RECIPE: ZDRAVÉ POHANKOVÉ VAFLE ♥ (Buckwheat waffles)

srpna 15, 2016

Ahoj všichni! :)

Vzhledem k Vašemu velkému zájmu o tyhle chutné a zdravé vafle, Vám na ně přináším recept. Věřím, že tuhle dobrotu, zvládne opravdu každý a okamžitě si ji oblíbíte, tak jako já. ♥ 
 A co je na nich nejlepší? Nezaberou skoro žádný čas a máte je během chvíle hotové. :) Tak se do nich pustíme, co říkáte. :) 

80 g pohankové mouky
1 vejce
1 lžička prášku do pečení
1 lžička soli
mléko (podle hustoty těsta)


Všechny výše zmíněné ingredience smícháme dohromady, dokud nám nevznikne hustější kaše. Vzniklé těsto lijeme na vaflovač, předem vymazaný kapkou oleje. Pečeme cca 5 minut z obou stran.  A můžeme servírovat.

Menší tip:
Vafle můžete upéct jak na sladko tak na slano. Fantazii se meze nekladou. :) Jsou dobré v sladké variantě ať už s lesním ovocem, bílým jogurtem či zmrzlinou. 
Naopak jsou výborné i ve slané variantě se sýrem, kousky kuřecího masa, vajíčkovou omeletou, bylinkovou solí nebo s rajčaty. Jak říkám, můžete si tam přidat, to co máte nejradši. :) 


Doufám, že se Vám dnešní recept líbil a o maličko Vás zase obohatil. :) 
Zajímalo by mě, jak máte vy vafle nejradši? Podělte se semnou dolů do komentářů. :) 

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

16 comments

  1. Wow! Tak ty vypadají úžasně, věřím že i tak úžasně chutnaly :3 :) Já teda znám jen sladké varianty vaflí, ale určitě ozkouším i slanou verzi :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju Ti moc zlato :) :* ♥ určo vyzkoušej, chutnají fakt výborně. :)

      Vymazat
  2. Vafle na slano, to jsem ještě nikdy neměla, vypadá to lákavě (i když já bych přidala na sýru a ubrala u vejce :D )! Škoda, že valfovač už vážně nemám doma kam dát.. máš zkušenosti s vaflemi z trouby? Silikonová forma by se ještě vešla! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každý má jiné chutě :D já moc sýrová nejsem, tak proto tam moc není :D ae jak řikám, každý si tam může přidat, co mu chutná. :) .. a zkušenosti s vaflemi z trouby zatím nemám. :)

      Vymazat
  3. mňaaaam to vyzerá geniálne :) hneď by som si také spravila na raňajky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jediné vafle co jsem kdy jedla, byly koupené v marketu spolu se šlehačkou, ale nebráním se novým věcem, proto nevidím důvod, proč to nezkusit :p

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš, já bych na tvůj blog vůbec chodit neměla :D Vypadá to fakt božsky ♥

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  6. Wafle som teda "naslano" ešte nejedla, ale môžem skúsiť. Môže to byť fajn, keď do cesta pridám aj nejaké bylinky a pod. (*´◡`)

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam mňam :) Tak to vypadá na dobrůtku. Vafle si děláme moc rádi, ale jedeme vždy klasiku na sladko :D Když ono je to tak mňamózní :)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dobrota a velká :D :) taky mám ráda vafle na sladko, ale chtěla jsem zkusit něco nového :) jinak blog sem už viděla, dala jsem ti tam odběr. :) Moc děkuji za milý komentář :) ♥

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥