FOOD INSPIRATION - JULY ♥

července 19, 2016

Ahoj všichni :)

Léto je v plném proudu, a já tu pro Vás mám další dávku inspirace z oblasti jídla tentokrát za měsíc červenec. :) Dneska jsem se zase byla po delší době podívat ve zdravé výživě a narazila jsem tu na plno novinek a že jich není málo. Už se nemůžu dočkat, až se o ně s Vámi podělím. Tak pojďme na to.:)

Jako první tu máme tuhle novinku. Viděla jsem na ni spoustu pozitivních ohlasů, tak jsem si řekla, proč ji nevyzkoušet. Jedná se prášek z kakaových bobů. Je až z Ekvádoru, což je tedy něco. :) Dá se říct, že představuje, odlehčenou verzi oblíbeného kakaa. Kakaové boby jsou rozemlety na jemný prášek a dají se používat jak při pečení, vaření, ale i k přípravě horkých nápojů. Hodí se i do raw kuchyně, takže je opravdu všestranný. :) Těším se, až ho vyzkouším. :) Máte s ním někdo tady už zkušenost? :) 

Další zdravou dobrotu, které jsem opravdu v krámě nemohla odolat, je tenhle rýžový sirup. Je super pomocníkem do kuchyně, jelikož neobsahuje fruktozu, jako většina těchto sirupů a já si ho prostě nemůžu vynachválit. Již jsem měla možnost ho vyzkoušet a chutná moc dobře, rozhodně Vám ho můžu doporučit. Hodí se jak do ovesných kaší, musli či do čajů nebo koláčů. Ovšem můžete ho přidat i na lívance či palačinky. Zkrátka fantazií se meze nekladou. :)

A nemůžu Vám zapomenout ukázat tyhle dvě zdravé dobroty. Hodí se třeba jako rychlá svačinka, když zrovna nic po ruce nemáte. Rozhodně Vás zasytí. Vybrala jsem si právě tyhle dvě, jelikož takové zdravé zobání přímo miluji a navíc hořkou čokoládou nikdy nepohrdnu :) 


Jinak i tady najdete tyhle dobroty, pokud zrovna ve Vašem okolí zdravá výživa zrovna není dostupná. Můžete si je objednat z pohodlí domova až domů. :) -  http://eshop.naturalpisek.cz/

A co vy? :) Už jste měli možnost tyhle produkty vyzkoušet? Případně jak jste s nimi spokojení. :) Podělte se semnou dolů do komentářů. :) 
Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a zase Vás trochu o něco obohatil. :)

Krásný den, Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Páni, samý úžasný novinky :O :) strašně mě zaujal ten prášek z kakaových bobů, pak napiš co jsi s ním udělala ;) jinak ty rýžové chlebíčky mohu taky doporučit, jsou vynikající ♥ jako ale všechny dobroty s čokoládou :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti ♥ to i mě, abych pravdu řekla, nemůžu se dočkat až ho vyzkouším :) a to se spolehni, že napíšu jak to s ním dopadlo :D ... asi tak, rýžové chlebíčky s čokoládou jsou nej :D ♥

      Vymazat
  2. Kakaové boby a nebo právě tenhle prášek mě docela zajímá, něco mi říká, že to bude ,,lepší kakao'' :D Ten rýžový sirup jsem si před časem pořídila, ale nějak ho nemůžu spotřebovat. Chuťově je takový nijaký, rýže no. Ale lepší než klasický cukr. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě, taky jsme na něj zvědavá, doufám, že mě překvapí v dobrém :D :)Tak každý má jiné chutě, mě třeba chutna, ale pokud si s ním nebyla spokojená můžu ti doporučit agávový sirup či javorový ty mají více sladkého v sobě a rozhodně nejsou tzv. bez chuti. :)

      Vymazat
  3. Rýžový sirup vypadá lákavě... Já jsem momentálně závislá na čokokokoskách :D bez palmáče a tak, doporučuji
    Kracmarovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chutná dobře :) zkus ho a uvidíš. :) oo tak na ty se někde mrknu :D děkuji za tip :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ti ukázala něco nového. :) A je vážně výborný. ♥

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥