ČERVENÁ ČOČKA NA TALÍŘI V HLAVNÍ ROLI

května 13, 2016

Ahoj všichni!
Konečně mám taky den volna :D Dnešní ráno bylo takové zatažené nevím jak u Vás, ale u nás to vypadalo, jakože bude každou chvilku pršet. A taky že ano. Přesně takové počasí na to si říct, že se nám nic nechce a proč taky něco dělat.
Řeknu Vám proč, sice když se Vám nic nechce je to otrava začít něco dělat, ale pak mi věřte nebudete litovat a budete za to rádi. Protože ta snaha se Vám několikanásobně vrátí,
Já svůj deštivý den začala, miskou s bílým jogurtem a jahodami. Pak jsem se vrhla na 30 day shred s Jillian Michaels 2 level. (Tento program jsem cvičila už dávno, jen se k němu ráda vracím), Pro začátečníky je asi nejvíce vhodný, ale určitě neurazí i ty více pokročilé.
V dalším kroku jsem si chtěla uvařit něco, co by bylo jak zdravé tak i lehké. Rozhodla jsem se, zvolit červenou čočku, kterou jsem sice nikdy nevařila, ale opravdu mě mile překvapila. Už jste ji taky zkusili? jaké z ní máte pocity? :) Já jsem si jí tedy dala s klasikou a to s plátky kuřecího masa a jako přílohu jsem zvolila zeleninu, Tak tady máte ten můj dnešní výtvor. :)



Je spousta možností k čemu červenou čočku přidat a tady jsou její nejčastější úpravy: 

            Můžete ji například smíchat s nakrájenou čerstvou zeleninou, dát k ní zálivku a podávat ji jako salát.

Můžete ji dokonce přidat do těstovinového salátu + zelenina.

Můžete ji  naopak nechat vychladnout a dát do pomazánky.

Můžete z ní připravit placičky pro další opečení na pánvi. 

U červené čočky najdeme opravdu nespočetné využití, stačí jen trocha fantazie. 

Mějte se hezky
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Červenou čočku mám taky moc ráda (obecně všechny luštěniny) - dávám jí do zeleninového kari, které dělám a jinak je mým oblíbeným čočkovým jídlem tohle čočkové chilli: http://wish-hope-life.cz/cockove-chilli/ -> vřele doporučuju;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥