MOTIVATION FOR YOUR DAYS

července 06, 2016

Krásnou středu všem :) 
Léto je v plném proudu, období dovolených právě začíná, já ale i přesto nezapomínám na pravidelný trénink a zdravou životosprávu. Výdrž je tím největším klíčem k úspěchu. Naopak ta sama nestačí pokud se za své dosažené úspěchy nebudete patřičně motivovat a odměnovat.

Jak na to? Jednoduše. Dejte si každý den jeden malý cíl, kterého chcete dosáhnout. Já to třeba udělala tak, že jsem si po každém menším úspěchu dopřála po nějaké době maličkost či věc co mi udělala radost. :) Za tenhle měsíc jsem si třeba dopřála tyhle krásné šatičky za odměnu a to se nebojte, že vás to nepožene dál k lepším výsledkům. Prostě zkuste fungovat na principu - za každou dřinu po nějaké době odměna a to taková, co Vám zlepší den a nakopne Vás ještě k větším výsledkům. 


Tento měsíc není u mě jen o cvičení, ale taky o zkoušení nových možností, co podnikat ve volném čase. Třeba nedávno jsem si vyjela zase po dlouhé době na kolo a musím říct, že to byl vážně osvobozující pocit, takový co Vás odprostí od všedních starostí a zapomenete při něm na všechno špatné. Dále se zase po delší době věnuji pečeni a právě nedávno jsem upekla tvarohový cheesecake, na který jsem měla už dlouho zálusk :D a zkusila jsem ho tentokrát malinko ozvláštnit. Doma jsem našla rybíz, z dědovi zahrádky a tak jsem ho navrstvila navrch dortu. Všem chutnal takže jsem z něj měla několikanásobnou radost. 


Věřím, že jsem Vás tímto článkem alespoň malinko povzbudila a dodala odhodlání do dalších dnů plných dřiny...a věřte, pokaždé když máte pocit, že to z nějakého důvodu nezvládnete či si nevěříte, vzpomeňte si na to, že vy na to máte a vše co si přejete dokážete! :) 

Krásný den 
S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Musím říct, že ty šaty jsou vážně nádherný! ♥ A já s motivací celkem bojuju, ačkoliv tak nějak obecně - něco udělat a tak. S depresemi to moc nejde, ale konečně jsem našla motivaci hlavně na blog a jsem na sebe hrdá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥♥♥ taky jsem se do nich zamilovala na první pohled :) ...tak to gratuluju a zároven držím palce aby si vydržela :)

      Vymazat
  2. Moje motivace při cvičení je, moje vysněná postava. Vždy zavřu oči a představuji si, jak bude mé tělo zpevněné a pružné. Kolo tedy nemusím, ale za to cvičení, v pohodlí domova nikdy nepohrdnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že sis našla to co ti vyhovuje :) jen tak dál, budu ti držet palce abys vydržela :)

      Vymazat
  3. Jéé, ty šaty jsou boží!! A ty doplňky k tomu úplně skvělé... Jinak já mám stejnou motivaci, a taky už nějaký ten pátek dodržuji zdravou životosprávu!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju moc ♥ jak jsem je uviděla, prostě jsem je musela mít :D :) ... to jsem moc ráda, tak držím palce at vydržiš! :)

      Vymazat
  4. Šatky jsou úplně mega nádherně luxusní ♥♥ tobě budou mega slušet :) :* já mám zatím jako největší motivaci, abych vypadala dobře při našem prvním osobním setkání teď o prázdninách :D :D :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju ti moc zlato :* ♥♥♥ už jsem je měla na sobě a jsou fakt parádní :) ... tak to je ale super motivace ne :D :* občas vynech ty ořisky a bude to super :D

      Vymazat
    2. A kde mám fotku, hmm? :P je to super noo, hele to že jsem nějaký oříšky měla, na mě ani nepoznáš :D :D

      Vymazat
    3. neboj všechno bude :D :* tak tím ještě líp :D :D

      Vymazat
  5. Ty šaty jsou fakt nádherný :O :D A článek je fakt super motivace. :)
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥