RECIPE: CUKETOVÝ PERNÍK ♥ (Zucchini gingerbread)

července 29, 2016

Krásný pátek všem ♥

Včera jsme byli na návštěvě u tety a její rodiny, a ona nám naservírovala na přivítanou k pohoštění moc dobrý cuketový perník. Cuketový perník, tak ano slyšela jsem o něm, ale nikdy jsem neměla možnost ho vyzkoušet. :D

 Hned jsem se tedy začala zajímat o recept, jak se takhle dobrota vůbec dělá. Mile ráda mi recept napsala, a já se o něj tudíž s Vámi za jejího souhlasu, můžu též podělit. A udělám to moc ráda, jelikož tahle dobrota byla opravdu výtečná a hned bych si jí dala znovu. ♥

350 g nahrubo nastrouhané cukety
350 g pohankové mouky
150 g třtinového cukru
60 g oleje- olivový 
2 vejce 
1 prášek do pečiva
1,5 lžičky jedlé sody
2 lžičky skořice
1 vanilkový cukr
2 lžíce holandského kakaa
mléko asi 200 ml.

Všechny výše zmíněné ingredience smícháme a dáme na plech a do předehřáté trouby. Dáme péct do trouby na cca 30 minut na cca 180- 200 stupňů. Perník si během pečení hlídáme, tak, že do něj občas zapíchneme špejli. A máme hotovo. :) 

S láskou, Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Nikdy jsem prostě nepochopila jak se může dát zelenina do sladkýho :O :D prostě mi to přijde divný :D ale vypadá luxusně, takže určitě zkusím :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, že já též ne :D ae jak jsem včera měla možnost tenhle perník ochutnat, řeknu ti, to bys jí v tom ani nepoznala :) a děkuju, určo ji zkus, mile tě překvapí ♥

      Vymazat
  2. Cuketa do perníku? Vypadá to sice hezky, ale za mě asi nee, cuketa mě nikdy neoslovila a v buchtě si to teda nedokážu představit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každému chutná něco jiného :) jak říkám, vůbec bys jí tam nepoznala tak jako já. :) Bylo to spíš víc perníkové než cuketové. :D ale každý má jiné chutě. :)

      Vymazat
  3. Mám doma hodně cuket a tak mi zrovna tento recept přijde vhod, spoustu tvých receptů se mi opravdu líbí, jen ta chvilka času na pečení chybí. Nicméně brzy vyzkouším :)

    SAGI Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc ♥ a určitě vyzkoušej, nebudeš litovat. :)

      Vymazat
  4. Ten prívlastok "cuketový" by ma odradil, ale keďže som už jedla patizónový perník (a bol skvelý) tak by som tomu kľudne dala šancu :) a vyzerá skvele

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, že v tom ta cuketa ani není cítit, taky tam být nemusí pokud ti nějak vyoženě nechutná :) ale jak řikám, je to moc dobrý perník třeba k odpolední svačině ideální ♥ a děkuju :) ♥

      Vymazat
  5. Radi robíme taký cuketový koláč, ktorý chutí vynikajúco. Ostatní sa to "báli" ochutnať, lebo veď cuketový koláč? Ale potom im chutil. Perníky mám veľmi rada, no nerobíme ich často, tak aspoň mám príležitosť vyskúšať tento. :)
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  6. Už vychytávám svůj recept a taky ho dám na blog! ☺ Ještě vychytat detaily a bude! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥