, vždy si na sebe najdeme čas, aby jedna druhou vyslechla, poradila jí, či pomohla, nebo s ní sdílela radosti či strasti každodenního života. 

Ptáte se jak jsme se přesně seznámily? Jednoduchou cestou, přes internetovou diskuzi. Obě jsme a byly velké milovnice jednoho amerického seriálu, asi ho většina znáte, jmenuje se Upíří deníky. A jednoho dne probíhala jedna diskuze na internetu ohledně tohoto seriálu, a já jí odepsala na nějaký komentář, netušíc, že by z toho mohlo vzniknout takové přátelství.

Začali jsme si poté čím dál více psát, a zjišťovat o sobě čím dál víc zajímavostí, například. že máme spoustu věcí společných a podobné zájmy. Bylo to opravdu super najít někoho i třeba jen přes internetovou sít, s kým si člověk tolik rozumí. 
Takhle jsme si psaly, bude tomu něco přes rok a půl. Řekly jsme si tedy, že je nejvyšší čas se konečně potkat naživo. Dohodly jsme se na setkání, které se mělo uskutečnit včerejším dnem v Praze. 

Celkem jsme z něj měly obě strach, aby jsme se na nádraží vůbec našly a taky, aby každá z nás byla ta, za kterou se vydává. Přece jen znáte internet. :)
Když jsem dorazila na místo určení, hned jsem ji poznala, byla opravdu stejná jak na fotce. Což bylo příjemné zjištění.:) Přivítaly jsme se a poté daly do řeči. Měly jsme si toho tolik co říct. Vyrazily jsme směr město a na nákupy. Jak jinak, holky že. :D
Poté nás přepadl hlad, tak jsme zašly po hodně dlouhé době zhřešit do KFC na pár kuřecích stripsů a hranolek. Tam jsme, se hodně nasmály, jelikož jsme si vyprávěly historky z našich životů a vtipné story. :D Zjistila jsem, že obě máme i stejný smysl pro humor i ve skutečnosti, což mě opravdu potěšilo. A rozhodně jsme se spolu ani chvilku nenudily. :)

Když jsme se obě najedly, posilněné a hlavně přejedené :D, šly jsme se projít do parku blízko nádraží, kde bylo opravdu nádherně a sluníčko nám jen svítilo. Navíc jsme tu pořídili spoustu pěkných fotek. :)

Když jsme se dostatečně nabažily krásy parku a jeho okolí, rozhodly jsme se, jít kamkoliv, kam nás vítr zavane. Cestu jsme neplánovaly, což bylo opravdu osvobozující a šly jsme tam, kam se nám jenom zachtělo. Prošly jsme pár místních památek, další parky a taky jsme došly k jedné fontáně, kde jsme se krásně ochladili studenější vodou při tom horkém dni.  

Ani jsme se nenadály, ten den tak rychle utekl a byl skoro večer, kdy jsme se obě musely rozloučit a jet každá domů.  
Při loučení jsme si slíbily, že se uvidíme hned na Vánočních trzích ještě tento rok, tak se moc těším, až ji zase uvidím. Jelikož dnešek byl opravdu nezapomenutelný a za to vděčím jen jí. Jsem moc ráda, že jsem někoho tak moc fajn měla možnost potkat. 
Tímto ti ještě jednou děkuji Ajo za dnešní den. ♥

S láskou Maky ♥ 

  • Share:

You Might Also Like

17 comments

  1. Tak tohle ti můžou všichni vážně jen závidět! I když jim to nepřijde, každý potřebuje nějakou spřízněnou duši, pokud ji ještě nemá a mezi ně, bohužel, patřím i já a ani nevím, jestli v životě někoho takového, který by mě podporoval, mám vůbec potkat, ale tobě to samozřejmě přeji :)

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc. :) Určitě na někoho takového taky dřív nebo později narazíš. :) Budu ti držet palce at se to povede co nejdříve. :)

      Vymazat
  2. Byl to úžasně strávený den, jsem ráda, že jsem Tě poznala ♥ Jsi skvělá holčina, i když to jsem věděla už z psaní ale naživo jsi ještě lepší :D :* ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem ráda, že jsem tě poznala ♥ Jsi fakt skvělá holčina :) a děkujuu ty jsi naživo přece taky nejmín 100x lepší :D :* ♥

      Vymazat
  3. To je paráda, že jsi někoho takového našla :) Pěkný článek a pěkné fotky:) Tak ať vám trhy vyjdou :) (Jinak na Upíří deníky koukam taky :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem za to vážně moc ráda :) A děkuju ti moc ♥ A hle další fanoušek :D já je úplně žeru :D

      Vymazat
  4. Každý by měl mít nějakého takového člověka! 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto v tomhle článku vidím i sebe. Taky jsem poznala takhle jednu holčinu a mohla bych jí přiřadit mezi své nej kámošky :3 Bohužel jsme se tedy ještě neviděly, i přesto, že se známe dobrý dva roky, ale věřím, že jí jednou uvidím na živo :)
    Moc pěkný článek a fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je vážně krásný příběh! A musím říct, že jste si i trošku podobné! Nebude to ani tolik v rysech, ale v úsměvu a tak.. to se odráží ta podobná povaha :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky by mě zajímalo, jaký je asi moje "dvojče". A něco mi říká, že takových lidí je víc než jeden. Určitě to musí být skvělý zážitek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho někdy poznáš, přeji ti, aby to bylo co nejdříve. :) Myslím, že takových lidí o kterých to můžeš říct, je opravdu mnohem méně, kolikrát se ti to poštěstí jen jednou za život někoho takového najít. :)

      Vymazat
  8. Naprosto skvělé! Musí to být zvláštní pocit najednou najít někoho takového. A přijde mi, že jste si opravdu podobné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥