RECIPE: ZDRAVÝ JABLEČNÝ ŠTRŮDL ♥ (Healthy apple strudel)

srpna 18, 2016

Krásný den :)

Přináším Vám, recept na tuhle fantastickou dobrotu, kterou zvládne každý během chvilky. :) Nejen, že je tak dobrá, ona je i zdravá, jelikož je z cereálního listového těsta. ♥ Jak už mnozí víte, párkrát jsme tohle těsto zmínila a byla jsem z něj opravdu unešená. Je tomu tak i dnes. :) Tak pojďme na to. :)

 INGREDIENCE:
1 cereální těsto ( stačí 2 plátky z něj)
3 jablka
skořici
rozinky
hnědý třiňový cukr
pohankovou polohrubou mouku (můžete nahradit i jinou)

POSTUP:
Cerální listové těsto si den předem rozmrazíme v ledničce, pak ho vyndáme a dáme rozmrazit na pokojovou teplotu.
2 pláty listového těsta rozválíme na vále (můžete přidat trochu mouky - aby se těsto při válení nelepilo). Na uválené těsto poklademe nastrouhaná jablka, ze kterých vymačkáme štávu. Poté posypeme třiňovým cukrem, skořicí a přidáme navrch rozinky. Zabalíme těsně do závinu a přendáme na plech. Poté závin potřeme vaječným žloutkem a propícháme vidličkou, aby nám závin v troubě neprasknul. Pečeme zhruba na 180 stupňů cca 20 minut, závin si radši při pečení hlídejte. Když závin chytne zlatavou barvu ,tak máme hotovo. :) Dobrou chuť! ♥
Doufám, že Vám tenhle recept udělal radost. Mějte se zatím krásně. 
S láskou Maky ♥ 

  • Share:

You Might Also Like

9 comments

  1. Ještě oříšky! Recept vypadá skvěle, úplně se mi sbíhají chutě, mám tu všechno možné ovoce, ale žádná jablka a samozřejmě bych si zrovna ty dala nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, tak to vypadá úplně ale úplně úžasně ♥ Sice jsme štrůdl měli nedávno, ale určitě zkusíme i tento recept :) A na fotce vypadá strašně mňamózně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc zlato :* ♥ určitě ho vyzkoušej :)

      Vymazat
  3. Vyzerá naozaj božsky <3
    https://ankalooksword.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Štrůdlem nikdy nepohrdnu. Nejsem ale ten tip, co by kuchtil. Jsem spíš ten ochutnávač. Ale výjimku jednou za čas udělám. Tento recept navíc vypadá jednoduše. Tak snad si udělám čas. Byla by totiž škoda, odepřít si takovou dobrotu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě baví obojí, čili jak kuchtit tak i ochutnávat :D ..A co je nejlepší, je hlavně hrozně rychlý a moc dobrý :) ♥

      Vymazat
  5. Štrúdl zbožňuju. Moje asi dvě nejoblíbenější buchty od babičky jsou kakaová bábovka a štrúdl :) Já se v tuto chvíli chystám na red velvet muffiny. Tak snad se mi povedou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥