ŽIVOT K LEPŠÍMU DÍKY ZDRAVÉMU ŽIVOTNÍMU STYLU

července 09, 2016

Krásnou sobotu všem :) 

Dnešní článek bude o tom, jak název už napovídá, jak mi zdravý životní styl a zdravá životospráva obrátili život docela naruby k lepšímu. Zprvu jsem se do toho těžko dostávala a občas sem měla dny, kdy jsem prostě jíst zdravě a cvičit pravidelně nedokázala, ale postupem času si na to moje tělo zvyklo a už to pro mě takový problém nebyl. 


Přineslo mi to mnoho pozitiv do mého života. Za první považuji to, že jsem se ve svém těle cítila mnohem lépe než předtím. A to byl opravdu báječný pocit. 

Další věc byla, že už mi nebylo špatně od žaludku jako předtím. Zdravá životospráva opravdu zafungovala a mě už nebylo těžko po každém jídle. Tehdy bych si asi neodpustila nějakou nezdravou dobrotu či jídlo, teď naopak nedám dopustit hlavně na bílé jogurty, tvaroh, vajíčka- na různé způsoby, ovoce, zeleninu, různé saláty,pečené brambory, kuřecí maso a lososa. A cítím se opravdu dobře. A na tomhle všem opravdu nejvíce miluji vytvářet a vymýšlet nové zdravé recepty.

Poslední věc a to ta snad nejlepší, cítím se díky tomu stále plná energie a skoro nepociťuji únavu, to ani nemluvím o tom pocitu, co zažíváte po cvičení. Ten pocit je k nezaplacení. :) 

Tak to by bylo pro dnešek asi všechno. Doufám, že se Vám dnešní článek líbil. 

A co vy, jak se stravujete či jakým životním stylem žijete? Byla bych moc ráda, kdyby jste se tady se mnou podělili dolů do komentářů, co Vám váš životní styl přinesl. :) 


S láskou Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

17 comments

  1. Já zkoušela držet dietu měsíc, ale jakmile už ten měsíc uběhl, tak jsem to vzdala. Nebo spíše jsem začala na to kašlat a nehorázně mě to štve. Docela mě to bavilo držet, protože jsem věděla, že to pro něco dělám, že to dělám pro sebe, ale teď se už k tomu nedokážu dokopat. Takže pokud máš nějaké typy, jak se k tomu znovu dokopat, tak budu ráda, protože vážně nejsem se svou postavou ani trochu spokojená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky když držís jen dietu, taky to není stoprocentně správne. Možná proto si to tak dlouho nevydržela. Zkusím ti to trochu přiblížit :) Zdravý životní styl není ani tak o dietách, ale o tom žít zdravě čili jíst dobře a vyváženě a cítit se dobře ve svém těle :) Neznamená to, že bys nemohla čas od času někdy zhřešit nějakou sladkostí či něčím slaným. ;) Mám tu pár tipů ve složce befit tak se můžes mrknout :) ale jak řikám, nejde o to držet dietu, ae jíst dobře a hlavně vyváženě :) Tak snad jsem ti pomohla to trošku osvětlit a kdybys jen přece jen měla nějaké otázky či dotazy tak mě můžes kontaktovat na email co tu mám, ráda ti je zodpovím. :)

      Vymazat
  2. Poslední dobou si hodně zakládám na zeleninových přílohách ke kousku masa na přírodno, také na ovocnou mísu a voda s citronem a mátou. Stále mám ale takové malé neřesti, které mám na tolik ráda, že se jich jen tak nevzdám. Tím je myšlená pizza a chipsy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková kombinace mám taky moc ráda :) Každý přece nějaké má :D Moje jsou zase oreo v jakékoliv podobě :D a naprosto miluji kinderbueno :D jsem víc čokomilovník :D takže když mám cheat day, ráda si je dopřeju :D :)

      Vymazat
  3. pekný článok :) ja sa teraz snažím dať na dráhu vegana, tak dúfam, že mi to ešte dlho vydrží :)
    https://ankalooksword.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som veľmi rada, že som sa dala na cestu fitness. Síce nie v správnom slova zmysle, ale že som pozmenila stravu, začala cvičiť a venovať sa tomu trošku viac. Som naozaj oveľa viac šťastnejšia a spokojnejšia. Nielen sama so sebou, ale aj so svojim životom ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ * Giveaway * ♡

    OdpovědětVymazat
  5. ja mam desnej problem ted cvicit :( nesnasim teplo a leto, takze cely prazdniny sedim u vetraku a odmitam se od nej hnout. na podzim chodim denne behat, ale ted proste ani fitko s klimatizaci nedavam :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to věřím, kolikrát mám ten samí problém se k tomu dokopat, ale nakonec se teda většinou podaří. každý to vedro snáší jinak no. tak držím palce aby se to zlepšilo :)

      Vymazat
  6. Je super na sobě vidět výsledky! Když se člověk začne lépe cítit, už se mu nechce přestat! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
  7. O prázdninách mne jaksi opouští motivace cvičit. Spíš se věnuji všemožnému kuchtění (zdravě i "klasicky") a trávím čas s rodinou. A jinak jsem se snažila jet "zdravou stravu"..ale po zdravotních komplikacích jsem zvolnila a teď se stravuji tak nějak napůl s převahou zdravých potravin.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš pěkný blog! :) Já cvičím a relativně zdravě baštím asi rok, ale prostě jsou věci, které jsou nezdravé a já si je neodpustím. Zvolila jsem zdravou střední cestu a vyhovuje mi to tak! ☺ Základ je změnit myšlení. Jakmile se do toho budeš nutit, stejně to nikam nepovede. Musíš to přijmout jako svůj styl. A jsem ráda, že to u mě takhle funguje! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  9. Já žiju životním stylem typu: neni čas na jídlo, práce, škola, treninky, už je trochu čas na jídlo a ja zrovna musim dopsat članek/dokreslit/dočíst/doklidit... :D
    žádná sláva. ted se to snažím zmenit, abych aspon pár kilíček shodila dolu a nabrala svalíky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥