SPRING PHOTOSHOOT ♥

dubna 02, 2017

Krásnou neděli všem :)

Taky máte tolik energie s přicházejícím jarem? :) Já ji mám na rozdávání, hlavně k ní pomahá sluníčko, které mi ji dodává po hrstech. :) Včera jsme se opět objevili u dědy na zahradě a byl tam i strejda a jelikož bylo tak hezky, požádala jsem ho o nějaké ty jarní fotky. :) Strejda tedy vzal do ruky mého miláčka a to Olympus foťák a už to šlo samo. ♥ S fotkami jsem hodně spokojena. :) Myslím, že se opravdu povedly, no ostatně posudte sami. :)

 
       
Tak to by bylo pro dnešek všechno. Doufám, že se Vám fotky líbily, tak jako mě. A já se na Vás budu těšit s dalším článkem. ♥

S láskou,
 Maky ♥

 

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Jaro miluju, hlavně když svítí sluníčko to je pak hned všechno veselejší a pozitivnější ♥ Máme to štěstí, že takovýchto dní bude už jen a jen víc :) ♥ Fotky jsou opravdu nádherné, jasně dobrej foťák ale na MODELKU to prostě nemá :O ♥ jsi nádherná kočko ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi můj člověk ♥ Taky se na ně těším ♥ Děkuju ti moc kočko moje :* Jsi fakt zlato ♥♥

      Vymazat
  2. Pěkný photoshoot. Jaro je ideálním počasím na focení - lidé mají dobrou náladu, příroda vypadá dost zajímavě a dá se fotit během celého dne (narozdíl od léta) :)

    Inka Lifestyle Blog

    Ráda bych Tebe a Tvé čtenářky pozvala na soutěž o volné vstupenky na jarní veletrh krásy Interbeauty Prague 2017 ->
    Soutěž o volné vstupenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, to mám na jaře taky nejraději. :)Děkuji moc ♥ Určitě se ráda podívám.

      Vymazat
  3. Mas hezkou barvu vlasu, fotky hezke, a souhlasim ze je samo o sobe to jaro fotogenicke;). Budu rada kdyz mrknes ke mne na blog www.bygabra.cz
    Mej se krasne!
    ByGabra

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to na fotkách sluší. Strašně se mi líbí tvoje barva vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  5. mas naprosto bozi vlasyyyy :) ja mam jaro asi nejradeji. leto nesnasim :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář. ♥