RECIPE: VELIKONOČNÍ FIT SUŠENKY ♥

dubna 05, 2017

Krásnou středu všem :)

Velikonoce se pomalu ale jistě blíží, proto jsem se rozhodla upéct o volné něděli sušenky s motivy Velikonoc. Jedná se o zdravější verzi, těchto sušenek, ale to jim neubírá na chuti. ♥ Pekla jsem se s předstihem, jelikož jsou lepší, když se uleží. :) Tak se do nich pustíme, co říkáte. :)

INGREDIENCE:
250 g másla
190 g třtinového cukru
400 g hladké pohankové či špaldové mouky
1 vajíčko + 1 žloutek

POSTUP:
Máslo necháme povolit na pokojovou teplotu, poté ho dáme do misky a přidáme třinový cukr. Zašleháme elektrickým robotem (šlehačem), dokud se nám hmota nespojí. V dalším kroku přidáme vejce a opět zašleháme.

Na konec přidáme mouku a začneme pomaleji robotem zapracovávat. Vzniklé těsto by nemělo být lepkavé, pokud tomu tak je, je třeba těsto dát na chvilku do lednice. Pokud těsto je, jak má být, čili se nelepí, můžeme s ním už pokračovat na vále. Ten si pomoučníme, dáme na něj těsto a vyvalíme na zhruba 0,6 cm. 

Z vyváleného těsta začneme vykrajovat vykrajovátky různé velikonoční tvary a ty poklademe na plech vyložený pečícím papírem. Plech dáme péct do trouby na cca 10-15 minu na 180 stupňů. Až budou hotové poznáte tak, že budou mít krásně zlatavou barvu. Poté je vytáhneme z trouby a necháme vychladnout. Dobrou chuť. ♥



Věřím, že se Vám dnešní speciální recept líbil a určitě ho taky vyzkoušíte. :) 

S láskou,
Maky ♥

  • Share:

You Might Also Like

16 comments

  1. Tohle mi nedělej.. I když vlastně aspoň vím, co za sušenky udělám na Velikonoce ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej, jsou opravdu moc dobré. ♥ A moc děkuju za komentář. :)

      Vymazat
  2. Ty vypadají krásně a určitě budou i dobré. :) Musím je někdy zkusit, Velikonoce ovšem moc nemusím a ni nemám velikonoční vykrajovátka, tak třeba někdy jen tak obyčejně. :)



    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc ♥ Jsou vážně skvělé. Rozhodně je zkus, k něčemu na zobání jsou naprosto ideální. :)

      Vymazat
  3. velikonocni vykrajovatka si chci poridit, abych jakoze nasala atmosku, tak mam aspon inspo co s nima :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, těší mě, že jsem ti tu inspiraci dodala. :)

      Vymazat
  4. Krásné, taky teda nemám takové vykrajovátka, ale pohledám i nějaké obyč, budou dobré i tak :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vypadají moc dobře!
    Vypadá to, že už mám plán na víkend :D :))
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsi zlatá. ♥ :) Jsem ráda, že jsem ti dodala potřebnou inspiraci :)

      Vymazat
  6. Já peču každý rok velikonoční perníčky, ale tvůj recept vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé :D Konečně vím, o co si řeknu k Velikonocům místo Kinder vajíčka a bůhví čeho ještě :D :D
    Boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu moc ♥ Určitě vyzkoušej a menší tip? Polej je horkou hořkou čokoládou a nechej je ztuhnout, pak je to ještě větší dobrota ♥ :)

      Vymazat
  8. No tak to je super! :) Poslední dobou mě honí čím dál tím častěji mlsná a díky tvým zdravějším alternativám sladkého, mě alespoň tolik netíží svědomí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥