DOVOLENÁ KRUŠNÉ HORY- RÁJOV ♥

července 14, 2016

Krásný den všem :)

Tohle povídání bude trošku delší, než na jaké jste u mě zvyklí. Začnu asi tím, že jsme se rozhodli s našima odjet na týdenní dovolenou, kde by jsme si krásně odpočinuli a zapomenuli na každodenní starosti. Tahle dovolená si myslím, je pro tento účel jako stvořená a určitě stojí za zmínku. ♥

1. DEN 
Jako cílové místo jsme si vybrali chalupářskou osadu v Krušných horách - Rájov. Jeli jsme sem časně ráno a cesta trvala přes 2,5 hod. Rychle nám utekla a my dojeli na místo určení. Hned co jsme dorazili, ubytovali jsme se v krásném domku, s několika patry. Domek měl velký obývací pokoj, prostornou kuchyň a 3 krásné pokoje, situované jako ložnice. 
Jakmile jsme se zabydleli, šli jsme se hned první den osvěžit do bazénu, který byl hned vedle domku. Voda byla studená, ale za to nás opravdu ochladila po náročnější cestě. 
Jak jsme náhle zjistili, vedle domku byl i menší krb, což jsme hned využili při večerním grilování. 

2. DEN 
Jsem se rozhodla zachytit krásnou krajinu, co tohle místo nabízí. A navíc jsem si vzpomněla na ty nové zelené šaty, co jsem si nedávno koupila a všem se Vám tak líbily a jelikož opravdu miluji focení a vše s ním spojené tak bylo hned jasno. Chtěla jsem tyhle fotky mít v motivu léta, zelené trávy a toho jak vše krásně rozkvétá. Tyhle fotky fotila mamka, tak snad se Vám budou líbit. 



Tady jsem si přišla skoro jako královna lesa ♥

3. DEN
Jsme se časně ráno vydali na proslulý hrad Loket. Musím říct, že tohle místo jsem si opravdu oblíbila. Z několika důvodů. Jedním z nich bylo krásné okolí kolem hradu, bylo to tam jako z pohádky. A další věcí, byla rozmanitost tohoto místa, vedle hradu bylo krásné náměstí s mnoho restauracemi a kavárnami. V jedné útulné kavárničce jsme se nakonec zastavili na skvělé palačinky s tvarohem a jahodami, k tomu jsme si dali latte a nic nám nescházelo. Byla to opravdu dobrota.

                                                 

Poté co jsme se najedli, jsme se vydali směr hrad. Na hradě byla spousta zajímavých místností, ale nejvíc nás zaujala tajemná a temná kobka uvnitř něj. Když jsme tam vešli, začaly tam znít opravdu děsivé zvuky, skoro jak kdyby někoho mučili. Taky, že ano. :D V každé menší místnosti byl jeden vězen a jeden popravčí a ten ho mučil různými způsoby, jak se to dřív dělávalo. Celkem z toho šla hrůza,naštěstí to bylo formou pohyblivých figurín a ne živých lidí, což jsme si oddychli všichni :D Celkem jsme se tam i párkrát vyděsili :D 

Navíc samotnou prohlídku hradu jsme zvládly celkem rychle a kolem 3 odpoledne jsme se už vraceli domů utahaní a s dobrým pocitem, že jsme to dneska všechno zvládli. :) Na hradě se mi moc líbilo a myslím, že s živými kompozicemi, to hradu dodalo tu pravou autentičnost, což má za mě opravdu velké plus. Rozhodně Vám tohle místo můžu doporučit, nudit se tu opravdu nebudete. :) No ostatně, podívejte se sami. :)

Hrad Loket a jeho okolí                                    
   
                                                                              S vládcem loketských skal, kamenů a podsvětí.

 Útrpné právo-kobka v hradě, která rozhodně stojí za vidění. Zaručuji- budete se bát :D

   

4. DEN 
Jsme se vydali do zoo do Chomutova. Počasí nám přálo i když to tak ráno ze začátku nevypadalo. Nakonec se ale vyjasnilo a my mohli odpoledne vyrazit. Cestu jsme v pohodě našli a když jsme vešli do zoo, bylo tam opravdu na co koukat, Nejvíce nás zaujala farma uvnitř zoo, kde jsme si mohli pohladit koně a poníky ve stájích, S mamkou jsme se až lekly, jak ty koně mohli být v naší blízkosti tak velcí. :D Vážně super zážitek. 
Na farmě jsme dále viděli králíkárnu, slepice a jednoho namyšleného kohouta, co se před námi naparoval :D

Když jsme šli dál po zoo, nemůžu se zapomenout zmínit o velbloudech a medvědech, které jsme tu měli možnost vidět :) a spoustu dalších zajímavých zvířat. No ostatně podívejte se sami na fotky, ty Vám řeknou více. :) 







Další dny naší dovolené jsme zakončili pohodově. Strávili jsme je na zahradě, koupáním ve vyhřátém bazénu a procházkami po okolí. Navíc tu jsou opravdu moc pěkné cestičky, pro běhání je to tu naprosto ideální. Takže jsem si vždy ráno či večer šla na chvilku zaběhat a pročistit si hlavu. Vážně skvělá forma relaxace. Rozhodně můžu všem doporučit.:)

Dovolenou jsme si všichni moc užili a budeme na ni rádi vzpomínat. Doufám, že i vy si užíváte léta a zaslouženého odpočinku. :)

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

14 comments

  1. Wow! Opravdu krásný článek :) krásná krajina + spousta výletů = úžasně strávené prázdniny :) A na tu kobku bych se hned podívala, takže snad naše překecám a pojedeme tam také :D chci se báááát :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc ♥ tak to bys určo měla jelikož je fakt na co se koukat :D tak držím palce, at ti to vyjde :D :)

      Vymazat
  2. Takéto výletíky mám najradšej ♥ Kiež by som mala niekoho, s kým by som na ne chodila, haha. A na prvých fotkách máš veľmi pekné šatky :) ♡ ʕ•͡ᴥ•ʔ

    ♡ * Zaful review * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i já ♥ kolikrát stačí vyrazit jen s partou přátel či lidmi, se kterými ti je dobře :) a děkuji ti moc ♥♥♥

      Vymazat
  3. Super článok (: tiež rada chodím na výlety... a ten outfit je krásny.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Temné věci na hradech je to, co mě vždycky bavilo :D Moc hezký článek a máš opravdu krásné vlasy! :O
    coffeewithsachi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky, takhle jsem se dlouho nelekla, bylo to tam jak živý :D jéé děkuji ti moc :) ♥

      Vymazat
  5. Miluji hrady a zámky a vše kolem. Moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě ♥ úplně mě fascinují a to jejich okolí :) a moc děkuji ♥

      Vymazat
  6. z uvedeneho jsem byla jen v chomutovskem zooparku. mas povedene fotky a moc se mi libi, jak se oblikas, desne ti to vsude slusi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam je to taky moc pěkné :) --Jéé děkuju Ti moc, jsi moc milá ♥ :)

      Vymazat
  7. I mě čekají pár výletů za památkami. Určitě budou fotky a moje zážitky. :) Šaty se povedly. Zelená barva ti sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se na ně taky už moc těším. :) Děkuji Ti moc ♥

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥