RECIPE: ŠNEČCI Z CEREÁLNÍHO LISTOVÉHO TĚSTA ♥

srpna 04, 2016

Krásný den všem :) 

Je mi ctí, Vám, co o něm ještě neslyšeli představit cereální listového těsto. :) Je to perfektní náhrada nezdravého listového těsta. Můžete ho jíst téměř bez výčitek svědomí, že jste zase zhřešili. :) Za mě je to naprostá jednička, co se pečení týče. :) Už jsem z něj měla možnost upéct dvě dobroty, jednu slanou a druhou naopak sladkou a obě chutnali prostě božsky. ♥ Proto jsem si řekla, že se s Vámi podělím o recepty na ně, aby jste taky mohli ochutnat. :)
Tohle bude taková menší dvoudílná serie, kdy Vám představím nejdřív první z nich a příště další. :) 
Tak tady je první recept na tyhle výborné křupavé šnečky. ♥


DOMÁCÍ ŠNEČCI 

listové těsto
kečup
sýr
šunku 98 % nejlépe
bylinkové koření
vajíčko
Rozválíme si těsto a natřeme ho celé tenkou vrstvou kečupu. Poté na něj dáme tenké plátky sýra a poklademe šunkou. Nakonec ho potřeme další vrstvou kečupu a kořením, jaké nám chutná, já použila bylinkové. :) Celé to potom těsně zamotáme, nakrájíme na kolečka a předtím, než těsto dáme péct do trouby potřeme vajíčkem. Dáme péct na 180 stupňů na cca 15 min. Dokud šnečci nechytnou zlatavou barvu. :) A máme hotovo. 


S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

30 comments

  1. Wau tak ti šnečci jsou úplně kouzelný a určitě i strááášně dobrý, protože vypadají mňamózně i na fotce :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle jídlo miluju, akorát ho teda děláme z normálního těsta. Tak možná zkusíme taky cereální :) Díky za tip
    Terez z blogu Kracmarovat

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to vypadá výborně, jednoduše a i zdravě, když jsou z cereálního těsta. To je super! Článek si uložím a někdy určitě zkusím. A budu tě ráda sledovat :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  4. Super recept! podívejte se i na můj blog o vaření!
    http://kucharkaamelie.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jo, mnam.... samé super a zdravé recepty, to je něco pro mě! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tie tvoje Míša rezy sme s mamčou už úspešne vyskúšali a boli neskutočné! Toto je ďalší chutný a zároveň aj zdravý recept, ktorý je v poradovníku! Naozaj super. Milujem tvoje recepty (・ω・)

    ♡ * Freeman Face Masks * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to mě moc těší, že Vám tolik zachutnaly. ♥ a děkuji moc, moc si toho vážím, že se ti mé recepty tolik líbí. :)

      Vymazat
  7. Jooo sneci jsou klasika <3 akorat my je delame bez cerealniho a s nekolikama druhu syra, takze je to jeste min zdravy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to jsme dříve taky dělali :D, ale když jsem zjistila že to jde i jinak a zdravěji tak u mě vyhrávají tyhle ted na plné čáře :D

      Vymazat
  8. Šnečky děláme doma často, vždycky ale z obyčejného listového těsta. Příště to zkusím s cereálním, třeba mi bude chutnat víc :) :D
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají skvěle! :) Šnečky mám moc ráda :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam..... ,,téměř bez výčitek svědomí" u mě teda fakt jenom téměř, protože když si dám jeden, nikdy nezůstanu jen u toho jednoho kousku!! :D :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nejsi sama :D taky si nedokážu říct ne, ae aspon u těhle nepřijdou ty výčitky svědomí tolik :D

      Vymazat
  11. Tohle jsme zrovna nedávno dělaly s mamkou, celkem rychle se po těch šnečcích zaprášilo :D Ale ono to asi bude i tím, že jsme na ně byli hned tři xD Bylo to ale moc dobrý :) Imaginareum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To u nás nastala ta samá situace :D sotva jsem je dopekla už byla čtvrtka pryč :D jsem ráda, že chutnalo. :)

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. To je taky skvělá varianta, mám ji též ráda. :) Můžeš to zkusit i takhle, třeba si tě taky získají. :) ♥

      Vymazat
  13. Šneci jsou jedna z mála věcí, co dokážu upéct,na pečení nejsem moc člověk, kór když se tím nakonec nacpu sama :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥