RECIPE: PALAČINKOVÉ RÁNO ♥

března 16, 2020

Krásné pondělí všem :)

Nejdříve bych se chtěla vyjádřit k tomu, co se děje ve světě. Je to vážně smutné, jak to někteří lidé berou na lehkou váhu a co se vůbec děje. O to víc, by si lidé měli uvědomit, jak je duležíté jejich zdraví a hlavně trávit čas se svou rodinou. ♥


Opravdu nerozumím tomu, když někdo pokouší tuhle situaci a dělá si z ní srandu, nebere ji vážně a ohrožuje jak svoje zdraví tak okolí. Každý by se měl chovat a obzvlást v této době rozumně a nepokoušet tuhle situaci. 

V rámci toho jak je tenhle stav stresujicí, jsem si včera udělala hezčí ráno díky rychlým palačinkám, které určitě zvládne každý z vás. Okamžitě mi rozzářily den a já jsem měla hned lepší náladu, snad i vám zlepší den.  Tak tady je recept, o který jste si všichni tolik psali. ♥

INGREDIENCE:
250 ml mléka (sojové, mandlové, bezlaktozové)
1 vejce
120 g hladké mouky 
špetku soli
marmeládu dle chuti


POSTUP: 

Všechny ingredience smícháme dohromady, dobře promícháme dokud nám nevznikne správná hustá směs. 

Na pánev s rozpáleným olejem vlijeme přibližně jednu malou naběračku směsi. Palačinku smažíme z obou stran dozlatova.

Na závěr na palačinky naneseme marmeládu či tvaroh. Moje oblíbená kombinace je tvaroh + marmeláda, to je teprve ta správna dobrota. ♥
 



 
Tak to je pro dnešek všechno, doufám, že se vám dnešní recept libil a brzy ho též taky vyzkoušíte. Jak zvládate tohle těžší období ? Podělte se semnou dolů do komentářů.


S láskou,
Maky ♥
 

  • Share:

You Might Also Like

0 comments

Děkuji za každý komentář. ♥