Z BRUNETKY NA REDHEAD ♥

července 22, 2016

Krásný pátek všem :) 

Tento článek bude trošku z jiného soudku, než obvykle. Snad se Vám i tak bude líbit a někoho třeba inspiruji k podobné proměně. 

Před časem jsem se rozhodla, že by to chtělo prostě nějakou větší změnu. A kde jinde začít, než u vlasů. Moje původní barva a to hnědá se mi opravu taky moc líbí, jen jsem si řekla, proč jí trošku neoživit, a to třeba červeným podtonem. Pro mojí proměnu, jsem si vybrala barevný šampon na vlasy od Palette - Mahagonový odstín 217. 

Nejdříve jsem se bála, jestli barva chytne, tak jak by měla a nebude tzv. flekatá. 
Po umytí, mě nakonec velmi mile překvapila. Byla přesně taková jakou jsem si jí přála. Mě se barva moc líbí a pokud chcete nějakou odvážnější změnu, a jste zimní typ, stejně jako já, tenhle odstín Vám můžu jen doporučit. :) 

Přikládám Vám sem fotky ihned po barvení, tak můžete posoudit sami. :) Přeji Vám krásný víkend. :)






S láskou, Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

14 comments

  1. Je to prostě bomba!! ♥ ještě větší kočička než jsem čekala, strašně Ti to sluší :* ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, paráda! Jsem netušila, že barevné šampóny jsou tak dobře krycí. Sluší Ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím!
    Barva ti moc sluší :)
    Úplně tě to rozzářilo a to je jenom a jenom dobře :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji. :) ♥ To jsem od toho přesně očekávala. :)

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší, klidně bych uvažovala o trvalé barvě. :)

    By Corra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥