Je to tu! Vracím se na blog

září 02, 2021

 

Krásný den všem,

Po delší době a větší pauze se vracím zpátky k vám,snad už napořád.

Asi bych se s vámi měla podělit o to, proč jsem vlastně blogovaní nechala. Bylo to především z důvodu, že mi už nepřinášel takovou radost jako dřív. Měla jsem s ním poslední dobou jen starosti a to jsem už nechtěla. 

Po nějaké době se to teď ustálilo a já se vám sem s klidem v srdci mohu vrátit. Setřídila jsem si myšlenky, promyslela pár věcí a teď už vím, co za obsah vám sem chci dál přidávat. 😊 

Máte se určitě na co těšit. Mám spoustu nápadů, tipů a hlavně začal podzim a ten miluju stejně jako zimu. ❤️ Je to naprosto kouzelné období, kdy se dějí zázraky.

Do konce týdne začnu psát podzimní recept, který přidám, o který si hodně píšete :) 

Mějte se krásně a užívejte podzim ❤️

Vaše Maky 😊

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Tak vítej zpátky a budu se těšit na všechny články a dobrůtky, co připravíš :) Je lepší si dát pauzu, než to lámat přes koleno <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a že toho mám v plánu hodně :D Přesně moje řeč ♥ Lepší si dát chvíli oddych a načerpat novou sílu a energii na nové projekty.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář. ♥