RECIPE: JOGURTOVKY ♥

srpna 22, 2016

Krásný den všem :)

Tento název Vám pravděpodobně nic neřekne, asi do té doby dokud Vám ho pořádně nepředstavím. Jedná se celkem známou věc, co znají snad všichni. A to o jogurty a jejich podobu..ae proč jogurtovky?  :D Jelikož ten název mi přišel celkem vtipný a trefný. Abych Vám to upřesnila. :) Jedná se tedy o bílý jogurt s různými kombinacemi. 

Jeden čas jsem na nich byla opravdu závislá a nesnídala jsem snad nic jiného. :D Těch kombinací je nepřeberné množství, představím Vám ty nejlepší, tedy ty, co vyhrávají u mě. :) Samozřejmě si je můžete nakombinovat dle svého gusta a dle chuti, a opakuji fantazií se meze nekladou. :)


3 TIPY NA JOGURTOVKY: 

 Bílý jogurt + zmražené lesní ovoce
  
  Bílý jogurt + skořice + oreo (moje slabost :D )

Bílý jogurt + trocha malinové marmelády + maliny 

A spoustu dalších... doufám, že se Vám mých pár tipů na zdravější snídaně libil. A co snídáte nejraději Vy? Případně co Vám nastartuje Váš den ? Podělte se o to semnou dolů do komentářů. 

S láskou Maky ♥



  • Share:

You Might Also Like

23 comments

  1. No páni, to jsou zase chutě :3 ♥ opravdu se mi sbíhají sliny na všechny tři :D S bílým jogurtem se dají kouzlit neuvěřitelný věci :) Já si to spíš takhle dávám k večeři, když už jsem opravdu po tom dni přecpaná :D A je to mňamka.. nejčastěji si teda dávám tu variantu s malinami nebo i borůvkami ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moji největší favoriti no :D to je pravda :) tak jogurty po večeři, jsou asi nejlepší, taky jsou moje oblíbené, páč jsou lehké a hlavně dobré. :) ...a varianta borůvky, no mnam :D ted mi děláš chutě ty :D ♥

      Vymazat
  2. Bílé jogurty mám taky ráda, teď asi nejvíce řecký bílý a občas Klasik...
    Dělám si je stejně jako ty, mám do nich ráda třeba i sušené ovoce s vločkami, nebo s kokosem, různé mixy oříšků apod... někdy bílý jogurt vyměním za tvaroh... a když zrovna nemám chuď na jogurty, tak vedou ovesné kaše.... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou taky super varianty. :) Moc děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  3. Za mě poctivý řecký bílý jogurt v kombinaci s medem a oříšky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mnam, tak ten bych si hned dala, mít ho v lednici :D ♥ moc děkuji za komentář. :)

      Vymazat
  4. Já běžně snídám cereálie s mlíkem nebo bílým jogurtem. Ale tyhle chuťovky si též musím do snídaně zařadit. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuji, jelikož jsou lehké a chutnají fakt božsky ♥ :)

      Vymazat
  5. Bílý jogurt k snídani si dávám celkem často, většinou právě s nějakým ovocem, ale vždy čerstvým! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S ovocem mi taky chutná snad nejvíce. :) Moc děkuji za názor a komentář :) ♥

      Vymazat
  6. Mňam! Z těch fotek se mi zbíhají sliny. Mojí nej snídaní je právě bílý jogurt s ovocem, skořicí a trochou ovesných vloček.
    Moc krásný blog. Vlastně sem k tobě vždy nějak zabloudím a líbí se mi tu. Nechápu , že tě ještě nemám v odběrech, takže přidávám ať vím o každém postu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to mě moc těší ♥ :) Děkuji Ti moc za milý komentář, vždy potěší. :)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  8. Nikdy mě nenapadlo dát si do jogurtu skořici :) Co nejdříve to vyzkouším! Moc děkuji za tip, jogurty snídám pravidelně, tak mám aspoň pár variant na obměnu :) Jinak mockrát děkuji za návštěvu, komentář a odběr, moc mě to potěšilo :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to :D tak to určitě můžu doporučit, páč je to fakt dobrota. :) To já Ti děkuju za moc milý komentář a odběr ♥ :)

      Vymazat
  9. Já mám po jogurtu vždycky hlad. :D Na snídani si ho dám jedině jako doplněk k něčemu dalšímu. Fotky vypadají skvěle! :)

    BY CORRA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo to se mi snad nestalo nikdy :D já s ním hlad spíše zaháním :D A děkuji Ti moc ♥ :)

      Vymazat
  10. Bílý jogurt můžu i samotný. Jinak jogurt ráda míchám s ovocem, zmrzlinou a polevou, většinou čokoládovou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Bílé jogurty jím nejvíce s čerstvým ovocem a trochou medu nebo javorového sirupu. popřípadě s kešu oříšky :)

    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!

    OdpovědětVymazat
  12. Rýchle, zdravé a chutné mňamky :) krásny blog :) dávam odber

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥