VÍKENDOVÉ FOCENÍ ♥

července 03, 2016

Ahoj všichni :)

Tenhle víkend jsem strávila u své velmi dobré kamarádky Šarky v Jilemnici u Liberce :) Byl to opravdu nezapomenutelný víkend, kdy jsme chodily neustále ven za zábavou. Páteční večer jsme zašly do vinárny posedět a pak jsme vyrazily do místního klubu :) Další den, jsme se jely na zahradu slunit, poté chtěla kamarádka ochutnat moje vyhlášené brambory a kuřecí steak tak jsem tohle naše oblíbené jídlo pro nás k obědu připravila :) a výsledek? Nemohla si ho vynachválit :D
Když jsme se pořádně najedly a chvilku si odpočinuly vyrazily jsme fandit našim kámošům na tenisový zápas, co se tam hrál a bylo to fakt moc hezky strávené odpoledne i večer :) Poznala jsem tam fajn nové lidi a celkově mě tenhle víkend obohatil :) Navíc jsme nafotily z těchto dnů spoustu fotek, tak se o ně s Vámi chci podělit :) a zároven tímto kamarádce moc poděkovat, jak se jí fotky povedly. :)                     

   
Focení na poli - nápad kamarádky :D                    V zámecké zahradě u růží, přišla jsem si tu skoro                                                                                       jako princezna ♥




Momentka s růží ♥




A tady jsem naopak já fotila kamarádku :)

    

Na tenhle víkend budeme obě dvě dlouho vzpomínat, jelikož byl fakt moc krásný a už se těším, až se my dvě zase uvidíme :) 
 Jak jste strávili vy ten Váš? :) Doufám, že taky fajn a v klidu :) 

S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

18 comments

  1. Tyhle dny s kamarádkami jsou nejlepší :) Ještě pokud se s kamarádkou nevidíš zas tak často ;) Jinak fotky se vám povedly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mi povídej :) my se právě neviděly už něco přes dva roky, takže to byla vážně premiéra :D, ale stálo to za to :) a děkujeme moc :) ♥

      Vymazat
  2. Nádherné fotky, opravdu se povedly :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc ♥♥♥ až se konečně uvidíme, můžeme taky nafotit spolu :D :*

      Vymazat
    2. Tak s tím 1000% počítám :D ♥

      Vymazat
  3. Pěkné fotky:) Já strávila víkend v práci :/

    OdpovědětVymazat
  4. Byl to moc fajn víkend :) A fotky se nám opravdu povedly ;) :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda :) moc se těším, až to zase brzo zopáknem :)

      Vymazat
  5. Pěkné fotky, tam u těch růží ti to moc slušelo ^^ Jinak můj víkend byl fajn, dočetla jsem knížku a docela dobře se i bavila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) tak to ráda slyším, že sis víkend taky pořádně užila :)

      Vymazat
  6. Krasny fotky. V kvetinach nebo poli to vypada dycky super v lete :) Ja byla vikend v praci a volno mam az ve ctvrtek :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) to je taky pravda :) tak to asi taky moc nepotěší co :/

      Vymazat
  7. Pekné fotečky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné fotografie, obe ste krásne. Takto sa mi to páči. Nič priveľmi prehnané, všetko prirodzené ♥ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Giveaway *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc ♥♥♥ o to šlo, chtěly jsme právě nějaké přirozené fotky v přírodě, jelikož ty jsou vždycky nejkrásnější :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥